origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.
tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0
Vodní chlazení turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4281
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
originál to je paralelněvikink píše:ok a zapojit tedy paralelně jo?
tady je to čerpadlo vidět http://auto.bazos.cz/inzerat/43360885/V ... D-59kw.php
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Jo, přesně takhle jsem to měl v Golfu, ale foto jsem nenašel... mám jen foto po bouračce, když chlapík nečumel a napral to do měturbo kamna power píše:origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.
tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0

Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Napadlo mě vzít chladič egru co do něho vede voda a jednu stranu zavařit a druhou stranu napojit aby do něj foukal vejfuk a napojit vodu na malej oktuh aby to tím protékalo a motor se dřív zahříval a líp topil.Jen nevím jestli by to motor pak třeba v létě nepřehřívalo :-/ jaké na to máte názory? Nebo tomu udělat nějakou klapku z toho výfuku nebo na léto odpojovat.dík
třeba na oktu 1
