Vodní chlazení turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.

tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

zajimave to jsem nevedel, jojo tenkrat u vseho premysleli :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4281
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vikink píše:ok a zapojit tedy paralelně jo?
originál to je paralelně
tady je to čerpadlo vidět http://auto.bazos.cz/inzerat/43360885/V ... D-59kw.php
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
kocinski
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 led 2015, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocinski »

to byl super motor :)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

turbo kamna power píše:origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.

tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0
Jo, přesně takhle jsem to měl v Golfu, ale foto jsem nenašel... mám jen foto po bouračce, když chlapík nečumel a napral to do mě :(
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
Olsák
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 24 bře 2013, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Olsák »

Napadlo mě vzít chladič egru co do něho vede voda a jednu stranu zavařit a druhou stranu napojit aby do něj foukal vejfuk a napojit vodu na malej oktuh aby to tím protékalo a motor se dřív zahříval a líp topil.Jen nevím jestli by to motor pak třeba v létě nepřehřívalo :-/ jaké na to máte názory? Nebo tomu udělat nějakou klapku z toho výfuku nebo na léto odpojovat.dík :) třeba na oktu 1
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“