Stránka 2 z 2
Napsal: 01 úno 2015, 12:40
od TDI tech
Ten motor skonstruoavi soudruzi inziniri z NDR tak dokonale, ze voda s olejom sa v nom pomiesa asi vsade. Uz len mali spravit jeden spolocny otvor pre dolievanie emulzie (voda+olej) pre uzivatelovo by to bolo omnoho jednoduchsie

Napsal: 01 úno 2015, 13:28
od boobika
Takový máme v práci dieselgenerátor - první start a hned protekla nafta do oleje, olej do vody. GO, druhý start to stejné. Jak píšeš - kdyby tam udělali jen jednu díru na dolití voda-nafta-olej, bylo by to uživatelsky jednodušší.
Napsal: 02 úno 2015, 11:55
od bombastiq
hm zajimavé .... díky za info
Napsal: 02 úno 2015, 13:52
od Bugs.Bunny
Me se ten motor konstrukcne libi. Pokud dostane co potrebuje neni problem. Za par let budeme rikat jaky to byl drzal proti malobsahovym srackam co se do vseho montujou ted.
U T4 2.5TDi vsichni menili rozvody bez kecu. U T5 2.5TDi vetsina lidi pumpu nevymeni, a jeste kdyz na ne pipa chladici kapalina, dolejvaji dokud se ten motor nezastavi. Pak breci, ze je to na hovno

Longlife take zabiji R5 stejne jako 1.9PD.
Napsal: 02 úno 2015, 15:48
od Ladas
jenže na T4 měnily protože to neuměli dolít tady dolejvaj a pak čumí co je za škodu...