oct ll 6q 4x4 řazení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak nejdriv bych ještě zkusil vyloupnout to vicko, a kouknout na tu vuli, da se to na aute, půlhodina práce, naklady cca do 200 kc za novy vicko. To třeba zvladnes i sam :) . Podle toho se potom rozhodnout co dal. I když stejne te asi montaz ty skrine nemine, když bude spojka OK, zbyva uz jen ta převodovka a tu jak ti spravne radi dat rozdělat nekomu , kdo uz to delal, ma nejaky znalosti, zkusenosti a vybaveni. Když by jsi mel tu předlohu volnou axialne (když za ni zatahas od sebe a k sobe) tak je ta skrin stejne zrala na rozdelani a opravu. Jinak by se ti jen zhoršovalo a skončilo v extremnim pripade totalnim vylagrovanim obalu :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Boban píše:Tak jsem vypozoroval, když spojku podržím déle tak rychlosti tam jdou zlehounka. Pokud řadím rychleji - standartě tak se jim někdy nechce a jdou z tuha. Je možné že by to bylo spojkou - přítlačákem ? a špatně vypínal napůl ?
já celou dobu myslel že ti jde ztuha páka, ne že ti tam nechce skočit kvalt. Jestli ti tam nechce skočit kvalt a po chvíli jo, tak je to tak ja píše Cin. Ale někdy když je v háji setrvák, neklepe,nemlátí,nic nevybruje,občas jenom třese na volnoběh jak už je excentricky vyosenej,tak tam jdou kvalty taky špatně, ale spíš jen R,1,2, když pak jedeš tak už je to dobrý.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

nene dělá to víc když je to studené, ale i teplé, když dám 1 se jí chce ztuha a někdy lehce, to samé na 2 přeřadím a jako by tam šla s odporem ale někdy tam klouzne lehounce a to až do 4. Vypozoroval jsem když nechám spojku o něco déle sešlápnutou tak to tam jde lehce. Sixta si myslí že by to mohl dělat přítlačák, který má na jedné straně unavené pružiny a pak někdy hůř by vystavoval spojku. Podle kodu převodovky KXV je to převodovka, která by měla mít už zajištění na hřídeli u ložiska ale..
Včera jsem byl ještě u kamaráda v autorizáku, kde si chlapi projeli a řekli že je to normální abych to neřešil, víím že to zní blbě jako kdybych byl nějakej hypochondr ale asi jsem blázen nebo jsou to odborníci ..... škoda že Sixta nemá svůj servis kde by si to rovnou vyndal a rozdělal atd. protože mě takové analýzy stojej penze a ho.. z toho. a abych dělal pokus omyl tak žádnou pumpařku ještě nepr... (LOL) :-D
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Boban píše:nene dělá to víc když je to studené, ale i teplé, když dám 1 se jí chce ztuha a někdy lehce, to samé na 2 přeřadím a jako by tam šla s odporem ale někdy tam klouzne lehounce a to až do 4. Vypozoroval jsem když nechám spojku o něco déle sešlápnutou tak to tam jde lehce. Sixta si myslí že by to mohl dělat přítlačák, který má na jedné straně unavené pružiny a pak někdy hůř by vystavoval spojku. Podle kodu převodovky KXV je to převodovka, která by měla mít už zajištění na hřídeli u ložiska ale..
Včera jsem byl ještě u kamaráda v autorizáku, kde si chlapi projeli a řekli že je to normální abych to neřešil, víím že to zní blbě jako kdybych byl nějakej hypochondr ale asi jsem blázen nebo jsou to odborníci ..... škoda že Sixta nemá svůj servis kde by si to rovnou vyndal a rozdělal atd. protože mě takové analýzy stojej penze a ho.. z toho. a abych dělal pokus omyl tak žádnou pumpařku ještě nepr... (LOL) :-D


Me docela zarazi , ze by byl v prdeli pritlak , ale i ta prevodovka , kdyz mas docela malo najeto :? Nechci se Sixty nejak dotknout, ale zase ze svych zkusenosti (strojarskych) vim, ze kdyz uz je pruzina , nebo pruzny material jednou unaveny, tj uz probehla plasticka deformace a nenavratna zmena atomovy mrizky, tak uz je to proste stav dany, staly a nemenny, a ne ze jednou by pruzina pritlaku byla unavena a za hodinu jizdy uz nebyla, bavime se ted spis teoreticky, ale i tak si za tim docela stojim, prece jen to je dokazany ;) Sixta ti to asi spravi, ale demontaz z auta musis zajistit sam, + doprava k nemu, cenu myslim nekdo rikal cca 12tis , jdyz by delal ulozeni ty predlohy, kdyby jeste neco menil , tak se asi prohnes :( . No byt tebou, tak uplne na zacatek bych zkusil tady na foru dat inzerat, jestli by se nasel nekdo ochotny sestejnym autem a stejnou prevodovkou, kdo by te nechat projet, aby jsi mohl porovnat jak lehko/tezko jdou kvalty u jinyho auta. Pak zkusit vyloupnout to vicko, pripadne schanet spojkovou sadu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

takhle jen upřesnění aby tu pak nevznikali nějaké falešné řeči, Sixta řekl že by to mohl dělat přítlačák ale to se uvidí až se to sundá a pak jsou další kroky co a jak, samo nevylučuje i převodovku ale to vše až po sundání.

Jen blbá otázka, pro 2,0tdi 6kvalt je stejný jako mám já ?? protože bych uvítal delší kvalty.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“