

Moderátoři: šulda, Moderátoři
já celou dobu myslel že ti jde ztuha páka, ne že ti tam nechce skočit kvalt. Jestli ti tam nechce skočit kvalt a po chvíli jo, tak je to tak ja píše Cin. Ale někdy když je v háji setrvák, neklepe,nemlátí,nic nevybruje,občas jenom třese na volnoběh jak už je excentricky vyosenej,tak tam jdou kvalty taky špatně, ale spíš jen R,1,2, když pak jedeš tak už je to dobrý.Boban píše:Tak jsem vypozoroval, když spojku podržím déle tak rychlosti tam jdou zlehounka. Pokud řadím rychleji - standartě tak se jim někdy nechce a jdou z tuha. Je možné že by to bylo spojkou - přítlačákem ? a špatně vypínal napůl ?
Boban píše:nene dělá to víc když je to studené, ale i teplé, když dám 1 se jí chce ztuha a někdy lehce, to samé na 2 přeřadím a jako by tam šla s odporem ale někdy tam klouzne lehounce a to až do 4. Vypozoroval jsem když nechám spojku o něco déle sešlápnutou tak to tam jde lehce. Sixta si myslí že by to mohl dělat přítlačák, který má na jedné straně unavené pružiny a pak někdy hůř by vystavoval spojku. Podle kodu převodovky KXV je to převodovka, která by měla mít už zajištění na hřídeli u ložiska ale..
Včera jsem byl ještě u kamaráda v autorizáku, kde si chlapi projeli a řekli že je to normální abych to neřešil, víím že to zní blbě jako kdybych byl nějakej hypochondr ale asi jsem blázen nebo jsou to odborníci ..... škoda že Sixta nemá svůj servis kde by si to rovnou vyndal a rozdělal atd. protože mě takové analýzy stojej penze a ho.. z toho. a abych dělal pokus omyl tak žádnou pumpařku ještě nepr...![]()