Stránka 2 z 2

Napsal: 19 úno 2015, 13:38
od Jarda S.
když ti 109 nepustí proud do jednotky tak ti to stejně nechytne (noteeth)

Napsal: 19 úno 2015, 13:45
od tuca
Super, díky za tip a potvrzení. Jdu vyndat 109 a kouknu na studeňák!

Napsal: 19 úno 2015, 14:12
od majkl1
Tak jelikož to má snahu chytnout, tak asi do ECU proud jde. Pokud by nešel, tak se ti ani neblikne kontrolka žhavení a motor ani neškytne. Stop ventil se otevírá tuším až během startu, nikoli po otočení klíčku. Takže měř na něm napětí, až bude točit startér.
Takhle to fakt vypadá, že ti tam teče málo nafty. Buď se někde rozesralo (nevím proč) volnoběžná dávka na hodně vysokou hodnotu a pak startovací dávka je příliš malá nebo je v čerpadle někde hodně vzduchu.

Napsal: 19 úno 2015, 14:57
od tuca
Máš pravdu. Při startu sem ten stop ventil neměřil. Má to snahu chytnout, ale jakmile přestanu točit startérem tak tupě dovrčí a nic. A když se snažím přidat plyn při startu, tak to vůbec na plyn nereaguje!

Je to blbost, ale nemohl vypadnout kolík z hlavy čerpadla při sundání toho zadního víčka? Ničím se nehýbalo, tak to je fakt asi hodně mimo. A když byla ta zátka vyndaná dá se pootočit tou osičkou co je pod tím víčkem? Asi těžko, když je ta osička skrz čerpadlo spojená s rozvodama a těma se 100%nehnulo. Už asi melu blbosti, ale je to záhada. :-(

Napsal: 19 úno 2015, 18:33
od tuca
Všem moc děkuju za tip k řešení mého problému. Vyřešeno.

UŽ TO VRČÍ!

Ani nevím co vlastně pomohlo, ale prošel sem od pojistek až k čerpadlu vše a dnes se to převalilo a vrrr. Vyvalil se obr čoud při spalování nastřádané nafty v motoru a výfuku. Ale vrčííí.

Díky všem. :-)