pneumatiky s nízkým valivým odporem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Miloši, ten valivý odpor až tak nesouvisí s přilnavostí, ale především s deformací pneumatiky při jízdě jak se pneumatika vždy dostává do kontaktu s vozovkou 
Mimochodem, když se u pneu podíváš na "energetické štítky", tak co rozdíl jedné třídy, to asi jedno deci ve spotřebě. Prostě i u letních to mezi B a F dělá cca půl litru... dlouhodobě ověřeno. Jsem tomu také ze začátku moc nevěřil.

Mimochodem, když se u pneu podíváš na "energetické štítky", tak co rozdíl jedné třídy, to asi jedno deci ve spotřebě. Prostě i u letních to mezi B a F dělá cca půl litru... dlouhodobě ověřeno. Jsem tomu také ze začátku moc nevěřil.
GIV Variant TDi ???kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="Slavkov"]Miloši, ten valivý odpor až tak nesouvisí s přilnavostí,
a
to já vím no si přečti ten prvnípříspěvek co mi borec řekl že se nechce zabít kvůli malému valivému odporu, je to blb extra třída, spravidla probírá plná syntetika, polo,minerál, pak doživotní náplně v převodovkách ted začal s odporem jak pneu nesedí a nebrzdí, jeho dutina mozková je poháněna jen internetovou teorií
jediné co tonta dobře řekl že toho blba neklepne nikdy pepka protože když v hlavě nic nemá tak se mu tam nic nepokazí
to jsem si myslel že brzdí hlavně brzdy
a
to já vím no si přečti ten prvnípříspěvek co mi borec řekl že se nechce zabít kvůli malému valivému odporu, je to blb extra třída, spravidla probírá plná syntetika, polo,minerál, pak doživotní náplně v převodovkách ted začal s odporem jak pneu nesedí a nebrzdí, jeho dutina mozková je poháněna jen internetovou teorií
jediné co tonta dobře řekl že toho blba neklepne nikdy pepka protože když v hlavě nic nemá tak se mu tam nic nepokazí
to jsem si myslel že brzdí hlavně brzdy

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Odpovědi: 0
Cetli jste ten postup mereni valiveho odporu v laboratorich? Prijde mi to nepresny. Pokud vim, valivy odpor je stejne velky jako sila potrebna k udrzeni konstantni rychlosti jedouciho vozidla. Presneji receno, jedna se o valivy odpor vozidla, tedy ctyrech pneumatik.. podle popisu toho testu z odkazu od milose se meri kroutici moment, ktery je treba pro roztoceni brzdeneho kola. Jiste mi date zapravdu, ze sila pro udrzeni konstantnich otacek kola a sila pro jeho roztoceni neni to same, protoze na stojicim kole je pro jeho roztoceni zapotrebi prekonat navic jeho setrvacnou silu, resp. moment setrvavnosti kdyz se meri ten kroutak..
Je tady nekdo kdo je schopen mi to vysvetlit?
Je tady nekdo kdo je schopen mi to vysvetlit?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
valivý odpor je len jedna, z mnohých síl na udržanie konštantnej rýchlostikubima píše: Pokud vim, valivy odpor je stejne velky jako sila potrebna k udrzeni konstantni rychlosti jedouciho vozidla.
písali že sa meria NÁRAST krútiacého momentu -rozdiel medzi jednotlivými pneumatikamy pri zachovaní tých istích podmienok(zotrvačnosť valca, celého pohonu..a všetky ostatné straty ostanú rovnaké)kubima píše: podle popisu toho testu z odkazu od milose se meri kroutici moment, ktery je treba pro roztoceni brzdeneho kola. Jiste mi date zapravdu, ze sila pro udrzeni konstantnich otacek kola a sila pro jeho roztoceni neni to same, protoze na stojicim kole je pro jeho roztoceni zapotrebi prekonat navic jeho setrvacnou silu, resp. moment setrvavnosti kdyz se meri ten kroutak..
Je tady nekdo kdo je schopen mi to vysvetlit?
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
ináč akurát som nahodil pneu s val. odporom triedy F
tak uvidím ten rozdiel na spotrebe(vlani C)
ale ináč držia neskutočne
logicky čím viac sa lepí pneumatika na asfalt, tým väčší val. odpor -NO NEPLATÍ TO VŽDY

ale ináč držia neskutočne
logicky čím viac sa lepí pneumatika na asfalt, tým väčší val. odpor -NO NEPLATÍ TO VŽDY
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
ja mam na svym cordobiku 13tky, kamos co dela v gumarne, tak na me vybeh, hele vole mame zrovna v super akci gumy na tvy auto za 100 eur vsechny 4 y s montazi, tak jsem mu rekl, tak tady mas my auto a naper je tam, no muzu rict, ze horsi gumy snad neexistujou, na kruhaci se lidi otaci, ze tam jede nejakej blazen (hvizdaj jak na driftu) a nedej boze trochu deste, to je jak na lede, takze pri beznym provozu prozivam jizdu jako ostrou rz, ( jako simulator pro zacinajici rally piloty dobry pro vychytani chovani teziste auta)





launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Je zajimavý že by pneu s nízkým valivým odporem byly nebezepečné při brždění a přitom poslední 3 roky vyhrávají nebo se umisťují na prvních příčkách v testech ADACu a podobně.
Já koupil nedávno druhou sadu pneumatik s nízkým valivým odporem, auto mám o dost těžší než je nějaká připosraná fábka s nulovým výkonem, ale že bych měl problémy při brždění ? Ani omylem.
Auto mám na předek těžký jako kráva, ale ani v zatáčkách nemám nějak extra problém je projet rychleji, ale své limity má každá pneu a když za volantem sedí idiot jsou ty limity dost nízký u každé pneu.
Miloši ještě mi napiš že ten mega idiot měl pod kapotou 1.2 HTP a dorazíš mě úplně.
Já koupil nedávno druhou sadu pneumatik s nízkým valivým odporem, auto mám o dost těžší než je nějaká připosraná fábka s nulovým výkonem, ale že bych měl problémy při brždění ? Ani omylem.
Auto mám na předek těžký jako kráva, ale ani v zatáčkách nemám nějak extra problém je projet rychleji, ale své limity má každá pneu a když za volantem sedí idiot jsou ty limity dost nízký u každé pneu.
Miloši ještě mi napiš že ten mega idiot měl pod kapotou 1.2 HTP a dorazíš mě úplně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Možná moc dobře věděli proč se jich zbavují tak lacino.romanespana píše:.................
, kamos co dela v gumarne, tak na me vybeh, hele vole mame zrovna v super akci gumy na tvy auto za 100 eur vsechny 4 y s montazi, ..........................)
Copak to bylo za značku ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
je tam neco royal nebo tak neco a je to origo chinafavo píše:Možná moc dobře věděli proč se jich zbavují tak lacino.romanespana píše:.................
, kamos co dela v gumarne, tak na me vybeh, hele vole mame zrovna v super akci gumy na tvy auto za 100 eur vsechny 4 y s montazi, ..........................)
Copak to bylo za značku ?



launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já ti měl feldu GLx, cimbu a pár uprav, jela na feldu jak raketa od podlahy, byly tam vpředu briliant a vzadu nějaké ojeté zimáky, na silnici to drželo neskutečně a zatáčky se daly projíždět velkou rychlostí,šulda píše:Taky nejsem závodník, ale když se oteplí nad 10° tak rozdíl zimní vs letní sakra poznám.slovacek.milos píše:já jezdím max na tacháku kilo a rozdíl mezi letníma a zimníma vůbec nepoznám, nebo to prostě neřeším, jak to sedí nebo nesedí prostě jedu,
už jem to tak koupil, je to skoro 15 let,