[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Projekt Tatra 613 Diesel - Stránky 2
Stránka 2 z 2

Napsal: 21 dub 2015, 17:42
od jericho-3
Korektně znamená co? V čem je hlavní problém? Je tady borec, který Hdi předělává na mechaniku..Proč by nešlo čerpadlo z předkomůrky upravit např. pro vstřikovače z Octy 1 ? Pístek jde vyměnit a vršek čerpadla u TDI je jen "nadstavba" na mechaniku. Nejsem čerpadlář ani tuningář, řeším sériové věci, ale ten základní fundus musí jít. Zapomente na nějaké seriáky, berte to jako teoretické úvahy..A zapomente na požadavky na dnešni TDI./kouřivost, spotřebu, atd./

Napsal: 21 dub 2015, 20:55
od TDI tech
ze tam neda dostatocne mnozstvo paliva. Motor sice pobezi, ale bude dost lenivy.

Napsal: 21 dub 2015, 21:24
od jericho-3
To jde pořešit. Mě to také zajímá hlavně proto, zda ten motor by to mechanicky zvládnul..Ale to se asi nikdy nedozvíme.. :)

Napsal: 22 dub 2015, 00:01
od tuner
Predkomurka jde upravit tak aby to jelo uplne stejne nebo spis lip nez TDI. Z predkomurky dostanes daleko vetsi vykon nez z TDI a hlavne za podstatne mensich investic, bohuzel to nevydrzi hlava, lokalne se prehriva, navic je problem i uchladit motor jako takovej, takze tak hracka na mesic. A u te Cromy TDI je jsou jeste minimane tri veci o neco jiny nez u TD. A vrsek u TDI neni jen nastavba spodek cerpadla tedy jen obal je uvnitr odlisnej oproti mechanickymu, na predelavku se obal z tdi pouzit neda. Jinak ten tatrovackej motor potrebuje jedno cerpadlo pro osmivalec a ne dve pro kazdou radu valcu jedno. Nejakou peknou radovku.

Napsal: 22 dub 2015, 07:48
od pepe276
Mám na čerpadle z 1.8TD hlavu z 1.9TDi a je to bez problémů, naopak bych řekl, že to jede o něco lépe.
Dělal mi to člověk, který dělá čerpadla celý život a říkal, že čerpadlo z TD a vstřikovací hlava z TDi je dobrá kombinace a že to není problém naladit na větší výkon, než TDi, ale je o pár deci vyšší spotřeba a o něco horší emise. A taky říkal, že se upravuje ještě pár věcí v čerpadle.

Napsal: 22 dub 2015, 08:00
od Vici
každopádně je to evidentně hromada šrotu... na které chce někdo vydělat beztak balík

Napsal: 22 dub 2015, 08:28
od burton.b22

Napsal: 22 dub 2015, 09:56
od TDI tech
som hrozne zvedavy ktory blb sa nato chyti.

Napsal: 22 dub 2015, 13:05
od matus
burton.b22 píše:Pokud někdo nečetl.

http://imageshack.cz/image/9IN

http://imageshack.cz/image/9Ip
Nedalo by sa to v inej kvalite alebo naskenovat ja by som si to precital
Dik

Napsal: 22 dub 2015, 13:07
od jericho-3
burton.b22 píše:Pokud někdo nečetl.

http://imageshack.cz/image/9IN

http://imageshack.cz/image/9Ip
Jasně , dobře žes to sem dal. Samozřejmě jsem o tom četl , nebyl o to ale zájem.
Tady jde totiž o to, že většina firem šla v začátcích cestou, která je nanic. Předělali benzin na diesel, např. Fiat Ritmo 1,7D, Opel 1,7 D , VW Golf 1500 D, atd. atd. A ve velké většině tyhle motory "stály za ho.no" mimo VW, ten se povedl a vylepšoval ještě donedávna. Protože při takové upravě je hodně kompromisů z důvodu snížení nákladů, takže se používají komponenty z benzinů, které jsou na hranici únosnosti. Základem diesela musí být vždy jeho tuhost..což znamená dimensovat pořádně agregát a nešetřit na váze.. Vývoj samozřejmě postoupil dále, jak v materiálech , tak ve způsobech vstřikování, ale platí to stále. Dodnes mi je podezřelý diesel, který nemá litinový blok..Ale jsem asi zpátečník.. :)
Proto mě myšlenka diesela z motoru T 613/pokud by to fungovalo/ zajímala proto, že by nám ukázala kvalitu výrobku..firmy Tatra..
A nazývat blbem každého nadšence, je trochu mimo, v dnešní době můžeme užívat vymožeností, které právě nadšenci a tvrdohlavci uvedli v život..A proč tvrdit již předem, že vše je bouda? Nikdo z nás neví, jak ten člověk který to nabízí, k tomu přišel a kolik za to chce...

Napsal: 22 dub 2015, 17:38
od burton.b22
matus píše:
burton.b22 píše:Pokud někdo nečetl.

http://imageshack.cz/image/9IN

http://imageshack.cz/image/9Ip
Nedalo by sa to v inej kvalite alebo naskenovat ja by som si to precital
Dik

Dej email pošlu ti to.

Napsal: 22 dub 2015, 17:39
od TDI tech
Na prvy pohlad je jasne ze to po zmontovani to nemoze z principu fungovat. Ano dalo by sa to prerobit na diesel o tom niet pochyb ale nie konkretne s tymto "zelezom" ktore ponuka predavajuci. Na prvy pohlad je vidno ze to nemoze fungovat este je to len rozhadzane na zemi. Takze nieje ocom.