Superb II DSG 2012 - klepe se volant - "VYŘEŠENO"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Není začautorobert840 píše:Má pravdu ten člověk!!! Dneska jsem namontoval originál nové poloosy a už se to neklepe!!!Jirka. píše:Fakt nevím jak to mám některým lidem napsat aby to pochopiliJirka. píše:Neorigo vnitřní kolouby na dsg nefungují. Kupte originál a máte po klepání.![]()
Díky za informaci pane Jirko!


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
najeto 160-tis, ale hodně se jezdilo s plaťákemoctavie81 píše:a kolik jsi měl najeto? Zajímavé,že nepomohly ty nové vnitřní klouby...,až komplet poloosy
prostě je potřeba používat originální díly, díky "Ladas" !!!
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
nazdar pánové, pokračujeme v hledání, opět mám vibrace do volantu mezi 110 a 150 km/h, ale zjistil jsem když při tom vibrování lehce ťuknu na brzdu tak to přestane, co vy na to?
je to Superb II DSG, nové poloosy, nové pneumatiky, disky originál rovné, předek po kontrole na STK bez vůle, najeto 160-tis
je to Superb II DSG, nové poloosy, nové pneumatiky, disky originál rovné, předek po kontrole na STK bez vůle, najeto 160-tis
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
dneska rozborka brzd a stav stejný, tak tím to nebudematesfox píše:nezůstava vyset destička ?
napadají mě věci jako tlumič torzních kmitů, vyzná se v tom někdo z vás?(setrvačník, řemenice na klice)
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
já bych to tipoval zase na ty osy jestli to tím bylo i poprvý. Kdysi jsem koupil z CC dílů poloosu a do půl roka začal cvakat vnější kloub. Reklamace uznána. ihned. Kdo ví z jakýho důvodu jsou vrakoviště a eshopy zaplavený novými nejetými díly. Někdy už viditelně namontovanými.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
Nemyslím si že to budou poloosy, protože to dělá naopak než před výměnou poloos. Teď mám vibrace když odlehčím nohu na plynu a když přidávám tak nic.Biimbo píše:já bych to tipoval zase na ty osy jestli to tím bylo i poprvý. Kdysi jsem koupil z CC dílů poloosu a do půl roka začal cvakat vnější kloub. Reklamace uznána. ihned. Kdo ví z jakýho důvodu jsou vrakoviště a eshopy zaplavený novými nejetými díly. Někdy už viditelně namontovanými.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
to je sup už s ocelovou nápravnicí nebo ještě hliník? Já se s tím nesetkal, ale u ocele a novýho typu ramen je to prý dost častý jev. Možná by nebylo na škodu nechat to vyvážit dynamicky na autě.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
Sehnal sem hliníkovou nápravnici včetně ramen tak to přestrojím.Biimbo píše:to je sup už s ocelovou nápravnicí nebo ještě hliník? Já se s tím nesetkal, ale u ocele a novýho typu ramen je to prý dost častý jev. Možná by nebylo na škodu nechat to vyvážit dynamicky na autě.
Už mám toho kmitání a vibrování dost.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
Hlavně na passatu jsou delší aby auto mohlo být širší. Tu nápravu by to chtělo porovnat s etkou, jestli ti sedí čísla pro superba. Mozna že tam oproti OII bude rozdíl, byť rozměry by měly být stejný.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
ramena plech, nebo litina, nápravnice hliník, siletnbloky v hliníku, je to stejné jako octavia 2, nebo golf 5,
... ovšem dneska jsem četl článek ve starším "světě motorů" píšou tam o Superbu, který dostal v roce 2011 inovovanou celoplechovou nápravu, další odstavec hovoří o neřešitelném problému s kmitáním přední nápravy kolem 130 km/h, o marných pokusech vyřešit tento problém, příběh vždy končí výměnou za předchozí hliníkový odlitek
- to si snad dělají v té Boleslavi PRDEL
... ovšem dneska jsem četl článek ve starším "světě motorů" píšou tam o Superbu, který dostal v roce 2011 inovovanou celoplechovou nápravu, další odstavec hovoří o neřešitelném problému s kmitáním přední nápravy kolem 130 km/h, o marných pokusech vyřešit tento problém, příběh vždy končí výměnou za předchozí hliníkový odlitek
- to si snad dělají v té Boleslavi PRDEL
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...