Stránka 2 z 3
Napsal: 25 črc 2015, 07:25
od octavie81
a kolik jsi měl najeto? Zajímavé,že nepomohly ty nové vnitřní klouby...,až komplet poloosy
Napsal: 25 črc 2015, 09:57
od Jirka.
autorobert840 píše:Jirka. píše:Jirka. píše:Neorigo vnitřní kolouby na dsg nefungují. Kupte originál a máte po klepání.
Fakt nevím jak to mám některým lidem napsat aby to pochopili

Má pravdu ten člověk!!! Dneska jsem namontoval originál nové poloosy a už se to neklepe!!!
Díky za informaci pane Jirko!
Není zač

nejsi první kdo se s tím trápil

Napsal: 25 črc 2015, 11:10
od autorobert840
octavie81 píše:a kolik jsi měl najeto? Zajímavé,že nepomohly ty nové vnitřní klouby...,až komplet poloosy
najeto 160-tis, ale hodně se jezdilo s plaťákem
prostě je potřeba používat originální díly, díky "Ladas" !!!
Napsal: 26 črc 2015, 17:21
od darebak
Tak to je super, že jsi to vyresil. Ja chtel koupit DSG kloub Lobro za 2000kc. A ted když to ctu tak neni jina moznost, nez origo poloosy za minimalne 8 tis jednu

Napsal: 29 srp 2015, 19:29
od autorobert840
nazdar pánové, pokračujeme v hledání, opět mám vibrace do volantu mezi 110 a 150 km/h, ale zjistil jsem když při tom vibrování lehce ťuknu na brzdu tak to přestane, co vy na to?
je to Superb II DSG, nové poloosy, nové pneumatiky, disky originál rovné, předek po kontrole na STK bez vůle, najeto 160-tis
Napsal: 29 srp 2015, 19:52
od matesfox
nezůstava vyset destička ?
Napsal: 31 srp 2015, 18:02
od autorobert840
matesfox píše:nezůstava vyset destička ?
dneska rozborka brzd a stav stejný, tak tím to nebude
napadají mě věci jako tlumič torzních kmitů, vyzná se v tom někdo z vás?(setrvačník, řemenice na klice)
Napsal: 31 srp 2015, 20:47
od Biimbo
já bych to tipoval zase na ty osy jestli to tím bylo i poprvý. Kdysi jsem koupil z CC dílů poloosu a do půl roka začal cvakat vnější kloub. Reklamace uznána. ihned. Kdo ví z jakýho důvodu jsou vrakoviště a eshopy zaplavený novými nejetými díly. Někdy už viditelně namontovanými.
Napsal: 01 zář 2015, 15:59
od autorobert840
Biimbo píše:já bych to tipoval zase na ty osy jestli to tím bylo i poprvý. Kdysi jsem koupil z CC dílů poloosu a do půl roka začal cvakat vnější kloub. Reklamace uznána. ihned. Kdo ví z jakýho důvodu jsou vrakoviště a eshopy zaplavený novými nejetými díly. Někdy už viditelně namontovanými.
Nemyslím si že to budou poloosy, protože to dělá naopak než před výměnou poloos. Teď mám vibrace když odlehčím nohu na plynu a když přidávám tak nic.
Napsal: 01 zář 2015, 16:29
od Biimbo
to je sup už s ocelovou nápravnicí nebo ještě hliník? Já se s tím nesetkal, ale u ocele a novýho typu ramen je to prý dost častý jev. Možná by nebylo na škodu nechat to vyvážit dynamicky na autě.
Napsal: 01 zář 2015, 18:12
od darebak
Tak tohle nekdo nekde popisoval. Měl špatný klouby poloos když přidaval měl vibrace. Tak prohodil pravej za levej a dělalo mu to při brzdeni motorem. tzn. vule na kloubech byly jen na opacne strane. Proto to chce uplne nový klouby. Ale to ty už jsi měl 2x nový
Napsal: 03 zář 2015, 12:15
od autorobert840
Biimbo píše:to je sup už s ocelovou nápravnicí nebo ještě hliník? Já se s tím nesetkal, ale u ocele a novýho typu ramen je to prý dost častý jev. Možná by nebylo na škodu nechat to vyvážit dynamicky na autě.
Sehnal sem hliníkovou nápravnici včetně ramen tak to přestrojím.
Už mám toho kmitání a vibrování dost.
Napsal: 03 zář 2015, 12:59
od Jirka.
I ramena hliník? Ty hliníkový ramena jsou jen na passatu ne? S tím nedoženeš geošku. Tak dej pak vědět jak si dopadl. I ty hliníkový nápravnice jsem vyděl dva typy, mělo to nějaké výztuhy nebo žebrování navíc.
Napsal: 03 zář 2015, 15:51
od Biimbo
Hlavně na passatu jsou delší aby auto mohlo být širší. Tu nápravu by to chtělo porovnat s etkou, jestli ti sedí čísla pro superba. Mozna že tam oproti OII bude rozdíl, byť rozměry by měly být stejný.
Napsal: 10 zář 2015, 21:35
od autorobert840
ramena plech, nebo litina, nápravnice hliník, siletnbloky v hliníku, je to stejné jako octavia 2, nebo golf 5,
... ovšem dneska jsem četl článek ve starším "světě motorů" píšou tam o Superbu, který dostal v roce 2011 inovovanou celoplechovou nápravu, další odstavec hovoří o neřešitelném problému s kmitáním přední nápravy kolem 130 km/h, o marných pokusech vyřešit tento problém, příběh vždy končí výměnou za předchozí hliníkový odlitek
- to si snad dělají v té Boleslavi PRDEL