
To že sa ti to turbo " fláka " neznamená že auto nebude živé. To je ako čo pojde lepšie Golf 130 ps nachipovaný na 160 ps s originálnym VA turbom alebo Golf ARL sériový s odmeraným výkonom 160 ps ( tu sa poďľa tvojej teórie turbo " fláka) ?????
Či máš 200 koní na turbe X či Y je uplne jedno ( nebavíme sa o nástupe , prirodzene 2260 nebude mať taký nástup ako VA )
Na výber pri BKD nemáš ( aspoň v porovnaní napr s VA , kde len zameníš turbo bez vačších úprav a maš 190 ps ) , bud zainvestuješ do niečoho nového ( úplne ideálne) - alebo si tam daš jednoducho neaký repas resp. repas v podobe hybridu ( prevažne hybridov je svojim sposobom repasované turbo)
Či ti turbo vydrží 35 000 km či 350 000 km ti nepovie nik , iba ak BOH.
Rozdiel v originále resp. hybride je práve v tom keď sa ti pokazí - originálne len zameníš kus za kus - hybridné to je také laborovanie.....
A ďalšia vec - nové turbo je nové turbo to ti povie každý kto pár repasov pomontoval.......( a opeť platí hybrid - repas prevažne )
Najjednoduchšia a najlecnejšia cesta - hybrid napr to TSC190
ale ja - by som sa uspokojil s originálnym novým turbom nechal naladiť na 170 - 175 ps a vozil sa.....nemusíš riešiť spojku ( 2 hmota jednoducho 420+ neprenesie tak dlho ako 320nm) , brzdy ( 312 na 200ps je štandart ) , podvozok , turbo , vstreky - nič................a ušetril si hodiny nervov......s laborovaním čo zas a opeť nefunguje.........