Octavia II 2,0 TDI 103KW,BKD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

ivanrs píše:ja som daval toto
http://www.turbosport.cz/327-tsc190.html
naladene od TdiFun tak aby nedymilo na 196ps a 426Nm
Tak včera mi bylo receno, ze do hybrida nemam chodit,pry dlouho nevydrzi a jsou s tim problémy,take zalezi kdo jak ho slozi.Doporucil mi radeji nove origo turbo, zakladni cip-172ps 383NM a ze mi vydrzi při slusnem chovani 200tis.Co to turbo od turbosportu na 190ps.-to uz vydrzi,nevysype se casem,kdyz tam budu mit tech 190ps?Take rikal nebrat repas-kratka zivotnost a nechodi tak dobře jak origo.Kdyz ti to chipoval Tdifun,nerikal ti jakou ma zivotnost to turbo?Chtel bych něco aby to vydrželo a ne ze za 200tis.bude turbo KO,nebo dríve. :( Dekuji
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ivanrs »

no tak turbosport je myslim dobra firma na turba a ich skladanie a zeby malo byt zle poskladane alebo naladene toho sa nebojim, samozrejme zalezi aky vykon chces, predtym som mal na seriovom turbe od tdifun 172ps a 383Nm :D a casom mi to uz bolo malo(uz aj teraz tych 196/426 je malo). zatial mam nabehane 10tis. a drzi pokope :)
seriove turba na BKD su vraj dost problemove a ocakavat od neho 200tis. je asi dost odvazne..neviem...len co som pocul
gyba
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 18 črc 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od gyba »

petrvobor píše:
ivanrs píše:ja som daval toto
http://www.turbosport.cz/327-tsc190.html
naladene od TdiFun tak aby nedymilo na 196ps a 426Nm
Tak včera mi bylo receno, ze do hybrida nemam chodit,pry dlouho nevydrzi a jsou s tim problémy,take zalezi kdo jak ho slozi.Doporucil mi radeji nove origo turbo, zakladni cip-172ps 383NM a ze mi vydrzi při slusnem chovani 200tis.Co to turbo od turbosportu na 190ps.-to uz vydrzi,nevysype se casem,kdyz tam budu mit tech 190ps?Take rikal nebrat repas-kratka zivotnost a nechodi tak dobře jak origo.Kdyz ti to chipoval Tdifun,nerikal ti jakou ma zivotnost to turbo?Chtel bych něco aby to vydrželo a ne ze za 200tis.bude turbo KO,nebo dríve. :( Dekuji
No musím se zeptat za jak dlouho najedeš 200t ?
Ani na nový auto dneska nemáš záruku 200t.
(LOL)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

200tis.?To najedu cca za 8let. :D Nj ale neverim ze by vydrželo tech 200tis.kdyz maj problém uz v serii. (wallbash)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

ivanrs píše:no tak turbosport je myslim dobra firma na turba a ich skladanie a zeby malo byt zle poskladane alebo naladene toho sa nebojim, samozrejme zalezi aky vykon chces, predtym som mal na seriovom turbe od tdifun 172ps a 383Nm :D a casom mi to uz bolo malo(uz aj teraz tych 196/426 je malo). zatial mam nabehane 10tis. a drzi pokope :)
seriove turba na BKD su vraj dost problemove a ocakavat od neho 200tis. je asi dost odvazne..neviem...len co som pocul
Ahoj to uz ti je malo 196ps. (crazy) A nechces jit ještě na vic PS?To bys ale musel koupit zase jiné turbo a chip.Koupil bych od tebe to co tam mas,me by to stacilo. (LOL)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Rozhoduji se mezi turbem hybrid 1752vk,nebo 1756vk.Nechal bych si tam dat rovnou tech 200ps,abych nechtel později vic.Ktere by jste tam dali?u 1756vk se bojim aby to nebylo linejsi od spoda,ale je tam rezerva -také kuli zivotnosti. :DPredem dekuji moc za rady :)
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

tak idealni je GTB1752VK.Koukal jsem co stoji nove,jj to je palba kolem 30 tis. a jety je nesehnatelny-po netu.Necham si udelat hybrida,to bude jednoduche reseni,i lehci po strance financni. :roll:
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Chtěl jsem se ještě zeptat hybridní turbo 1752v je na 210 - 220ps. Nevadí když tam budu mit 200ps? Nebo tam musím mít turbo s potenciálem také na 200ps.nerad bych koupil spatne.dekuji za info.a každou radu. :-D
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nevadí...akorát se to turbo bude trochu flákat. proste nepojede na 100%
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

standa123 píše:nevadí...akorát se to turbo bude trochu flákat. proste nepojede na 100%
Aha, jake bys mi tam doporucil na tech 200PS, aby se tam neflákalo a bylo akorát. Dekuju :)
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

Tak jestli tam neni nejakej brutal rozdil v cene, tak neva ne, aspon bude rezerva a turbo nebude dostavat tolik..
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
petrvobor
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2009, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrvobor »

Rozdíl v ceně asi moc ne, ale pokud se bude flákat, tak se bojim ze to nebude tak zive- nebude to ono. :(
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

(wallbash) To že sa ti to turbo " fláka " neznamená že auto nebude živé. To je ako čo pojde lepšie Golf 130 ps nachipovaný na 160 ps s originálnym VA turbom alebo Golf ARL sériový s odmeraným výkonom 160 ps ( tu sa poďľa tvojej teórie turbo " fláka) ?????
Či máš 200 koní na turbe X či Y je uplne jedno ( nebavíme sa o nástupe , prirodzene 2260 nebude mať taký nástup ako VA )
Na výber pri BKD nemáš ( aspoň v porovnaní napr s VA , kde len zameníš turbo bez vačších úprav a maš 190 ps ) , bud zainvestuješ do niečoho nového ( úplne ideálne) - alebo si tam daš jednoducho neaký repas resp. repas v podobe hybridu ( prevažne hybridov je svojim sposobom repasované turbo)
Či ti turbo vydrží 35 000 km či 350 000 km ti nepovie nik , iba ak BOH.
Rozdiel v originále resp. hybride je práve v tom keď sa ti pokazí - originálne len zameníš kus za kus - hybridné to je také laborovanie.....
A ďalšia vec - nové turbo je nové turbo to ti povie každý kto pár repasov pomontoval.......( a opeť platí hybrid - repas prevažne )
Najjednoduchšia a najlecnejšia cesta - hybrid napr to TSC190
ale ja - by som sa uspokojil s originálnym novým turbom nechal naladiť na 170 - 175 ps a vozil sa.....nemusíš riešiť spojku ( 2 hmota jednoducho 420+ neprenesie tak dlho ako 320nm) , brzdy ( 312 na 200ps je štandart ) , podvozok , turbo , vstreky - nič................a ušetril si hodiny nervov......s laborovaním čo zas a opeť nefunguje.........
Naposledy upravil(a) Martin.D dne 18 zář 2015, 16:35, celkem upraveno 1 x.
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

a to ze tam das hybrida...třeba to TSC190....neznamena ze zvladne jen 190. Tech 190 je mysleno hodne bezpecne.......takze zvladne klidne i tech 200ps a mozna i vic....zalezi taky kdo ti bude ladit.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Tu je graf na mojom origu turbu. Ma 300 000 bezi stale
Obrázek
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“