Stránka 2 z 3

Napsal: 16 zář 2015, 15:04
od petrvobor
ivanrs píše:ja som daval toto
http://www.turbosport.cz/327-tsc190.html
naladene od TdiFun tak aby nedymilo na 196ps a 426Nm
Tak včera mi bylo receno, ze do hybrida nemam chodit,pry dlouho nevydrzi a jsou s tim problémy,take zalezi kdo jak ho slozi.Doporucil mi radeji nove origo turbo, zakladni cip-172ps 383NM a ze mi vydrzi při slusnem chovani 200tis.Co to turbo od turbosportu na 190ps.-to uz vydrzi,nevysype se casem,kdyz tam budu mit tech 190ps?Take rikal nebrat repas-kratka zivotnost a nechodi tak dobře jak origo.Kdyz ti to chipoval Tdifun,nerikal ti jakou ma zivotnost to turbo?Chtel bych něco aby to vydrželo a ne ze za 200tis.bude turbo KO,nebo dríve. :( Dekuji

Napsal: 17 zář 2015, 18:51
od ivanrs
no tak turbosport je myslim dobra firma na turba a ich skladanie a zeby malo byt zle poskladane alebo naladene toho sa nebojim, samozrejme zalezi aky vykon chces, predtym som mal na seriovom turbe od tdifun 172ps a 383Nm :D a casom mi to uz bolo malo(uz aj teraz tych 196/426 je malo). zatial mam nabehane 10tis. a drzi pokope :)
seriove turba na BKD su vraj dost problemove a ocakavat od neho 200tis. je asi dost odvazne..neviem...len co som pocul

Napsal: 17 zář 2015, 23:19
od gyba
petrvobor píše:
ivanrs píše:ja som daval toto
http://www.turbosport.cz/327-tsc190.html
naladene od TdiFun tak aby nedymilo na 196ps a 426Nm
Tak včera mi bylo receno, ze do hybrida nemam chodit,pry dlouho nevydrzi a jsou s tim problémy,take zalezi kdo jak ho slozi.Doporucil mi radeji nove origo turbo, zakladni cip-172ps 383NM a ze mi vydrzi při slusnem chovani 200tis.Co to turbo od turbosportu na 190ps.-to uz vydrzi,nevysype se casem,kdyz tam budu mit tech 190ps?Take rikal nebrat repas-kratka zivotnost a nechodi tak dobře jak origo.Kdyz ti to chipoval Tdifun,nerikal ti jakou ma zivotnost to turbo?Chtel bych něco aby to vydrželo a ne ze za 200tis.bude turbo KO,nebo dríve. :( Dekuji
No musím se zeptat za jak dlouho najedeš 200t ?
Ani na nový auto dneska nemáš záruku 200t.
(LOL)

Napsal: 18 zář 2015, 07:29
od petrvobor
200tis.?To najedu cca za 8let. :D Nj ale neverim ze by vydrželo tech 200tis.kdyz maj problém uz v serii. (wallbash)

Napsal: 18 zář 2015, 07:35
od petrvobor
ivanrs píše:no tak turbosport je myslim dobra firma na turba a ich skladanie a zeby malo byt zle poskladane alebo naladene toho sa nebojim, samozrejme zalezi aky vykon chces, predtym som mal na seriovom turbe od tdifun 172ps a 383Nm :D a casom mi to uz bolo malo(uz aj teraz tych 196/426 je malo). zatial mam nabehane 10tis. a drzi pokope :)
seriove turba na BKD su vraj dost problemove a ocakavat od neho 200tis. je asi dost odvazne..neviem...len co som pocul
Ahoj to uz ti je malo 196ps. (crazy) A nechces jit ještě na vic PS?To bys ale musel koupit zase jiné turbo a chip.Koupil bych od tebe to co tam mas,me by to stacilo. (LOL)

Napsal: 18 zář 2015, 07:46
od petrvobor
Rozhoduji se mezi turbem hybrid 1752vk,nebo 1756vk.Nechal bych si tam dat rovnou tech 200ps,abych nechtel později vic.Ktere by jste tam dali?u 1756vk se bojim aby to nebylo linejsi od spoda,ale je tam rezerva -také kuli zivotnosti. :DPredem dekuji moc za rady :)

Napsal: 18 zář 2015, 10:04
od petrvobor
tak idealni je GTB1752VK.Koukal jsem co stoji nove,jj to je palba kolem 30 tis. a jety je nesehnatelny-po netu.Necham si udelat hybrida,to bude jednoduche reseni,i lehci po strance financni. :roll:

Napsal: 18 zář 2015, 14:47
od petrvobor
Chtěl jsem se ještě zeptat hybridní turbo 1752v je na 210 - 220ps. Nevadí když tam budu mit 200ps? Nebo tam musím mít turbo s potenciálem také na 200ps.nerad bych koupil spatne.dekuji za info.a každou radu. :-D

Napsal: 18 zář 2015, 15:29
od standa123
nevadí...akorát se to turbo bude trochu flákat. proste nepojede na 100%

Napsal: 18 zář 2015, 15:43
od petrvobor
standa123 píše:nevadí...akorát se to turbo bude trochu flákat. proste nepojede na 100%
Aha, jake bys mi tam doporucil na tech 200PS, aby se tam neflákalo a bylo akorát. Dekuju :)

Napsal: 18 zář 2015, 15:51
od PeITeeR
Tak jestli tam neni nejakej brutal rozdil v cene, tak neva ne, aspon bude rezerva a turbo nebude dostavat tolik..

Napsal: 18 zář 2015, 16:07
od petrvobor
Rozdíl v ceně asi moc ne, ale pokud se bude flákat, tak se bojim ze to nebude tak zive- nebude to ono. :(

Napsal: 18 zář 2015, 16:20
od Martin.D
(wallbash) To že sa ti to turbo " fláka " neznamená že auto nebude živé. To je ako čo pojde lepšie Golf 130 ps nachipovaný na 160 ps s originálnym VA turbom alebo Golf ARL sériový s odmeraným výkonom 160 ps ( tu sa poďľa tvojej teórie turbo " fláka) ?????
Či máš 200 koní na turbe X či Y je uplne jedno ( nebavíme sa o nástupe , prirodzene 2260 nebude mať taký nástup ako VA )
Na výber pri BKD nemáš ( aspoň v porovnaní napr s VA , kde len zameníš turbo bez vačších úprav a maš 190 ps ) , bud zainvestuješ do niečoho nového ( úplne ideálne) - alebo si tam daš jednoducho neaký repas resp. repas v podobe hybridu ( prevažne hybridov je svojim sposobom repasované turbo)
Či ti turbo vydrží 35 000 km či 350 000 km ti nepovie nik , iba ak BOH.
Rozdiel v originále resp. hybride je práve v tom keď sa ti pokazí - originálne len zameníš kus za kus - hybridné to je také laborovanie.....
A ďalšia vec - nové turbo je nové turbo to ti povie každý kto pár repasov pomontoval.......( a opeť platí hybrid - repas prevažne )
Najjednoduchšia a najlecnejšia cesta - hybrid napr to TSC190
ale ja - by som sa uspokojil s originálnym novým turbom nechal naladiť na 170 - 175 ps a vozil sa.....nemusíš riešiť spojku ( 2 hmota jednoducho 420+ neprenesie tak dlho ako 320nm) , brzdy ( 312 na 200ps je štandart ) , podvozok , turbo , vstreky - nič................a ušetril si hodiny nervov......s laborovaním čo zas a opeť nefunguje.........

Napsal: 18 zář 2015, 16:34
od standa123
a to ze tam das hybrida...třeba to TSC190....neznamena ze zvladne jen 190. Tech 190 je mysleno hodne bezpecne.......takze zvladne klidne i tech 200ps a mozna i vic....zalezi taky kdo ti bude ladit.

Napsal: 18 zář 2015, 16:41
od pitukes
Tu je graf na mojom origu turbu. Ma 300 000 bezi stale
Obrázek