
proklouznutí spojky 2,0hdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hmm, dohadovat se nebudu, možné to je, i když zrovna Autostárlajn bych bral s rezervou. Je ale pravda, že i na Citroen servisu je, že 80kW HDi mělo v Xantii 1hmotu, ale i tady jsou občas nesmysly(ověřeno u mechanika Citroenu). Předpokládám, že Peugeot to bude mít podobné. Pár motorů 2.0 HDi 8V mi už rukama prošlo, ale vždy platilo, že 66kW=1hmota a 80kW=2hmota. Třeba jsem ale jen nenatrefil na kombinaci 80kW=1hmota...člověk se učí celý život 

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Spojku z 66kW poznáš od 80kW strašně snadno - podle drážkování lamely. Na 66kW má lamela 18 drážek a na 80kW má 21 drážek. Průměr lamel je jinak stejný.Tomáš Čermák píše:To je fakt. Já ti věřim a je dost možný, že maj to na Eshopu nahovno. Tak jestli je to opravdu spojka z 66kW, tak to asi moc stíhat nebude.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
tak dneska jsem to zkoušel odvzdušnit, protlačit přes brzdič. Je to furt stejný, prostě u studenýho auta mi to snad ještě neproklouzlo, pak to klouzne a od tý doby to pak klouže furt. Nechám do druhýho dne a studený je to zase OK
. Připomenu že se tam dávala jednohmota z RHZ(motor tam je 16V RHW), kdyby to klouzalo furt, tak bych to pochopil že ta spojka ten krouták prostě nestíhá, ale že to fakt dělá až po ujetí pár Km. Navíc ten pedál se nevrací nejspíš úplně nahoru, ale je cca 1cm pod úrovní brzdy. Tak já už nevim na co se zaměřit

Je to kříženec a proto odstranění závady je těžké odhadnout. Ale možná že je to na hraně/16V má víc kobylek/ a když se to ohřeje, začne to klouzat. Jestli je pedál níž než před tím, může to ukazovat, že jsi nepoužíval metr, když jsi měřil rozdíl mezi původním setrvákem a tím kompletem, co jsi tam dal. Zkus na místě tam dát vyšší kvalt pořádně přidat plyn, držet brzdu a spojku pomalu pouštět, zda motor chcípne...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53