proklouznutí spojky 2,0hdi

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Hmm, dohadovat se nebudu, možné to je, i když zrovna Autostárlajn bych bral s rezervou. Je ale pravda, že i na Citroen servisu je, že 80kW HDi mělo v Xantii 1hmotu, ale i tady jsou občas nesmysly(ověřeno u mechanika Citroenu). Předpokládám, že Peugeot to bude mít podobné. Pár motorů 2.0 HDi 8V mi už rukama prošlo, ale vždy platilo, že 66kW=1hmota a 80kW=2hmota. Třeba jsem ale jen nenatrefil na kombinaci 80kW=1hmota...člověk se učí celý život :-)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

To je fakt. Já ti věřim a je dost možný, že maj to na Eshopu nahovno. Tak jestli je to opravdu spojka z 66kW, tak to asi moc stíhat nebude (wallbash) .
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Co jsem měl na díly X2 RHZ tak měla jednohmotu auto 140t najeto nikdo se v něm nehrabal.

A P406 RHZ s 2hmotou
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Tomáš Čermák píše:To je fakt. Já ti věřim a je dost možný, že maj to na Eshopu nahovno. Tak jestli je to opravdu spojka z 66kW, tak to asi moc stíhat nebude (wallbash) .
Spojku z 66kW poznáš od 80kW strašně snadno - podle drážkování lamely. Na 66kW má lamela 18 drážek a na 80kW má 21 drážek. Průměr lamel je jinak stejný.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Ta spojka klouže až když se ohřeje, když s tim vyjedu se studenym tak to neklouzne. Co si o tom myslíte?
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Myslíte že by to mohl dělat i vzduch v hydraulice?? auto se ohřeje, spojka smrdí a pak začne klouzat snad při každym přidání plynu. Auto nechám do druhýho dne a zase je to dobrý, zkoušel jsem jestli se rozjedu na Dvojku a auto hned zdechne. Tak to mi vysvětlete :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Patrně se spojka postupně "tlakuje" a je pořád trochu "přišláplá..
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Takže myslíš že by to mohlo bejt ještě zavzdušněný?? Nedávno jsem měl rozpojenou hydrauliku, evidentně blbě odvzdušněný ne?
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

tak dneska jsem to zkoušel odvzdušnit, protlačit přes brzdič. Je to furt stejný, prostě u studenýho auta mi to snad ještě neproklouzlo, pak to klouzne a od tý doby to pak klouže furt. Nechám do druhýho dne a studený je to zase OK (wallbash) . Připomenu že se tam dávala jednohmota z RHZ(motor tam je 16V RHW), kdyby to klouzalo furt, tak bych to pochopil že ta spojka ten krouták prostě nestíhá, ale že to fakt dělá až po ujetí pár Km. Navíc ten pedál se nevrací nejspíš úplně nahoru, ale je cca 1cm pod úrovní brzdy. Tak já už nevim na co se zaměřit
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to kříženec a proto odstranění závady je těžké odhadnout. Ale možná že je to na hraně/16V má víc kobylek/ a když se to ohřeje, začne to klouzat. Jestli je pedál níž než před tím, může to ukazovat, že jsi nepoužíval metr, když jsi měřil rozdíl mezi původním setrvákem a tím kompletem, co jsi tam dal. Zkus na místě tam dát vyšší kvalt pořádně přidat plyn, držet brzdu a spojku pomalu pouštět, zda motor chcípne...
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomáš Čermák »

zejtra to zkusím a dám vědět
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“