Stránka 2 z 2

Napsal: 25 říj 2015, 09:32
od roman1648
Jo,to je pravda,mel jsem e46 330xd a menil jsem je obe dve
Pozitvni je ze pasuju z 330xi a ze statu vyjde nova poloosa asi na trojku...u nas tehdy cena nove primo zdrcujici(18tis ks)

Napsal: 30 říj 2015, 21:41
od luigi5
Takze to asi nakonec padlo na 330d v moaketu s krasnou vybavou v sedanu. Auto ma najete necelych 120tis a jezdi krasne. Ta 330xd byl oproti tomu hrozna lemra a nejak jinak se s tim jezdilo, a mela ty poloosy ko.
Mam akorat jedinou vec. Pri startovani zapiska, nevim jestli to je napinak remenu nebo unasec remenu, co honi altik apod. Podle nemeckych for bezna vec, akorat ten unasec kdyby to byl tak je trochu drahej.
A zatim vsechny motory co jsem videl tak mezi skriny a blokem trochu rosili. Tenhle zrovna malo jeden tam mel peknou vazelinu. Je to normalni?
Cetl jsem jak simmering tak i nejaky saci potrubi co to hazu kvuli vyrivkam...
Ty virivky se daji nejak poznat ze jsou spatny? Cetl jsem akorat ze u tohodle motoru uz nemuzou prolitnout sanim jak u e46, je to tak?