Stránka 2 z 4
Napsal: 05 úno 2016, 19:41
od slovacek.milos
co by to nebylo možné ti ostatní co se tomu diví po třetím majiteli mají 23OOOO km na tacháku aby byli spokojeni
Napsal: 18 bře 2016, 13:56
od ClooWn
tak je to tady pánové, abych nemusel zakládat nové téma tak radši obnovím toto...nakonec jsme se s přítelkyní rozhodli pro fabii první generace s motorem 1.4..Myslíte že dobrá volba? a vím že mě teďka asi ukamenujete ale kvůli né uplně dobré finanční situaci budeme brát auto přes Ačka díky jejich financování a tak si nedělám iluze o tom že mi budou nabízet zajíce v pytli takže moje hlavní otázka zní....na co koukat u tý 1,4? popřípadě dá se pomocí diagnostiky zjistit pravý počet kilometrů kdyby byla náhodou o něco stočená? co se nejvíce sralo na fabiich první generace? Díky moc za všechny rady

budu moc vděčný
Napsal: 18 bře 2016, 14:04
od roman1648
jaká je to 1.4 ? Starý MPi nebo 16v ??
On je to podstatnej rozdíl..
Napsal: 18 bře 2016, 14:13
od ClooWn
jaká je to 1.4 ? Starý MPi nebo 16v ??
On je to podstatnej rozdíl..
To budeme teprve právě vybírat proto bych rád slyšel názor co je například podle tebe lepší zda starý MPI čko nebo právě novej 16V...protože jsem nikdy na tomto motoru nedělal ani nevlastnil auto s ním tak nemám podle čeho soudit..hodně jsem četl že na starejch hodně odcházej těsnění pod hlavou a celkově jsou tam problémy s ubytky chladící kapaliny ale nevim jak je to u těch 16v.... ale u čeho nic neodchází...takže prostě co nejmenší zlo

díky moc

Napsal: 18 bře 2016, 14:19
od astra-11
na 8km nepotřebuje ventily ani turba, 1,4 ve Fobii ideál, o ropě ani LPG tady nemůže být ani řeč
Napsal: 18 bře 2016, 14:29
od ClooWn
na 8km nepotřebuje ventily ani turba, 1,4 ve Fobii ideál, o ropě ani LPG tady nemůže být ani řeč
Tím chceš říct že nejlépe tedy staré mpičko? protože o turbu ani naftě ani lpgčku tu nepadlo ani slovo

Napsal: 18 bře 2016, 18:00
od roman1648
Ony maji neduhy i ty Mpi i 16v...zalezi na co natrefis
Napsal: 18 bře 2016, 18:52
od Vici
Obavam se ze 16v je daleko vetsi kram:-(
Napsal: 19 bře 2016, 12:56
od ClooWn
Takze je jedno jestli to bude mpičko nebo 16v jo? oba jsou na hovno? a jaký jiný motor ve fabii by jste doporučily? protože HTPčko je snad ještě větší krám a dvoulitr mi příjde jako hloupost protože by ho přítelkyně nevyužila...Takže kde je ta zlatá střední cesta??
Napsal: 19 bře 2016, 15:32
od NOVON
Mno tezko rict,o okte s 600 tis.km a motorem ALH vim.Ma tam akorat nove hydra,jinak vse puvodni i turbo,ale to uz "bere olej"..
Napsal: 19 bře 2016, 15:58
od ClooWn
NOVON píše:Mno tezko rict,o okte s 600 tis.km a motorem ALH vim.Ma tam akorat nove hydra,jinak vse puvodni i turbo,ale to uz "bere olej"..
v předchozích příspěvcích jsem psal že naftu na 100% ne ale díky za nabídku

Napsal: 19 bře 2016, 16:17
od pitukes
Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
Napsal: 19 bře 2016, 17:39
od matess
Šel bych určitě do klasickýho mpi, počítej že si uděláš těsnění pod hlavou (stojí pár korun), maximálně necháš stáhnout hlavu a máš na několik let pokoj. Spotřeba ok a nic moc jinýho na tom neodchází.
Měl jsem je dvě a jedna byla ex služební a jezdila parádně. Pak jsem koupil jednu od 80 letýho důchodce a to bylo hrozně líný. Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou

Napsal: 19 bře 2016, 19:43
od slovacek.milos
pitukes píše:Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
až ti klekne servo bude to víc šuppek, zámky i stahovačka takz něco stojí
Napsal: 19 bře 2016, 19:45
od slovacek.milos
matess píše: Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou

ono je potřeba ty auta servisovat a měnit chladící kapalinu