New Turbo na BKD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:jo GTB1749VK je taky dobrá volba s určitě lepším spodkem
Budiz povazovano novacky za bernou minci a opravdovy zdroj informaci zkuseneho cloveka.

... zvlaste pak temi, kteri slepe vidi jako jedinou volbu prehistoricke VB (vetsinou zakazniky Dimce).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

(offtopic)
to Forest: Je to trapne. Pokial mas nejake nezhody s niektorymi clenami fora, tak si ich vydiskutujte medzi sebou a nezasypavaj takmer vsetky vlakna narazkami na ich osoby. Kazdy z nas ma dost svojich starosti a urcite nikto nema chut tu citat diskusiu o tom ako sa ich snazis tahat za pipiky a teoretizovat o tom, ze ty docuras vyssie a dalej ako oni. Nieco napisat je jedna vec, ale vediet to spravit tak aby to fungovalo je druha.
(offtopic)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@TDI tech: mam problem s tim, jak jsou novacci cilene udrzovani v nevedomosti a odkazovani z pohodlnosti nekterych ladicu na zavedene postupy (cimz se snazi eliminovat svoji neschopnost ladit neco noveho, pripadna pohodlnost), ktere tu jsou uz po dlouha leta navzdory tomu, ze technologicky pokrok tyto postupy jednoznacne umistil do skatule "zastarale". Montaz VB mi v dnesni dobe prijde asi jako na urovni pouziti komurkoveho motoru automobilkou v dobe, kdy je CR do noveho modelu.

O cem jinem by melo byt forum (uvedom si podstatu tohoto slova, synonymne antika, ktera je nyni prenesenym vyznamem), nezli aby se diskutujici i nove prichozi informovali a byli informovani?!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tditech - to je prave ten problem on asi jine starosti a zajmy asi nema:-D.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:Tditech - to je prave ten problem on asi jine starosti a zajmy asi nema:-D.
A to je tvuj problem - dokazes mluvit o necem, o cem nemas ani paru s o to vetsim presvedcenim. Ovsem, je patrny tvoje nezastirana zavist meho navenek bezstarostneho zivota.

... navzdory tomu, ze jsou mezi nami neshody, preji ti, abys mel alespon pulku zajmu jako mam ja :havaj:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Až se vrátím z práce, tak si udělám čerstvý popcorn, sednu si k pc a přečtu si koho jste za tu dobu stihli ještě poplivat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Foreste o tvém životě jsem toho slyšel dost.. a byly to informace z první ruky... nemám důvod nevěřit. Tím pádem bys mi asi měl raději vykat, jsme totiž každý trochu jinde...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:Foreste o tvém životě jsem toho slyšel dost.. a byly to informace z první ruky... nemám důvod nevěřit. Tím pádem bys mi asi měl raději vykat, jsme totiž každý trochu jinde...
Myslis od toho podvrataka Mareny? Tak se ho treba zeptej na to, jak hral levou na me i Dieselpower ... ale nemyslim si, ze by nasel odvahu se zminit (aniz by ti lhal). A kdyz uz budes u toho, zeptej se ho, kde nabyl dojmu, ze ziju v holobyte, coz je zakladem jeho pomluv, ktere o me siri(l). Ostatne, me stacilo pri navsteve u nej, jak se tam vsichni pomlouvaji (ikdyz od Indiho jsem pomluvy neslysel - to se ho musim zastat).

Nicmene, ja Marenu plne chapu - hluboko do zlabu a zavist s nim clouma, takze pomluvy jsou nejlevnejsim uspokojenim, ktere mu preju.

Na druhou stranu, ja si myslim, ze si musite rozumet - opet, soude podle toho, jak jsi se zachoval vuci Pavlovi, Olegovi a me. ...nebo spis vy s Dimcem?

Promin, ale cloveku tak omezenemu jako jsi ty (soude dle tvych prispevku a chovani) vykat nebudu, protoze vykani je vyraz ucty - a tu sis ty ode me prozatim nemel sanci zaslouzit...ale kdo vi, treba se Zemekoule zacne tocit obracene a dojde k tomu ;)

... a do te doby pro tebe, mam, bohuzel, pouze jediny vzkaz:
Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D?
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D.
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
1) ten hybrid fungoval u Pavla na jeho ARL (ty jsi to bral do ASZ, coz neni zasadni rozdil) do chvile demontaze a fungoval tam po desitky tisic km

2) kdyz se vratil na predelani, byl rozstelovany ... stejne jako ten ode me ... kdybych se nechal unest paranoiou, tak bych si myslel, ze se v nem nekdo vrtal ... stejne, jako se vrtal Andre v hybridu od Portugalcu od MKB ... stejne, jako prisel Andre s hybridama nad 230k az pote, co s nimi davno fungoval Brano

3) ja za to nemuzu, ze Dimec nemel/i naladit hybrida...co ja vim, treba si nejdrive potrebuje stahnout upravu od nekoho jineho, aby ji pak mohl mistrne doladit na svem emulatoru

4) pravdou je, ze Oleg odmita chodit cestou praktik ze severu, proste on si to chce vyvinout sam a hlavne, on zacal vyrazne pozdeji nezli Andre a nemel takovou podporu jako Andre od DP ... takze ANO, byly i nezdary, dulezite je, ze v soucasnosti jsou to vyjimky.

Jen tak mimochodem, kdyz jsi zminil Jima, za coz ti verejne dekuji - on mel hybrida "230" od Andreho a byl rad, ze se ho zbavil - ujal se ho za mrzky peniz (nebylo o co stat) Michal z HK a s Olegem nad tim stravili dost casu, aby ten bazmek daly dokupy ... ale vis jak, z hovna bic neupletes. Jo a mimochodem, jak fungoval u Michala se muzes zeptat Dimce - ladil to.

Ostatne, ten samy lezi i MirkoviX v regale - poslal ho Andremu 4x na opravu ... jenze, ono koncepcni chyby se nedaji opravit ... takze, nez aby ho nekomu "nadelil", tak ho ma v regale...ale ja si myslim, ze v rukach Mareny a Dimce by ozil a najednou by byl bezproblemovy (LOL) ... zkus je kontaktovat, verim, ze bude hodne levnej ;)

A kdyz tak premitam, tak ten samy (tusim dva) dovezla spekulativne na kontrolu posadka vedena Dimcem Olegovi kdyz se vraceli od Andreho - jeden se dal jen stezi vyvazit a druhy sel defacto na repas, protoze na vyvazovacce vylitnul mimo skalu mozneho mereni ihned po roztoceni.

A kdyz jsi zminil toho Jima, tak u neho bylo na turbu od Olega dokazano to, co doposud (co je mi znamo) nebylo prekonano.

Hlavne, od te doby uplynulo hodne vody a kdyz si vsimnes, tak spicka v CSR vjezdi prave na hybridech od Olega - Moucha, R.Martinec, predtim Mirulu a dalsi.

A ze umi vyrobit turbo jenom fabrika? A vis, za jakym ucelem ho vyrabi? Pro dany motor s jeho emisemi, pozadovanym nabehem, reakci a vyrobcem aut definovanou zivotnosti, takze na v serii pozadovany tlak atd. Takze zase placas - jak je ve tvem zvyku.

Takze, secteno, podtrzeno, opet:
Obrázek

... co tam mas dal? Mas stesti, dnes se ti mohu venovat, lecim "rymicku" (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Kajja
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 zář 2014, 10:26
Odpovědi: 0

Turbo BKD

Příspěvek od Kajja »

Forest píše:
Vici píše:Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D.
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
1) ten hybrid fungoval u Pavla na jeho ARL (ty jsi to bral do ASZ, coz neni zasadni rozdil) do chvile demontaze a fungoval tam po desitky tisic km

2) kdyz se vratil na predelani, byl rozstelovany ... stejne jako ten ode... kdybych se nechal unest paranoiou, tak bych si myslel, ze se v nem nekdo vrtal ... stejne, jako se vrtal Andre v hybridu od Portugalcu od MKB ... stejne, jako prisel Andre s hybridama nad 230k az pote, co s nimi davno fungoval Brano

3) ja za to nemuzu, ze Dimec nemel/i naladit hybrida...co ja vim, treba si nejdrive potrebuje stahnout upravu od nekoho jineho, aby ji pak mohl mistrne doladit na svem emulatoru

4) pravdou je, ze Oleg odmita chodit cestou praktik ze severu, proste on si to chce vyvinout sam a hlavne, on zacal vyrazne pozdeji nezli Andre a nemel takovou podporu jako Andre od DP ... takze ANO, byly i nezdary, dulezite je, ze v soucasnosti jsou to vyjimky.

Jen tak mimochodem, kdyz jsi zminil Jima, za coz ti verejne dekuji - on mel hybrida "230" od Andreho a byl rad, ze se ho zbavil - ujal se ho za mrzky peniz (nebylo o co stat) Michal z HK a s Olegem nad tim stravili dost casu, aby ten bazmek daly dokupy ... ale vis jak, z hovna bic neupletes. Jo a mimochodem, jak fungoval u Michala se muzes zeptat Dimce - ladil to.

Ostatne, ten samy lezi i MirkoviX v regale - poslal ho Andremu 4x na opravu ... jenze, ono koncepcni chyby se nedaji opravit ... takze, nez aby ho nekomu "nadelil", tak ho ma v regale...ale ja si myslim, ze v rukach Mareny a Dimce by ozil a najednou by byl bezproblemovy (LOL) ... zkus je kontaktovat, verim, ze bude hodne levnej ;)

A kdyz tak premitam, tak ten samy (tusim dva) dovezla spekulativne na kontrolu posadka vedena Dimcem Olegovi kdyz se vraceli od Andreho - jeden se dal jen stezi vyvazit a druhy sel defacto na repas, protoze na vyvazovacce vylitnul mimo skalu mozneho mereni ihned po roztoceni.

A kdyz jsi zminil toho Jima, tak u neho bylo na turbu od Olega dokazano to, co doposud (co je mi znamo) nebylo prekonano.

Hlavne, od te doby uplynulo hodne vody a kdyz si vsimnes, tak spicka v CSR vjezdi prave na hybridech od Olega - Moucha, R.Martinec, predtim Mirulu a dalsi.

A ze umi vyrobit turbo jenom fabrika? A vis, za jakym ucelem ho vyrabi? Pro dany motor s jeho emisemi, pozadovanym nabehem, reakci a vyrobcem aut definovanou zivotnosti, takze na v serii pozadovany tlak atd. Takze zase placas - jak je ve tvem zvyku.

Takze, secteno, podtrzeno, opet:
Obrázek

... co tam mas dal? Mas stesti, dnes se ti mohu venovat, lecim "rymicku" (LOL)
. Nehádejte se prosím pánové ;) chovejjme se jjako gentlemani a né jako hulváti :roll: držme se hlavne tématu,a vyříkejjte si to jjinde na fóru :) děkujju :) prosím ješte o jednu radu a to mám origo brzdiče a s úpravou musím automaticky dát větší kotouče a brzdiče že :? No a na cirka 200 ps mám dát 312 anebo 345 mm ??? A brzdiče ktere jjsou nejj poměr cena a výkon ??? Leon Cupra ? Jináč mám alu zimáky 17 a letní 18 ,-) předem dík za rady a prosím bez emocí pánové :) :) :)
Kajja
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 zář 2014, 10:26
Odpovědi: 0

Turbo BKD

Příspěvek od Kajja »

Forest píše:
Vici píše:Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D.
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
1) ten hybrid fungoval u Pavla na jeho ARL (ty jsi to bral do ASZ, coz neni zasadni rozdil) do chvile demontaze a fungoval tam po desitky tisic km

2) kdyz se vratil na predelani, byl rozstelovany ... stejne jako ten ode... kdybych se nechal unest paranoiou, tak bych si myslel, ze se v nem nekdo vrtal ... stejne, jako se vrtal Andre v hybridu od Portugalcu od MKB ... stejne, jako prisel Andre s hybridama nad 230k az pote, co s nimi davno fungoval Brano

3) ja za to nemuzu, ze Dimec nemel/i naladit hybrida...co ja vim, treba si nejdrive potrebuje stahnout upravu od nekoho jineho, aby ji pak mohl mistrne doladit na svem emulatoru

4) pravdou je, ze Oleg odmita chodit cestou praktik ze severu, proste on si to chce vyvinout sam a hlavne, on zacal vyrazne pozdeji nezli Andre a nemel takovou podporu jako Andre od DP ... takze ANO, byly i nezdary, dulezite je, ze v soucasnosti jsou to vyjimky.

Jen tak mimochodem, kdyz jsi zminil Jima, za coz ti verejne dekuji - on mel hybrida "230" od Andreho a byl rad, ze se ho zbavil - ujal se ho za mrzky peniz (nebylo o co stat) Michal z HK a s Olegem nad tim stravili dost casu, aby ten bazmek daly dokupy ... ale vis jak, z hovna bic neupletes. Jo a mimochodem, jak fungoval u Michala se muzes zeptat Dimce - ladil to.

Ostatne, ten samy lezi i MirkoviX v regale - poslal ho Andremu 4x na opravu ... jenze, ono koncepcni chyby se nedaji opravit ... takze, nez aby ho nekomu "nadelil", tak ho ma v regale...ale ja si myslim, ze v rukach Mareny a Dimce by ozil a najednou by byl bezproblemovy (LOL) ... zkus je kontaktovat, verim, ze bude hodne levnej ;)

A kdyz tak premitam, tak ten samy (tusim dva) dovezla spekulativne na kontrolu posadka vedena Dimcem Olegovi kdyz se vraceli od Andreho - jeden se dal jen stezi vyvazit a druhy sel defacto na repas, protoze na vyvazovacce vylitnul mimo skalu mozneho mereni ihned po roztoceni.

A kdyz jsi zminil toho Jima, tak u neho bylo na turbu od Olega dokazano to, co doposud (co je mi znamo) nebylo prekonano.

Hlavne, od te doby uplynulo hodne vody a kdyz si vsimnes, tak spicka v CSR vjezdi prave na hybridech od Olega - Moucha, R.Martinec, predtim Mirulu a dalsi.

A ze umi vyrobit turbo jenom fabrika? A vis, za jakym ucelem ho vyrabi? Pro dany motor s jeho emisemi, pozadovanym nabehem, reakci a vyrobcem aut definovanou zivotnosti, takze na v serii pozadovany tlak atd. Takze zase placas - jak je ve tvem zvyku.

Takze, secteno, podtrzeno, opet:
Obrázek

... co tam mas dal? Mas stesti, dnes se ti mohu venovat, lecim "rymicku" (LOL)
. Nehádejte se prosím pánové ;) chovejjme se jjako gentlemani a né jako hulváti :roll: držme se hlavne tématu,a vyříkejjte si to jjinde na fóru :) děkujju :) prosím ješte o jednu radu a to mám origo brzdiče a s úpravou musím automaticky dát větší kotouče a brzdiče že :? No a na cirka 200 ps mám dát 312 anebo 345 mm ??? A brzdiče ktere jjsou nejj poměr cena a výkon ??? Leon Cupra ? Jináč mám alu zimáky 17 a letní 18 ,-) předem dík za rady a prosím bez emocí pánové :) :) :)
Kajja
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 zář 2014, 10:26
Odpovědi: 0

Turbo BKD

Příspěvek od Kajja »

Forest píše:
Vici píše:Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D.
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
1) ten hybrid fungoval u Pavla na jeho ARL (ty jsi to bral do ASZ, coz neni zasadni rozdil) do chvile demontaze a fungoval tam po desitky tisic km

2) kdyz se vratil na predelani, byl rozstelovany ... stejne jako ten ode... kdybych se nechal unest paranoiou, tak bych si myslel, ze se v nem nekdo vrtal ... stejne, jako se vrtal Andre v hybridu od Portugalcu od MKB ... stejne, jako prisel Andre s hybridama nad 230k az pote, co s nimi davno fungoval Brano

3) ja za to nemuzu, ze Dimec nemel/i naladit hybrida...co ja vim, treba si nejdrive potrebuje stahnout upravu od nekoho jineho, aby ji pak mohl mistrne doladit na svem emulatoru

4) pravdou je, ze Oleg odmita chodit cestou praktik ze severu, proste on si to chce vyvinout sam a hlavne, on zacal vyrazne pozdeji nezli Andre a nemel takovou podporu jako Andre od DP ... takze ANO, byly i nezdary, dulezite je, ze v soucasnosti jsou to vyjimky.

Jen tak mimochodem, kdyz jsi zminil Jima, za coz ti verejne dekuji - on mel hybrida "230" od Andreho a byl rad, ze se ho zbavil - ujal se ho za mrzky peniz (nebylo o co stat) Michal z HK a s Olegem nad tim stravili dost casu, aby ten bazmek daly dokupy ... ale vis jak, z hovna bic neupletes. Jo a mimochodem, jak fungoval u Michala se muzes zeptat Dimce - ladil to.

Ostatne, ten samy lezi i MirkoviX v regale - poslal ho Andremu 4x na opravu ... jenze, ono koncepcni chyby se nedaji opravit ... takze, nez aby ho nekomu "nadelil", tak ho ma v regale...ale ja si myslim, ze v rukach Mareny a Dimce by ozil a najednou by byl bezproblemovy (LOL) ... zkus je kontaktovat, verim, ze bude hodne levnej ;)

A kdyz tak premitam, tak ten samy (tusim dva) dovezla spekulativne na kontrolu posadka vedena Dimcem Olegovi kdyz se vraceli od Andreho - jeden se dal jen stezi vyvazit a druhy sel defacto na repas, protoze na vyvazovacce vylitnul mimo skalu mozneho mereni ihned po roztoceni.

A kdyz jsi zminil toho Jima, tak u neho bylo na turbu od Olega dokazano to, co doposud (co je mi znamo) nebylo prekonano.

Hlavne, od te doby uplynulo hodne vody a kdyz si vsimnes, tak spicka v CSR vjezdi prave na hybridech od Olega - Moucha, R.Martinec, predtim Mirulu a dalsi.

A ze umi vyrobit turbo jenom fabrika? A vis, za jakym ucelem ho vyrabi? Pro dany motor s jeho emisemi, pozadovanym nabehem, reakci a vyrobcem aut definovanou zivotnosti, takze na v serii pozadovany tlak atd. Takze zase placas - jak je ve tvem zvyku.

Takze, secteno, podtrzeno, opet:
Obrázek

... co tam mas dal? Mas stesti, dnes se ti mohu venovat, lecim "rymicku" (LOL)
. Nehádejte se prosím pánové ;) chovejjme se jjako gentlemani a né jako hulváti :roll: držme se hlavne tématu,a vyříkejjte si to jjinde na fóru :) děkujju :) prosím ješte o jednu radu a to mám origo brzdiče a s úpravou musím automaticky dát větší kotouče a brzdiče že :? No a na cirka 200 ps mám dát 312 anebo 345 mm ??? A brzdiče ktere jjsou nejj poměr cena a výkon ??? Leon Cupra ? Jináč mám alu zimáky 17 a letní 18 ,-) předem dík za rady a prosím užubez emocí pánové :) :) :)
Kajja
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 28 zář 2014, 10:26
Odpovědi: 0

Turbo BKD

Příspěvek od Kajja »

Forest píše:
Vici píše:Oleg s Pavlem mi prodali hybrida který byl k ničemu a já jsem se k nim zle zachoval? Že jsem chtěl vrátit peníze a oni se k tomu neměli? Tak to jsem se k nim zachoval fakt nehezky to je fakt... (LOL) Stejně tak zle se k nim zachoval i Jim a myslím i další, kterým stejný hybrid fungoval stejně na prd a to minimálně JIM ladil v DP....
Asi jsem si měl nechat hromádku hliníku za tuším 15000 a utěšovat se tím, že Oleg je super borec, který turba fakt umí :-D.
Jediný kdo je umí je tak možná fabrika.

Tohle pak rovnou dopiš do tématu vedle, kde vedeš opět debatu o hybridech...
1) ten hybrid fungoval u Pavla na jeho ARL (ty jsi to bral do ASZ, coz neni zasadni rozdil) do chvile demontaze a fungoval tam po desitky tisic km

2) kdyz se vratil na predelani, byl rozstelovany ... stejne jako ten ode... kdybych se nechal unest paranoiou, tak bych si myslel, ze se v nem nekdo vrtal ... stejne, jako se vrtal Andre v hybridu od Portugalcu od MKB ... stejne, jako prisel Andre s hybridama nad 230k az pote, co s nimi davno fungoval Brano

3) ja za to nemuzu, ze Dimec nemel/i naladit hybrida...co ja vim, treba si nejdrive potrebuje stahnout upravu od nekoho jineho, aby ji pak mohl mistrne doladit na svem emulatoru

4) pravdou je, ze Oleg odmita chodit cestou praktik ze severu, proste on si to chce vyvinout sam a hlavne, on zacal vyrazne pozdeji nezli Andre a nemel takovou podporu jako Andre od DP ... takze ANO, byly i nezdary, dulezite je, ze v soucasnosti jsou to vyjimky.

Jen tak mimochodem, kdyz jsi zminil Jima, za coz ti verejne dekuji - on mel hybrida "230" od Andreho a byl rad, ze se ho zbavil - ujal se ho za mrzky peniz (nebylo o co stat) Michal z HK a s Olegem nad tim stravili dost casu, aby ten bazmek daly dokupy ... ale vis jak, z hovna bic neupletes. Jo a mimochodem, jak fungoval u Michala se muzes zeptat Dimce - ladil to.

Ostatne, ten samy lezi i MirkoviX v regale - poslal ho Andremu 4x na opravu ... jenze, ono koncepcni chyby se nedaji opravit ... takze, nez aby ho nekomu "nadelil", tak ho ma v regale...ale ja si myslim, ze v rukach Mareny a Dimce by ozil a najednou by byl bezproblemovy (LOL) ... zkus je kontaktovat, verim, ze bude hodne levnej ;)

A kdyz tak premitam, tak ten samy (tusim dva) dovezla spekulativne na kontrolu posadka vedena Dimcem Olegovi kdyz se vraceli od Andreho - jeden se dal jen stezi vyvazit a druhy sel defacto na repas, protoze na vyvazovacce vylitnul mimo skalu mozneho mereni ihned po roztoceni.

A kdyz jsi zminil toho Jima, tak u neho bylo na turbu od Olega dokazano to, co doposud (co je mi znamo) nebylo prekonano.

Hlavne, od te doby uplynulo hodne vody a kdyz si vsimnes, tak spicka v CSR vjezdi prave na hybridech od Olega - Moucha, R.Martinec, predtim Mirulu a dalsi.

A ze umi vyrobit turbo jenom fabrika? A vis, za jakym ucelem ho vyrabi? Pro dany motor s jeho emisemi, pozadovanym nabehem, reakci a vyrobcem aut definovanou zivotnosti, takze na v serii pozadovany tlak atd. Takze zase placas - jak je ve tvem zvyku.

Takze, secteno, podtrzeno, opet:
[img]http://replygif.net/i/1186.gif[/ Nehádejte se prosím pánové ;) chovejjme se jjako gentlemani a né jako hulváti :roll: držme se hlavne tématu,a vyříkejjte si to jjinde na fóru :) děkujju :) prosím ješte o jednu radu a to mám origo brzdiče a s úpravou musím automaticky dát větší kotouče a brzdiče že :? No a na cirka 200 ps mám dát 312 anebo 345 mm ??? A brzdiče ktere jjsou nejj poměr cena a výkon ??? Leon Cupra ? Jináč mám alu zimáky 17 a letní 18 ,-) předem dík za rady a prosím už bez emocí pánové :) :) :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pokud máš možnost 345 okamžitě je ber a dozadu 310 je to tak akorát ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“