TDi - přečasovaná vačka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Někdo strká šroubovák do okna pro rysku na setrváku a zapře to o zub. Prasárna ale jde to. Někde jsem tu dával rozměry a výkres origo páky a vyrobit ji nezabere tolik času.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Já jsem to vlastně sundaval preventivně. Mnoho lidí zde i jinde mě strašilo, že se ten šroub unaví a kolo povolí, následně se poškodí klika a problémy. Mám na motoru 360.000 km, pravděpodobně to nikdo nikdy neřešil. Mírně slintalo gufero na klice, tak jsem to všechno vyřešil. Těsnění pod prsa, gufero, nový šroub a dorvat na moment.
Pod vanu už jsem nedával těsnění, jen tmel. Motory od MR2000 už to tak měly z výroby, navíc tmel je dle mého názoru spolehlivější než těsnění.
Jediné, co se mi přihodilo (není to s tímto tématem přímo spojené) - popraskala mi ta plastová blbina, co je nasazená na sacím koši olejové pumpy. Nějaká přepážka, nebo co to je.....? Tak jsem to tam nedal. Doufám, že to ničemu nevadí.
Pod vanu už jsem nedával těsnění, jen tmel. Motory od MR2000 už to tak měly z výroby, navíc tmel je dle mého názoru spolehlivější než těsnění.
Jediné, co se mi přihodilo (není to s tímto tématem přímo spojené) - popraskala mi ta plastová blbina, co je nasazená na sacím koši olejové pumpy. Nějaká přepážka, nebo co to je.....? Tak jsem to tam nedal. Doufám, že to ničemu nevadí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
055115221B - olejová clona.
Taková ta plastová blbost, co vypadá jako přepážka. Je to přímo na koši pumpy. Prý je to tam jako bariéra proto, aby se při kličkování nebo naklánění vozu olej nepřeléval po vaně. Po demontáži vany se mi to prakticky rozsypalo do rukou, bylo to po letech doslova strávené olejem a popraskalo to na mraky fragmentů.
Vzhledem k tomu, že oleje mám v motoru vždy dost, po dvou kolech zatáčky nejezdím a opičí dráhu s tím taky nepřekonávám, asi to tam ani být nemusí, ne?
Taková ta plastová blbost, co vypadá jako přepážka. Je to přímo na koši pumpy. Prý je to tam jako bariéra proto, aby se při kličkování nebo naklánění vozu olej nepřeléval po vaně. Po demontáži vany se mi to prakticky rozsypalo do rukou, bylo to po letech doslova strávené olejem a popraskalo to na mraky fragmentů.
Vzhledem k tomu, že oleje mám v motoru vždy dost, po dvou kolech zatáčky nejezdím a opičí dráhu s tím taky nepřekonávám, asi to tam ani být nemusí, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
nevím jak u AFN, ale bývá v tom další sací kanál pro jízdu do extremního stoupání když by koš nebyl potopen. Asi to taky zabraňuje přelévání sem a tam, ale při normální jízdě to tam je asi zbytečný.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI