Stránka 2 z 2

Napsal: 21 pro 2015, 12:06
od Dr.Spiegel
Tahle hadice ma tři vývody, jeden vede do filtrboxu, druhém do sání za škrtící klapku a třetí někam dolu. K čemu to je a musí to tam nezbytné byt?
Obrázek

Napsal: 21 pro 2015, 12:17
od slovacek.milos
asi jo, to je odvětrání

Napsal: 22 pro 2015, 00:40
od Dr.Spiegel
Tak furt to samy. Všechny konektory a kontakty prostrikany Kontaktolem. Uhnilyho nic neni, chyby to vypisuje furt ty samy. Objeví se hned zase chvilku po startu motoru.

Buhvi co s tím je.
Obrázek

Napsal: 22 pro 2015, 14:02
od geo
Přečti to diagnostikou ne telefonem.Načti i ostatní jednotky.

Napsal: 22 pro 2015, 17:19
od Dr.Spiegel
Lepší diagnostiku nemam.

Napsal: 23 pro 2015, 05:26
od geo
Jde o to aby tě to nevodilo za nos a závada nebyla uplně jiná.Nebyl bys první ani poslední koho diag vypekla navíc to čteš jen obd protokolem a ten všechny závady neřekne.Před lety mě vypeklo stilo kdy naše diag nezapsala snímač tlaku klimatizace skrat a psalo to taky závady pedálu protože ti to sebere referenční napětí.Po načtení jinou tam snímač zapsanej byl.

Napsal: 23 pro 2015, 11:54
od Dr.Spiegel
OK. Ma tu někdo diagnostiku na Renaulty a je z Prahy? Napište mi do SZ cenu a kdy se to da poresit. Diky

Napsal: 23 pro 2015, 12:14
od johnyd1
geo píše:Přečti to diagnostikou ne telefonem.Načti i ostatní jednotky.


JJ geo má pravdu.Hod to na Clip,alebo KTS niektoré diag lžou. (wallbash)