Stránka 2 z 2
Napsal: 01 led 2016, 20:04
od slovacek.milos
[quote="Lakyy"]
u některých aut de baterka i odpojovat
Napsal: 01 led 2016, 20:11
od Lakyy
To mi nepomoze, ja ju chcem dobijat, nie odpojit. A nebudem ju 6 krat denne odpajat/zapajat.
Napsal: 02 led 2016, 22:09
od amater
Tie udrziavacie nabijacky davaju tiez male prudy, co som daval zakaznikom boli okolo 100mA.... Ono pri solarnych paneloch ide o plochu a smerovanie, takze ak by si mal panel velkosti strechy auta, ten by ti daval aj cez 10A. Ale to je asi dost blbost, nie? Pokial ide o udrziavacie nabijane je tych 100ma v pohode ale pokial chvces pokryt zimu a superkraytke trasy tak sa musis zmierit s obcasnym nabijanim baterky
Napsal: 04 led 2016, 10:43
od Lakyy
No ano. Chcelo by to aspon vidiet realny stav nabitia baterky (SoC). Stacilo by zobrazenie z meracieho bloku na malom displayi.
Napsal: 04 led 2016, 12:42
od xshreck
Jezdí se s tím jen couračky. Na druhou stranu jel dálku a po týdnu baterka mrtvá ... Vyřazená baterka jezdí na slabším benzínu dalších 5 let (ale tam asi není potřeba proud co u tdi).
Navíc i starty jsou divný, je to takový moc hrk bum bum ... jakoby startér málo točil a motor chytl, trošku se pohádal a pak jel. Uvidím.
Lokátor je právě vypínatelný vypínačem, tak nevím co to občas může dělat. Nebo jak říkáte to je krátkejma trasama, trcká kolem komína většinu. Po zkušenostech baterku občas dobíjí