Rozvody PD nastavovat či ne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Hoši tak sem to rozdělal a asi sem se na to měl... (LOL)
Klika sedí nádherně, ale na vačku kolíček nedám přitom ten fonickej kroužek pro snímač sedí na značku která je na to plastu... co stim
:D :D nezkurvil sem zas něco :DObrázek
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Zkus tam nejdřív strčit něco menšího (třeba šroubovák) a trošku si vačku zapáčením pootočit. Nebo si s vačkou o těch pár mm pootoč za ten středovej šroub a zároveň se tam snaž zatlačit přípravek. Kliku si si zaaretoval ještě s nasazeným řemenem?
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

jj, kliku sem si našteloval přesne na značky, to tam byl ještě řemen a vše OK, ale ta vačka, menší imbus tam šel.... trochu sem vzal šmirglem přípravek a ten tam taky polmalu leze, jenom se lek abych náhodou nebyl v jiný díře, jeli to vůbec možný :D
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Ina diera tam nie je...ono niektory,,mechanici" su hoveda a strkaju tam kadeco a tak ten otvor doryhuju a preto tam niekedy ten origo pripravok ide velmo tuho.
Audi A4 Avant 1.8 5V
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5035
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Můj Seat VAG neviděl nikdy za svých 700tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak to počkej až ho tam jednou připojíš, se ti pod návalem těch chyb zhroutí systém. (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Pán je vtipálek :D :D
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Hoši tak sem to nějak divně, zázrakem složil a vono to funguje :D :D
Ale mam jeden problémek :D
Vag ukazuje -1 /-1.6 tak kam mám hnout vačkou ...po směru točení motoru ? :D a hlavně jak stim mám hnout když teď to mam nastavený podle přípravků top... dou úplně nehorázně jak kolíček na vačku zasunout tak i aretace na kliku :D , jestli to má vubec na tu nulu nastavovat (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nech to být, najeď nějaké km a pak posuzuj..Neustálé vrtání do chodu motoru mu často jen ublíží ..Je to už jen proto, že ty hodnoty, která tam mají theoretický být je pro motor v 1A stavu, kde je vše původní a perfektní a ten nenajdeš na planetě čechy, většinou jsou to vykloktané a stočené hybridy, takže když se sečtou vůle a opotřebení všeobecně nemá cenu si kazit oči obrazovkou...Pokud dělá vše co motor dělat má pusť si rádio , vypni kecátka a klidně jezdi... :)
nepropadat panice...
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Měl sem to na -0.6, ale pocitově ten motor na těch -1 běží tak jako líp :D
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

U svého auta když jsem dal rozvody na přípravky, tak se okamžitá spotřeba zvedla z 0,4 l/h na 0,5 l/h. Po asi 20 tkm když jsem si pořídil diagnostiku jsem zjistil, že synchronizace je -1,1° Posunul jsem to na nulu a spotřeba se vrátila na 0,4 l/h. Jinej rozdíl v chodu motoru jsem nezaznamenal.
Je třeba poznamenat, že pootočení vačkovýho kola vůči náboji aby se to změnilo o jeden stupeň je nepatrný. Prvně jsem s tím hnul asi o milimetr a hned to bylo asi +2°.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Pochopil sem správně, že mam kliku zaaretovat, sundat řemen a vačkou nepatrně hnout ... nebo na to je jiný postup ? :D
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Řemen nesundavej, kliku nearetuj. Jen povol ty tři šrouby na vačkové řemenici a nepatrně s tím pootoč. Než nastartuješ, nezapomeň ty šrouby zase dotáhnout.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Nepotoc stym,len to postrč desatinu milimetra,len taky ťuk.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
wedris
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 10 říj 2013, 16:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od wedris »

Díky :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“