Stránka 2 z 2

Napsal: 18 led 2016, 23:06
od toefuk
matesfox píše:
RudisTDic píše:je vidět,že jsou letované,takže tam chip bude...nikdo by to neletoval jen tak..
mohl jen opravit teple starty třeba :)
na jednohmote nieeee ;)

Napsal: 19 led 2016, 15:19
od michelin881
Tak přidávám log z jízdy, ale nevím, jestli to je správně :D Jedině ještě budu potřebovat vysvětlit, jak ho udělat :D

http://ulozto.cz/xgxmXPQo/log-01-001-008-011-csv

Napsal: 19 led 2016, 15:43
od kire
Turbo ti nenatlačí čo má a v chipe nie su upravene limitery na naftu poriadne. Inak v 1300 rpm pýtať 18xx mbar a od 1500 51 mg do 2000 a potom dole (LOL)

tým som chcel povedať že to nie je pôvodný obsah ecu

Napsal: 19 led 2016, 16:18
od michelin881
Mohl by si mi to prosím více vysvětlit? :) Takže je jasné, že si s tím někdo amatérsky hrál a nechodí to tak, jak by mělo :) Jinak teď jsem vyndal odpor na váze vzduchu, co ho tam někdo dal přede mnou. Přijde mi, že to jede lépe. Udělám ještě jeden log. Pro info, jak správně ho udělat?

Napsal: 19 led 2016, 18:38
od blonn
To si myslim je zbytecne. Zajed za nekym kdo ti ji hodi do rychtyku a naladi ti to. Otazky proc, jak, kde jsou pouze informativni, ale auto ti neopravi. Jak udelat log heer:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Napsal: 19 led 2016, 18:53
od michelin881
Ok...No doladit to je poslední věc... Ještě bych chtěl S764 nebo PP764 a pak doladit :) Jinak dnes jsem ladil předvstřik, protože jsem měnil čerpadlo, a někde jsem se tu na foru dočetl, že je lepší mít hodnotu místo 50-55 kolem 65-70, že to líp jede. Tak jsem to tak dal ale auto trošku poškubává. Takže zítra to dám na ty hodnoty, které mají být :)

Napsal: 20 led 2016, 13:02
od michelin881
Tak jsem dnes nastavil předvstřik na danou hodnotu, zapojil váhu vzduchu a jede to o dost lépe :) A taky si to pěkně pohuluje :D

Můžu poprosit o zkouknutí logů? :)

Ten první je na trojku a kanál 1, 8 a 11.
Ten druhý je na čtyřku a kanál 1, 3 a 11 :)
Děkuji :)

http://leteckaposta.cz/978138675

Napsal: 20 led 2016, 14:40
od mecKo
Turbo tlaci v priemere o 0.2 - 0.3 B menej, vaha vzduchu ukazuje 90 - 100 mg menej, ale to skor pripisujem nespravnemu tlaku turba, 4.460 V na cerpadle v serii, neviem neviem..
Urcite s tym niekto nieco robil, no je to jeden velky nepodarok

Napsal: 20 led 2016, 17:09
od michelin881
Tak já jedině zkusím přehodit origo jednotku a pak dám další log :)
Tlak turba ovládá řídící jednotka ne?

Napsal: 27 led 2016, 16:28
od michelin881
Tak dnes jsem dal původní plastovou jednotku a udělal log, mohli byste ho prosím zkouknout? Přijde mi, že auto nejede tak, jako s tou "upravenou" ale zase v nižších necuká. Kdyby v nízkých otáčkách necukalo, nechal bych tam hliníkovou. Neví někdo, jak na to cukání? Jedině upravit mapu asi co? :)


http://leteckaposta.cz/628154259

Napsal: 27 led 2016, 17:13
od toefuk
ani vserii turbo netlaci kolko ma, turbo von a skontroluj klapku na wastegate ci nieje zaseknuta, pripadne popraskany vyfukovy housing kolo klapky.
Nastavenie tiahla, cast 8.
http://www.safarisnorkel.com/turbo/guid ... e_new.html
daj si to do poriadku v serii a potom ries cip. Ak budes chciet, viem upravit aj plastovu aj hlinikovu ECU.