Stránka 2 z 2
Napsal: 28 led 2016, 06:51
od odie12
nemáte někdo číslo dílu:
Škrticí klapka
❑ integrovaná v hadici
chladicí kapaliny,
z vnějšku není vidět
je to z DP ale tam není díl nikde popsanej... co jsem z toho vyčetl tak bych tam měl mít jen ten 4/2cestný termostat a tuto hadici se škrtící klapkou. Začnu to měnit postupně...
Napsal: 28 led 2016, 16:51
od šulda
odie12 píše:Takhle jezdím normálně... pod 1500 ot. nejdu nikdy.
Tak nejdi pod 1800.
Re: 2.0 TDI CR (CFHC) zahřívání motoru
Napsal: 25 led 2017, 14:49
od rasticc
odie12 píše:Zdarec.
Jak dlouho se vám zahřívá tento motor nebo podobný TDI CR? Např. dneska při -12°C jsem ho ani po 27km nezahřál, když je kolem 0°C tak ho zahřeju tak po 15km (možná víc). Zdá se mi to strašně dlouho oproti PD. Je to normální nebo mám měnit termostat?
Vyriesil si to nejak? Ja rovnaky motor. Myslel som su ze termostat.Ten je vymeneny ale teplota na volnobehu kolise.Auto sa zhoreje rychlo drzi 90 ale ked stojim v kolone pripadne na semaforoch tak teplota zacne klesat. Nezda sa mi ze by druhy termostat bol tiez zly. AUTO NEMAM S DSG ! takze neocakavam ze to bude termoregulator na prevodovke.
Dakujem za kazdy napad.
Napsal: 27 led 2017, 07:50
od odie12
Není co řešit. CR se prostě dlouho zahřívá. Máme v rodině ještě O3 CKFC a taky teplota leze dlouho nahoru. Když je kolem 0°C tak se to zahřeje celkem rychle, jak už je -5°C tak zahřívám dlouho. Neřeším to už a zmrzám.
Napsal: 19 úno 2017, 11:39
od Luke10
Nevím jak je to u aut bez DSG, ale u mého CFHC (L&K) s DSG se to ohřívá rychle. Když porovnám v zimě OI ASV a Rapid 1.2 TSI s O2 CFHC, tak je to nebe a dudy.
Pustím topení na max. teplotu (rychlost foukání 1-3max), jdu oškrábat okna a cca po 6-7km je na budíku 60°C (olej naskočí 50+°C). Ztlumím teplotu a cca kolem 10km je "90" na budíku a cca 70 olej. Otáčky při jízdě po městě 1450/min (4 a 5st) při cca 1500 by to přeřadilo dále jinak bych musel přepnout do manuálu. Při 90km/h na 6st to trvá o něco déle už kvůli náporu studeného vzduchu (cca kolem 13km je tam 90°C)
Jinak dá se říci, že to topí okamžitě po nastartování.
Toto všechno může být ale výbavou.
Co se týče toho klesání teploty, tak to se děje i u mě. Velmi často při delší jízdě z kopce (to si myslím ale že je normální, když člověk při tom topí nebo ne?)
Jinak kolik máte běžně teplotu oleje teďko v zimě? Mě se to pohybuje kolem 75-80°C (nezáleží na čase) a k tomu mám mřížku zakrytou.
Napsal: 12 úno 2018, 21:15
od kanin
taky mám CFHC v golfu a s tím zahříváním je to divný...teda jako ohřeje se to normálně na 90 a pak z kopce teplota o něco spadne..po dálnici pořád 90°C, ale jak přijde klesání, tak teplota sleze

pomůže vyměnit termostat?? Nemám DSG

Napsal: 12 úno 2018, 21:41
od Ján Horosz
Ja mám tiež CFHC 6st manual. Ohrieva sa dost pomaly, ale ked raz sa zohreje, tak to drží. Topi hned, neriešim. Netreba ten motor babušit a šetrit na 100 rokov, aj tak sa rozpadne dačo natom. Zabudnite na stare auta, a na šetrenie motora. Kurvita su zabudovane. Kupit 2-3 ročne, jazdiť normalne, a predať, ked ma auto 10 rokov. Keď dovrši 10, odide EGR, DPF, spojka, klby, turbo, prevodovka... Takže čo si ušetril na nafte, vypyta 2x.
Prestante riešiť, čo je motoru dobre, ludom treba teplo v aute, a motor može robiť, čo chce, 10 rokov da aj tak.
Komu sa ochladzuje pocas jazdy, dole kopcom, ma pokazeny termostat, alebo nebrzdi motorom, ale vyradzuje, a na volnobehu podchadi motor.
Napsal: 14 úno 2018, 15:53
od kanin
no z kopce určitě nevyřazuju

no zkusím ten termostat a snad to bude ok

Napsal: 14 úno 2018, 17:01
od Franciktdi
Taky mám to samé CFGB manual a kolísá teplota.....až vyměnit ten termostat dej vědět....ale zatím sem neslyšel o nikom komu by to pomohlo
Napsal: 14 úno 2018, 18:56
od kanin
měl jsem golfy 1Z, AGR, ATD a vždy pomohlo vyměnit termostat a popřípadě teplotní čidlo a byl klidek, tak snad nebude CR nějaká vyjímka
no příští týden dám vědět, jak jsem dopadl

Napsal: 14 úno 2018, 19:36
od Franciktdi
No sem zvedavej....a je tam jen jeden nebo dva
Napsal: 14 úno 2018, 21:10
od kanin
podle všeho jen jeden... snad

Napsal: 02 bře 2018, 22:27
od kanin
takže termostat mám novej a už se to konečně zahřívá a drží 90°C i v těchto mrazech

Napsal: 17 bře 2018, 19:57
od salko
Prosím vás, tento problém s termostatom a DSG sa týka iba CR motorov? Alebo aj PD majú tento prídavný termostat?
Kamarát má BMP+DSG, na mieste kúri, za jazdy už nie.