Stránka 2 z 3

Napsal: 25 led 2016, 17:47
od UchoTD
arielohv píše:Si ty koncentrace nejak otocil.
to je o uhle pohladu (LOL) ;)
stačí ak si tomu pochopil čo som napísal.
alebo ak chceš môžme sa natahovat pre slovička (noteeth)

Napsal: 25 led 2016, 18:20
od dawo
Myslím že někde tady nebo i jinde je velké téma o čištění VIFem.
- Odpojit filtr a napojit hadice přímo do zavařovačky s čistým letním (i zimním) VIFem,
- na vratku nasadit průtokový filtr (20Kč)
- nechat klapat na zahřátém motoru. Pak tomu párkrát přidat do cca 3000 ot. a hotovo.
Pokud je tam bordel tak tou vratkou nepoteče žlutý VIF ale černý, proto ten filtr. Pokud tekl černý, vyměnit i palivák!!! A POZOR co půjde z vratky bude horké!

Napsal: 25 led 2016, 18:29
od tiguan2
dawo píše:Myslím že někde tady nebo i jinde je velké téma o čištění VIFem.
- Odpojit filtr a napojit hadice přímo do zavařovačky s čistým letním (i zimním) VIFem,
- na vratku nasadit průtokový filtr (20Kč)
- nechat klapat na zahřátém motoru. Pak tomu párkrát přidat do cca 3000 ot. a hotovo.
Pokud je tam bordel tak tou vratkou nepoteče žlutý VIF ale černý, proto ten filtr. Pokud tekl černý, vyměnit i palivák!!! A POZOR co půjde z vratky bude horké!
Čistí se to přípravkem TEC 2000 a nesmí se přidavat plyn, jenom volnoběh.

Napsal: 25 led 2016, 19:15
od standa123
pokud použivám pravidelně a dlouhodobě VIF tak to asi nemá smysl dělat co?

Napsal: 26 led 2016, 11:18
od tiguan2
standa123 píše:pokud použivám pravidelně a dlouhodobě VIF tak to asi nemá smysl dělat co?
Pokud ti motor běži pravidelně, tak ne.

Napsal: 26 led 2016, 16:14
od PL679SX
Osobne môžem doporučiť Liqui moly diesel purge, spolu s "priamim" čistením tak ako spomenul "tiguan2", mám s ním dobré skúsenosti, preukázateľne mi znížil hodnoty na vstrekoch. Hadičky odporúčam palivové (priemer 8-10mm), spojky kúpiš v Bauhause a ako nádobu použiť plechovku alebo niečo sklenené, určite nič plastové (prvý krát som urobil tú chybu a plast sa skoro roztiekol :-D), filter palivový kúpiš hocikde.
Na čistenie cez nádrž ešte môžem doporučiť Chevron Techron.
Vif je určený skôr na udržiavanie čistoty systému, ako samotné čistenie. Čiže najskôr vyčistiť niečim na to primárne určeným a potom používať Vif na udržanie čistoty.

Setup:
Obrázek

Zostatok po čistení:
Obrázek

Napsal: 27 led 2016, 18:31
od Arnošt
A jak to udělat u PD 77Kw když tam tlačí čerpadlo z nádrže?

Napsal: 27 led 2016, 18:42
od blonn
A na tom obrazku je co??

Napsal: 27 led 2016, 18:44
od favo
74 kw :D

Hadice co ti zbydou spojíš a to co čerpadlo vypustí, pošleš zase zpět do nádrže a je to.

Napsal: 27 led 2016, 18:55
od Arnošt
Soustava se musí natlakovat, nebo ty trysky si to tahají Z té skleničky sami?

Napsal: 27 led 2016, 20:21
od Utmir
ťahá si to vstrekovacie čerpadlo netreba nič tlakovať

Napsal: 28 led 2016, 16:25
od favo
PD vstřikovací čerpadlo nemá. Máš pomocný čerpadlo v nádrži, potom podavací čerpadlo na hlavě spolu s vývěvou a nakonec samotný vstřikovač který je současně vysokotlaké čerpadlo, proto PD pumpe düse, čerpadlo - tryska.

Napsal: 21 bře 2016, 17:23
od sakhal
Zdravím, je tady někdo z Prahy nebo blízkého okolí, kdo by mi touto metodou pomohl pročistit vstřiky u mé 1.9 TDi ? Sám si na to úplně netroufám. Já bych nakoupil veškerý komponenty, sešli by jsme a spáchali to :-D Samozřejmě to nechci zadarmo, díky :)

Napsal: 22 bře 2016, 10:40
od johnyM128
ja používam protec - diesel system super clean a je super... kopa mechanikov si ho velmi chváli a hlavne je velký rozdiel pred a po

Napsal: 13 led 2020, 08:27
od krutik66
Ahoj chci tento pripravek zkusit na sve 1.9tdi už jen tak jako prevence. Urcite tomu neublizim kdyz je to cistic. Ale muze mi nekdo prosím přesně rict co a jak napojit? Palivak mam sice meneny vloni nekdy v lete takze snad nebude vadit kdyz ho po vycisteni necham ale nevim ktera hadice je na co a co a jak dat do toho tecu. Diky za info