Stránka 2 z 2

Napsal: 28 led 2016, 22:06
od jofa
A podtlakove hadicky mas ok?

Napsal: 28 led 2016, 22:46
od amater
a nema BSU nahodou elektronicky EGR ako BLS? kontrola kabelaze znamena co? kable si premeral osobitne po jednom alebo len skontroloval vizualne....?

Napsal: 30 led 2016, 10:48
od ejauto2
jo je el. rízený a kabeláž jsem si prošel vizuálně

Napsal: 30 led 2016, 13:20
od amater
Tak to prepiskaj az na konektor rj. Zvyknu odhnit kable v zvazkoch... A vidiet to nie je

Napsal: 30 led 2016, 16:47
od prka
Nejdříve vyzkoušej, zda Ti dobře chodí regulace. Sundej hadičku u N-75, která vede k "baňce" a zkus max. nasát. Táhlo regulace by mělo zajet asi 1 cm do baňky /doraz na táhle by se měl dotýkat "červíka"/. Pak to řeš dále.

Napsal: 31 led 2016, 18:51
od ejauto2
zkoušel jsem regulace funguje

Napsal: 31 led 2016, 19:03
od UchoTD
Kable zvyknu zhnit vo vnutri izolacie,tahaj za kable..a rozober kabelaz ktora ide popri prevodovke,problem sa tam skrýva.

Napsal: 31 led 2016, 19:13
od uiqjirka
Ja ted naposled delal motor 2.0 BMN, problém s klapkou, jelikož casta zavada je v klapce samotne, sup nova.Problem pretvaval, tak se dal novy kus kabelaze od klapky az k RJ motoru vcetne pinu jak u RJ motoru tak klapky a nepomohlo.Nakonec vadna ridici jednotka.
Ale kabelazi to chce urcite zacit.

Napsal: 01 úno 2016, 12:28
od ejauto
Začal jsem proměřovat kabely a jeden byl hluchý, kabel byl jako nový, ale nad startérem jsem ho přetrhl. Vizuálne byl dobrý, ale vevnitř měděnka.
Auto už jezdí - děkuji všem za rady. Příště budu víc měřit než spoléhat na oči.

Neměl jsem problém

Napsal: 04 dub 2016, 19:09
od Osmnactka18
Zdravím, s tímto vozem jezdím už delší dobu a nikdy jsem s ním neměl problém. Před jeho koupí jsem měl určité pochyby, ale známý mi poradil, ať si jej zkusím vypůjčit a uvidím. A to jsem taky udělal, využil jsem služeb firmy www.dodavky-express.cz a nelitoval jsem. Poskytli mi skvělý servis za rozumnou cenu. Pokud se rozhodujete, zkuste to udělat taky tak. :)