Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Fakt je ze na logu by bolo hned vidiet ci sa to rj snazi regulovat alebo je fakt na kocku soft....
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

mám i původní soft kterej můžu hodit zpět, takže to můžu nalogovat i s tím takže když bude potřeba tak to tak udělám, ale zatím si jenom kabel půjčuju od kámoše, musím si ho taky koupit.. neprodává někdo? nepotřebuji origo, jenom na čtení závad a nalogování :) přizpůsobení mi udělá kámoš :)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Ten log udelej na upravenym softu a dej na ulozto nebo sem. Jinak ti muzu poskytnou t VCDD 10.6.4.CZ klon za 500,-, ktery koupil na Seata nejnoveji verzi stejneho kloona. Kdyztak sz.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5115
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A co takhle opravit snímač plnícího tlaku g71,respektive jeho dráty. Vždyť ti to píše chybu !!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

napíše chybu pouze když padne nouzák, do té doby je to ok, normálně měří a nevím co jiného s tím, a jelikož je připájený v řídící jednotce takže dráty bohužel neopravím.. jediná možnost je přepájení toho snímače a ten budu mít jiný příští sobotu :) bohužel stejně nechápu proč napíše zkrat na kostru když měří normálně, nebo se tak alespon tváří..
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5115
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak dej origo soft a pak uvidíš. Něco ti to píše za chybu tak ji oprav a pak se dál ptej. Jinak je to tu o ničem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Tomasb5 píše:bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
na tvojom logu vidno toho velmi malo na posudenie toho ci je vadna regulacia alebo soft alebo co.... hlavne nevidim poziadavku rj na tlak napriklad.... 3,10,11 zober kamarata s notebookom na kolenach, najdite si volnu cestu najlepsie trochu do kopceka, ustal auto na 3. na 1500 ot a potom podlaha a drz.... a pre istotu este raz a este raz.... cidlo tlaku ti pri 100% plyne drzi hranicu tlaku, to by teoreticky mohol byt dovod preco ho potom napise do skratu....
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

martinsidlo píše:Tak dej origo soft a pak uvidíš. Něco ti to píše za chybu tak ji oprav a pak se dál ptej. Jinak je to tu o ničem.
Chtěl jsem se hlavně zeptat jestli to nejdě něják oblbnout jako je to možná v tomhle případě.. protože jak jsem psal níže, odpojím hadičku na podtlak turba, auto vůbec nejede ale plnící tlak ukazuje postupně až do maximu a stejně padne nouzák
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

amater píše:
Tomasb5 píše:bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
na tvojom logu vidno toho velmi malo na posudenie toho ci je vadna regulacia alebo soft alebo co.... hlavne nevidim poziadavku rj na tlak napriklad.... 3,10,11 zober kamarata s notebookom na kolenach, najdite si volnu cestu najlepsie trochu do kopceka, ustal auto na 3. na 1500 ot a potom podlaha a drz.... a pre istotu este raz a este raz.... cidlo tlaku ti pri 100% plyne drzi hranicu tlaku, to by teoreticky mohol byt dovod preco ho potom napise do skratu....
jojo vím, byla to krátka trasa a nestihlo se toho moc takže jsme nalogovali jen tohle.. v úterý budu mít snad už svůj kabel takže budu moct dělat vše :)
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

nereguluje to... zacni od zaciatku, kedze si to mal cele uz rozobrate.... takze podtlak, hadicky, zapojenie hadiciek, N75, banka, regulacia.... auto ide jak sproste a potom padne do nudzaku?
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

podtlak ok, hadicky nové zapojení 5x kontrolováno, n75 vyzkoušen prohozením s n18, banka vyzkoušená jiná, turbo znovu čištěné a regulace chodí volně od začátku až do konce, ano auto jede jako prase a pak padne nouzák ale to samí když turbo odpojím nejede vůbec a taky tam padne nouzák (ale plnící tlak je stálé maximální) to je právě to divné..
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

ked odpojis turbo od privodu podtlaku tak tlaci? alebo len na diag vidis max tlak?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“