Stránka 2 z 2

Napsal: 19 úno 2016, 13:54
od hiero
ked je vsetko ak pises a aj mechanicky je egr zaslepeny tak treba prekontrolovat vsetko od vstupu vzduchu do filterboxu az po potrubie na hlave.......ci to niekde neprisava medzi vahou a turbom za turbom je to asi ok to by asi piskalo a nemal by si tlak no a mozno je fakt zanesene to potrubie tak ze to skrti aj tu boli foto ze tam bol taky nanos ze zobralo polovicu prierezu inak ta hodnota nato ze je to zaslepene je fakt mala....

Napsal: 19 úno 2016, 14:01
od johnyM128
hiero píše:ked je vsetko ak pises a aj mechanicky je egr zaslepeny tak treba prekontrolovat vsetko od vstupu vzduchu do filterboxu az po potrubie na hlave.......ci to niekde neprisava medzi vahou a turbom za turbom je to asi ok to by asi piskalo a nemal by si tlak no a mozno je fakt zanesene to potrubie tak ze to skrti aj tu boli foto ze tam bol taky nanos ze zobralo polovicu prierezu inak ta hodnota nato ze je to zaslepene je fakt mala....
robilo to aj s pôvodným 85kw airboxom aj s novým 96kw... na váhu som dával nové tesnenie, ked som zhodil hadicu za váhou a zapchal ju motor zdochol - takže tam by to tiež malo tesniť... Vravím divné..

Napsal: 19 úno 2016, 15:01
od majkl1
Něco podobného mi ukazovala diagn. když mi při výměně rozvodů natočili vačku krapet mimo (na setrváku to dělalo cca 2-3cm na obvodu). Patrně to trošku funělo ventily zpět do sání - tlak byl OK, ale přes váhu teklo málo. Ale motor měl o poznání delší odezvu na plyn a i trošku měl jiný zvuk (dunění na vstupu do airboxu)

Napsal: 19 úno 2016, 15:23
od hiero
hm inak to moze byt aj vtom zlom casovani ale pisal ze vykonovo bez problemu.....aka je hodnota synchronizacie?

Napsal: 19 úno 2016, 15:58
od anydraj
Na AUY zavrit EGR..
Nenapadlo nekdy toho tunera, ze je zpetnym
vedenim i ohrivana voda ?(chlazeni spalin)
A zrovna na SAG, kde je zima i v lete.
280mg je OK, 500 je nahradni hodnota pri vadnym
MAF.
Pokud rikas, ze ti nekdo zavrel EGR, tak pozadavek by
musel byt 850,videl jsem par typku co to zaviraj v sw
protoze je to good, ale uz nepremyslej jaky to bude mit dusledek.
Ja kdyz to delam nezavisle na znacce, tak necham aspon trosku
EGR otevreny.U aut co maj chlazeni vodou zpetny.

Napsal: 19 úno 2016, 17:16
od johnyM128
anydraj píše:Na AUY zavrit EGR..
Nenapadlo nekdy toho tunera, ze je zpetnym
vedenim i ohrivana voda ?(chlazeni spalin)
A zrovna na SAG, kde je zima i v lete.
280mg je OK, 500 je nahradni hodnota pri vadnym
MAF.
Pokud rikas, ze ti nekdo zavrel EGR, tak pozadavek by
musel byt 850,videl jsem par dementu co to zaviraj v sw
protoze je to good, ale uz nepremyslej jaky to bude mit dusledek.
Ja kdyz to delam nezavisle na znacce, tak necham aspon trosku
EGR otevreny.U aut co maj chlazeni vodou zpetny.
:D :D :D :D :D :D

Mohol by si vedieť, že práve SAG má v sérii bufík - čiže je šumafuk jedno či tam ohrievanie cez egr je alebo nieje... imho a ja ho mám ešte prerobený na nezávislé kúrenie :D takže ten motor pri štarte mrazy nepozná - je predhriaty :D

500 - to nieje náhradná hodnota, ak je zavreté egr, cez maf tečie viac vzdcuhu /ináč by tam išiel vzduch z výfuk zvodov/....

Napsal: 19 úno 2016, 18:28
od blonn
550 je nahradni hodnota pri vaze ko nebo vytazenym konektoru.850 pri vaze off v sw. Tak nemel (noteeth)

Napsal: 19 úno 2016, 18:46
od UchoTD
Jedine to,ze Viktor robil egr off ma uistuje,ze je to ok,inak by som neveril (LOL)
A teda,cital som len pomedzi riadky ,aky je problem s autom? Ci len skumas hodnoty?
Ono je rozdiel aj v 85/96kw sani rozdiel ,v priemere,aj to zohrava rolu,ale Viktor urcite robil kalibraciu..

Napsal: 19 úno 2016, 21:36
od johnyM128
UchoTD píše:Jedine to,ze Viktor robil egr off ma uistuje,ze je to ok,inak by som neveril (LOL)
A teda,cital som len pomedzi riadky ,aky je problem s autom? Ci len skumas hodnoty?
Ono je rozdiel aj v 85/96kw sani rozdiel ,v priemere,aj to zohrava rolu,ale Viktor urcite robil kalibraciu..
Spravne kalibracia prebehla to je jasne. Teraz sa palivo davkuje na zaklade tlaku turba jazdi to ok. Predtym ked to bolo cez Maf to do 1500 bolo total mrtvola, nad 1500 raketa. Celkovo reakcia na plyn spomalena - podlaha, par sekund nic a potom islo ako odtrhnute :) Vaha new pierburg, skusobne 2x nove bosch - hodnoty +/- rovnake

Rozvod - na vagu synchronizacia ok, kontrola remena - posunuty o zub, vacka posunuta na max... Preto to bolo na vag ok. Remen nastaveny, spravena synchronizacia... Trochu sa to zlepsilo ale stale to nieje ok... Zo spodu to nieje na 100% v otackach ako píla

Prosim len vecne prispevky a konstruktivne :)

Napsal: 19 úno 2016, 22:22
od UchoTD
Do 1500 mrtvola,chcelo by to lognut,ale zase od tak nizkych otacok to nikdy nebude raketa.
A teraz ti to nevyhovuje ked to je switchnute na MAP senzor?
Alebo chces aby to fungovalo cez MAF?
Do 1500 to ozaj nebude daka strela,teda zalezi,ze ako mrtve,tazko sa posudzuje vykon v tak nizkych otackach.to uz musis posudit ty,ci to je prejav auta,ze do 1500 to ozaj nejde alebo je to prejav auta.

Napsal: 19 úno 2016, 22:54
od johnyM128
Do 1500 mrtvola v porovnani s rovnakym autom.. Do kopca sa rozbehnut bolo utrpenie...teraz cez map je to lepsie - ked to bolo cez maf tak na logu bolo vidiet malo vzduchu malo nafty dala rj, ked nabehlo viac vzduchu tak sa auto rozbehlo

Teraz ked je map je to fajn ale chcem zavadu odszranit a nie sa tvarit ze je to ok 😊