Stránka 2 z 2

Napsal: 15 říj 2018, 13:45
od slovacek.milos
Vici píše:hlavně je dobré si vyndat spínač brzdových světel, než člověk začne rvát za pedál..
no když začneš rvát za pedál tak už ho ám venku

to jsem si vzpoměl že jsem asi vůl dyt ty packy dou roztáhnout segr kleštěma a táhlo z pedálu vypadne

Napsal: 15 říj 2018, 21:37
od yardarytarda
slovacek.milos píše:
Vici píše:hlavně je dobré si vyndat spínač brzdových světel, než člověk začne rvát za pedál..
no když začneš rvát za pedál tak už ho ám venku

to jsem si vzpoměl že jsem asi vůl dyt ty packy dou roztáhnout segr kleštěma a táhlo z pedálu vypadne
přesně,dělám to stejně a pohoda.Nejlepší jsou na to ty zahlé ploché..

Napsal: 28 dub 2019, 11:30
od Pepíček
Zdravím, oživím starší téma.
Netýká se teda Octy ale G IV.
No klasicky začal syčet posilovač ale narazil jsem na problém v tom že nemůžu nikde dohledat náhradu za můj posilovač 1J1 614 105Q.Najdu včechny možný se stejnym číslem ale Q nikde.Poradíte mi prosímvás jaký písmeno nahrazuje moje Qčko?
Díky ;)

Napsal: 16 črc 2019, 17:51
od martinsidlo
Tak a teď to čeká mě. Hezké čtení,segrovky vyzkouším.

Napsal: 16 črc 2019, 18:35
od Source
Ako sa prejavuje KO posilovač ? to by ma celkom zaujímalo

Napsal: 16 črc 2019, 19:01
od martinsidlo
Praskne membrána,syčí a neposiluje. Stalo se při odvzdušňování brzd.

Napsal: 16 črc 2019, 21:57
od dury2
jestli máš po ruce nějaký jiný koncernový posilovač, tak stačí rozpertlovat posilovač a vyměnit jen tu membránu. Není na tom nic složitého.

Napsal: 17 črc 2019, 04:26
od martinsidlo
Když to vyndám,dám rovnou ten koncern.