Stránka 2 z 3

Napsal: 10 bře 2016, 12:38
od prka
Galda 2 píše:mohl by se někdo podívat prosím prosím http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120
U Tebe je vše v pořádku. Turbo dává požadovaný tlak a regulace chodí správně.
Vzduchu je dostatek.

Napsal: 10 bře 2016, 14:46
od Galda 2
Nooo a presto jede jak mrtva 66satka turbo vyčištěné ,váha nova , rozvody na nule , vahadla dostelovana , hadicky nové ,tlaky 30 , Regulace chodí nádherné , EGR zaslepen a omezen ve vagu

Napsal: 10 bře 2016, 14:48
od Galda 2
Ještě chybí n 75 sivé cvaka ,ale i tak večer budou logy před výměnou a po výměně

Napsal: 10 bře 2016, 17:33
od prka
S novou N 75 Ti to nepojede nijak odlišně /lépe/, protože vzduchu je dostatek. Tam problém není.

Napsal: 10 bře 2016, 21:55
od sasasat
Z vlastní zkušenosti,ten náběh je dán tím že je nové, bez vůlí. Jen praxe výměny tří nových kusůna stejném autě mi to potvrdila a náběh se trochu zlepšil po ujetí 50000Km, pak už nevím, protože jde do světa.

Napsal: 10 bře 2016, 22:20
od Galda 2
Dnes zjištěno ze turbo regulace nedoleha na doraz šroubek n75 prisava vzduch pres hadicku co vede do filtru . Zítra koupim novy a uvidíme . Potom už snad jen nalit jiný soft bo nevím

Napsal: 10 bře 2016, 22:21
od UchoTD
Nalit jiny soft neznie nic extra.

Napsal: 11 bře 2016, 19:17
od Galda 2
Tak dnes novy n75 a změna opravdu skoro žádná . Ještě jednou co vše bylo děláno ...... Vyměněna hlava ,těsnění ,termostat ,váha vzduchu , novy n 75 , nova hydra , turbo vyčištěno, banka na turbu chodí neuchazi, vyměněno tandemové cerpadlo, nové rozvody pumpa atd ..., podtlakové hadicky komplet nové , Kat OK , vyměněna Vacka , nové gumicky na vstrikach , tlaky motoru OK ,



Tak a ted kdo ma nějaký nápad ???? Nepada do nouzaku .....jen to neni ono . Jak jsem psal výkonové 66kw octavia ......vlazneee

Napsal: 12 bře 2016, 06:10
od Punks121
Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg

Napsal: 12 bře 2016, 19:34
od prka
Galda 2 píše:Tak dnes novy n75 a změna opravdu skoro žádná . Ještě jednou co vše bylo děláno ...... Vyměněna hlava ,těsnění ,termostat ,váha vzduchu , novy n 75 , nova hydra , turbo vyčištěno, banka na turbu chodí neuchazi, vyměněno tandemové cerpadlo, nové rozvody pumpa atd ..., podtlakové hadicky komplet nové , Kat OK , vyměněna Vacka , nové gumicky na vstrikach , tlaky motoru OK ,



Tak a ted kdo ma nějaký nápad ???? Nepada do nouzaku .....jen to neni ono . Jak jsem psal výkonové 66kw octavia ......vlazneee
A jezdilo Ti to s tímto "softem" někdy lépe ? Bylo by potřeba vidět i množství paliva, které jde do motoru při plné akceleraci. Udělej log skupin 1,8,10. Nejlépe tabulku, kde se dají hodnoty přesně odečítat v závislosti na čase a otáčkách.
Jsi si naprosto jist, že při výměně byla namontována správná vačka?

Napsal: 12 bře 2016, 19:42
od prka
Punks121 píše:Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.

Napsal: 12 bře 2016, 21:34
od Galda 2
no jestli to jezdilo bohužel nevím mam ho 3 měsíce :D ....... vačka je určo stejná z auy 85 kw , te staré nic viditelně nebylo jen už sem nevěděl kam sáhnout . Soft se teprve bude zkoušet týpek chce za to 2tis :( nejdřív chce přehrát original 85kw co tam má byt a kdyby se tomu pořád nechtělo tak pak chipovat , do toho se mě právě uplně nechtělo dnešní log Obrázek



zítra udělám skupiny 1.8.10 tedy

Napsal: 12 bře 2016, 22:21
od Punks121
prka píše:
Punks121 píše:Můžu taky poprosit? zde je můj LOG,octavi 77kw, díky :) http://vencaa7.rajce.idnes.cz/nastenka#Beznzvu.jpg
Na Tvém logu také není vidět problém. Máš snad nějaký. Je však lepší přesný log, jak píši kolegovi výše.
Netahne to jak by mělo, ta křivka co ukazuje regulaci turba by měla prej být shodná s téma ostatnima, zátah jde cítit jen od 1500 otáček do 2000 a pak mrtvola

Napsal: 12 bře 2016, 23:09
od prka
Galda 2 píše:no jestli to jezdilo bohužel nevím mam ho 3 měsíce :D ....... vačka je určo stejná z auy 85 kw , te staré nic viditelně nebylo jen už sem nevěděl kam sáhnout . Soft se teprve bude zkoušet týpek chce za to 2tis :( nejdřív chce přehrát original 85kw co tam má byt a kdyby se tomu pořád nechtělo tak pak chipovat , do toho se mě právě uplně nechtělo dnešní log Obrázek



zítra udělám skupiny 1.8.10 tedy
Jak jsem Ti již psal výše, ve vzduchu problém nevidím. To znamená, že turbo i váha dávají dost na to, aby ŘJ nařídila vstřikovat max. množství paliva dle omezení. Na takové skutečné množství vzduchu (více než 1100 mg/H) by mělo být vstříknuto kolem 50mg/h paliva. Až uděláš log uvedených skupin, tak budeme vidět kolik jde do motoru paliva.

Napsal: 12 bře 2016, 23:12
od Galda 2
Dobra dobra , zítra udělám log .....moc děkuji zatim