Stránka 2 z 2

Napsal: 05 bře 2016, 12:38
od Marek77
Zítra se na to podívám.

Napsal: 08 bře 2016, 01:22
od Julinaa
No Marku..vracet EGR kvůli STK ? Na hodnotách nic nepoznají a že by kontrolovali jestli u motoru je? Já zjistil,že s i bez EGR mám furt hodnoty krásně v toleranci 6 let , ale padám do nouze půl roku podobně jako ty, ale to je jiný příběh, který řeším.

ale chyba asi stejná, jen popis v cz je u každé verze VAG trošku jiný :

17958 - plnici tlak regulacni diference

Napsal: 08 bře 2016, 20:49
od Marek77
Tak to by ses divil.....

Nejen, že kontrolují diagnostiku, i u takového veteránu dokonce, ale zajímá je i to, zda v motorovém prostoru je vše, co tam být má. A konkrétně EGR není hlavička od špendlíku..... A pleteš se v tom, že na VAGu nic nepoznají, protože absenci EGRu poznají. Nicméně to není můj případ, protože já jsem ho tam vracel jen kvůli tomu, aby tam naoko byl. Je zaslepený a nefunkční.

Napsal: 08 bře 2016, 22:46
od MirekX
už jsem taky slyšel že na emisích kontrolovali motorový prostor, viděli místo egr pipe kit a tím to skončilo, okamžitě neprošlo. Podle mě to je tak správně.

Napsal: 09 bře 2016, 08:24
od hiero
[quote="MirekX"]už jsem taky slyšel že na emisích kontrolovali motorový prostor, viděli místo egr pipe kit a tím to skončilo, okamžitě neprošlo. Podle mě to je tak správně.
a prečo je to správne? Tak potom nech zmenia spôsob merania a to ked egr pracuje a to počas volnobeznych až mierne zvýšených otáčok a nie pri otáčkach nad 4700 ked je egr odstavený. A myslím si že väčšina motorov počas svojej životnosti väčšinou pracuje v spektre otáčok kedy jhe egr už dávno zatvorené....

Napsal: 09 bře 2016, 20:32
od Marek77
On sám způsob měření emisí naftových motorů je poněkud absurdní, takže nemá cenu řešit, co by a jak by.

Ale jedno je pravda - odstranění čehokoli z vozidla je špatně, zvláště týká-li se to emisí nebo třeba bezpečnosti.