Vstřiky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

stanomx píše:akože febi gumky spravia tieto hrany? nieže by som tam vôbec chcel dávať niečo iné okrem bosch 1417010997, ale za toto by som im ruky polamal
tie hrany mas urcite aj ty teraz ;)
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

Som myslel, že hovoriš o hranách v uložení. A sklamem ťa keď som ja pregumičkovával (160 tis. minulý rok na leto) tak plochy boli všetky jemné ako detská prdelka (noteeth)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

to neverim ze si to nemal otlacene,uz po 100000km to vidno,aj menej..nie jedna pd hlava mi presla pod rukami
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

najdem fotku :D
Fr3dys
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 31 říj 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Fr3dys »

Tak jsem ty rozpadlý vstřiky dal do kupy,koupil sadu od Bosche a už si zase přede jako hodinky,tak doufám že to vydrží dýl než to Febi.Hodnoty ve Vagu se razantně zlepšily :DObrázek
Passat B5 1.9 TDI 85kw PD :)
Klukin1988
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 22 dub 2016, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Valachy

Příspěvek od Klukin1988 »

je tu nekdo z okoli zlinska kdo by mi pretesnil ty vstriky? nevim jak a kam poskladat ten cepik a tu spodni podlozku
Superb 03 1.9 TDi 96Kw awx
Felda 1.3 bmm 50KW(dalnici boucha jako zamlada)
obcas jsem lakoval nejaky cas ve SKODA servis s barvami GLASURIT
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3767
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Chceš jen vyměnit gumky nebo je i vytahat z motoru a vrátit?Kdyztak napiš SZ.

Chlapi dá se nějak poznat ve vagu vadný vstřik i v otáčkách?Na volnoběh korekce 0,02, 0,49, -0,52, 0,12.Motor přede jako kotě. Na 5 při akceleraci tak od 1700 ot jsou cítit slabé vibrace.A jen někdy.Nebo je jediné je vytahat a na zkušebnu.To vím že neprojdou ikdyž budou OK.Auto je OII BXE najeto 507tis.km.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Zotrvacnik ,poloosy ok ?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3767
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

setrvák je tam cca 40 tis km,origo sada i se spojkou.Nějaké projevy nemá.Ani na pedálu ani neklepe nebo tak.Osy nevím.Volné nejsou,měnit jsem neměnil.Co vim tak určitě je za ty km minimálně jednou měnili ale kolik mají doopravdy najeto netuším.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3767
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pořád Řeším to cukání.Dneska jsem mrknul na.palivák,je tam cca 5000 km.čistý. Ale při sundávání víčka na filtru to syklo.Byl v něm podtlak.Je to normální?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Kubrt72
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 kvě 2016, 20:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubrt72 »

Ahoj, otázka, mám octII 4x4 1.9PD/77 kW BKC... Sehnal jsem málo jeté vstřiky, údajně ta samá "kilowatáž"... Po výměně v tahu mezi 1500 - 2000 ot poškubává, pak už ok, jede jako šlak, spotřeba dolu... a dnes jsem zjistil že to jsou vstřiky z 2.0/103kW... Co s tím??? Vyměnit, nebo se to dá nějak "doladit"? Myslím že to má málo krmení, proto to poškubává.... Díky za radu....
Marek171
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 29 pro 2013, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SNV

Příspěvek od Marek171 »

Nechcem zakladať zbytočne novú tému tak píšem sem. Na mojom superbe AWX mám 3ks vstrekov 038 130 073AR a jeden na 4tom valci je 038 130 079FX, je to normalne zámena a môžem to tak nechať, alebo mám zhánať vstrek taký aký je na tých ostatných 3roch? Dôvodom prečo to riešim je že motor na volnobehu za studena ide sem tam nepravidelne a citim to aj pri nizkych otačkach za jazdy, nepačia ani korekcie vstrekov hlavne 4ty valec.... Dnes som nastavil vstreky na 180st. a korekcie aj chod sa zlepšili ale ten 4ty valec je stale dosť mimo. Motor inak štartuje dobre, výkon dobrý, problemy nie su, teda okrem toho co popisujem. Chcem skusiť ešte preventívne vymeniť gumky na vstrekoch či to nepomože a nezlepšia sa aj korekcie, ale pred tým ako sa do toho pustím chcem vedieť či ten vstrek tak možem nechať a nerobí to problémy preto, alebo mam zhanat s takym označením ako majú tie ostatné? Nech to nerozoberam zbytočne na viac krát. Dik :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“