Stránka 2 z 4

Napsal: 20 kvě 2016, 06:22
od standa123
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Klobouk dolu pred nim...ze se snazi si to udelat sam a neboji se krityky. A klobouk dolu pred tebou.....ze jsi se mu snazil aspon nejak vyhovet a pomoct. ;) :)

Napsal: 20 kvě 2016, 06:38
od Pája 19
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.

Napsal: 20 kvě 2016, 06:48
od standa123
Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Rekl bych ze nejde ani o zakazniky. Ale pokud je klucinovy opravdu kolem 18let tak urcite zacina a je asi rad ze aspon neceho dosahl. Pro neho to je treba velkej uspech a postupem casu zjisti co vse je potreba idelat. A myslim ze urcite mu fun rekl co je potreba udelat a poradil mu. Uvidime priste.....treba prekvapi. :)

Napsal: 20 kvě 2016, 06:57
od TDIfun
Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
zrovna to jsou 2 dny kdy mi prisla fotka z FB kde slecna napsala ze jsem arogantni debil. Jsem ji odmit upravit auto kde stav byl tak otresnej ze to fakt bylo masakr. Ji se to asi dotklo. Nezaplatila ani korunu za veskerou pomoc po tel ani za to ze jsem ji dal cele odpoledne a nic z toho nebylo. Choval jsem se slusne a korektne. Takze i tak i tak je to fakt problem. Pak se mi nemuze nikdo divit ze radeji delam nove auta v seriovem stavu. Zde okta aspon sla upravit i kdyz majitel ocekaval 220hp.

Napsal: 20 kvě 2016, 07:01
od TDIfun
Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.

Napsal: 20 kvě 2016, 07:04
od Pája 19
No jo, každej máme v mozku ty kolečka poskládaný jinak a podle toho to pak vypadá i pod kapotou.

Napsal: 20 kvě 2016, 07:59
od standa123
TDIfun píše:
Pája 19 píše:
TDIfun píše:Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)
Nechci se do nikoho navážet, ale s autem v takovymdle stavu bych se styděl k úpravci přijet. A už vůbec ne, pokud si na tom autě dělám všechno sám! Vždyť moje auto je vizitka mojí práce. Tuning přece začíná perfektním sériovým stavem.
Taky se divim, že Fun se do takovýho auta pustí, ale na druhou stranu to bude asi dost běžná záležitost a o spoustu zákazníků by přišel, kdyby je odmítnul a poslal je do servisu.
Dnes je takova i doba. Kazdej koupi srot z bazaru a tuni podle facebooku a ocekava zazraky. Z 10 lidi da kvalitni veci mozna jeden dva.
Lidi sou ruzni. Nenadelas nic. :roll:

Napsal: 20 kvě 2016, 10:11
od toefuk
no, ked pada predvstrek, tak rastie emp a egt. Daj si podavacku, poriadny filter aspon za 20€ a ked nepomoze taktreba vyskusat par trikov ;)

touche

Napsal: 20 kvě 2016, 10:30
od Forest
Tomu se rika "uplest z hovna bic!"

Obrázek







... ale ted vazne:

Zcela objektivne zadam zdejsi osazenstvo o zamysleni a zvazeni zjevneho "kontrastu" mezi timto:

Obrázek

... a timto:
dimec píše: - plno problemu na HW
- padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem),
- rozvody o zub a spatne nastavene
- chinsky pal.filtr
- padajici predvstrik
- zadrhavaci regulace turba
- pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa
dimec píše:z hovna bic neupletes
Nasledne o prostudovani tohoto tematu, zvlaste pak reakce Brana a reakci "osadniku tabora Dimce".

Ja verim, ze si zcela a naprosto objektivne zdejsi osazenstvo uvedomi, ze "neco neni v poradku" a ze prezentovane vysledky (nemluvim o dosazenych maximalniho hodnotach ale prubehu) nejsou v praxi jak se jevi na papire/foru nebo je neco zamlcovano - napriklad upravy a opravy, ktere nebyly zmineny. Paklize k necemu takovemu doslo, bylo by vhodne to doplnit.

Obrázek

... a protoze nas ve skole vzdy ucili, ze kazda prezentace je efektivnejsi, je-li vykladana tematika podlozena grafickymi vystupy, dovolim si (byt vulgarni formou, nicmene s fakticky objektivni podstatou pro "nechapave") nazorne vyjadrit vyse diskutovane:

Obrázek



PS: 1) nemusite mi pripominat, ze Dieselpower ma take Motocom ... ono se totiz vse odviji od toho, jak kdo dane nastroje pouziva, nikoli to, ze je vlastni

2) dlouho jsem cekal na "hmatatelny" dukaz, ktery by mi pomohl lidem vyse diskutovane prokazat (chapej podlozit to dukazy od "protistrany")

3) toto neni pokus o flame, toto je pouhe konstatovani a podnet k zamysleni pro ty, kteri spi a nebo "maji v ocich jeste ospalky"
- prezentuji to v duchu "chytremu napovez, hloupeho kopni"

4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji

Re: touche

Napsal: 20 kvě 2016, 11:13
od borelli
No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/ ;)

Re: touche

Napsal: 20 kvě 2016, 11:19
od Forest
borelli píše:No Foreste, abychom to zkrátili - na Tvé otázky nalezneš odpovědi už jen zde: http://www.bohnice.cz/ ;)
1) no, byt je to ponizeni se na tvoji uroven, budu na tebe reagovat: tvuj prispevek je mimo tema, konkretne na teto urovni

2) zadnou otazku jsem nepolozil - cti poradne ;)

Nerad se cituji, je mi to trapne (za tebe):
4) zadam v reakcich o fakta, argumenty a bez urazek a invektiv za coz predem dekuji

Napsal: 20 kvě 2016, 12:29
od matesfox
Nehádejte se :) nemyslím to špatně,holt jsem mladej a ještě blbej,na kolení to nedělám máme normálni servis...a ty chyby tam opravdu byly to já vím,palivovy filtr byl značky champion(netušil sem že je na hovno) no ale hned jak jsem přijel domu dal jsem bosch...čerpadlo bylo o zub skočene takže se to moc nastavit nedalo ale rozebírali jsme to tam a posunuly čerpadlo kolik jen šlo,ale o víkendu jsem koupil hned novou rozvodovou sadu a vše už udělal správně a jak mi fun radil předvstřik až k horní rysce(nejsem si jist ale myslím že žlutá),,s tou bankou se mi nepodařilo přijit co sní je(je nová Garrett) ale nejspíš držák banky nebyl kolmo a "přičilo se to" takže sem to posunul o milimetry a vše už chodí ok.jsem si vědom toho že jsem tam měl spustu chyb,ale poučil jsem se opět a zase sem chytřejši,a funovy moc děkuju že se k tomu postavil vše mi řekl+poradil a byl ochotný se mi věnovat-parádní přístup,a dobře naladil,myslím že nato kolik tam toho bylo tak luxusní :)

Napsal: 20 kvě 2016, 12:46
od toefuk
L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.

Napsal: 20 kvě 2016, 14:04
od standa123
toefuk píše:
L_u_c_k_y_n píše:Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
11mm co mas ty je konstrukcne ina na tych spravnych miestach oproti 12mm.
Medzi 12mm zexel a bosch je tiez konstrukcny rozdiel co moze limitovat objem vstrekovaneho paliva.
mě stacilo videt tu fotku co jsi mi posílal......to mluví za vše. ;)

Napsal: 20 kvě 2016, 21:04
od zero1724
Vždycky mě pobaví, když sem něco forest dá a ještě to posune na tu formu vysokoškolské prezentace, která však nemá publikum, je to zábavné, když si o sobě někdo myslí, že je Ing. všehomíra, (perfektní řidič, závodník, ladič, superman, kterého porazí jen kryplonit...)