Stránka 2 z 2

Napsal: 21 říj 2016, 11:51
od Vici
Na Galaxy s 313 vepředu jsem kdysi dal brembo kotouč - nelakovaný a textar desky, brzdí to super a kotouč moc nemá snahu rezavět. Akorát desky dost práší

Teď přemýšlím co dát na moji O1 - brzdy RS 312/256. Asi brembo kotouče, lakované (s drážkama a podobně nechci) a textar desky taky? A nebo zkusit ATE Ceramic?

Nějka nemám čas a chuť zkoušek která kombinace je dobrá, to mě "bavilo" kdysi na favoritu... ale to zas nebyly skoro všecky výrobky šmejdy..

Napsal: 21 říj 2016, 13:33
od PepaZima
Vici píše:Na Galaxy s 313 vepředu jsem kdysi dal brembo kotouč - nelakovaný a textar desky, brzdí to super a kotouč moc nemá snahu rezavět. Akorát desky dost práší

Teď přemýšlím co dát na moji O1 - brzdy RS 312/256. Asi brembo kotouče, lakované (s drážkama a podobně nechci) a textar desky taky? A nebo zkusit ATE Ceramic?

Nějka nemám čas a chuť zkoušek která kombinace je dobrá, to mě "bavilo" kdysi na favoritu... ale to zas nebyly skoro všecky výrobky šmejdy..
Taky, jsem mel obyc Brembo + Textar pred lety, kdyz jsem mel Hondu FR-V a s tim prasenim to je pravda. ATE Ceramic bych moc nedaval. Budou asi ekologictejsi nez klasicke brzdy, ale brzdny ucinek jsem cetl ze neni kdovijak super, spice prumerny...

Koukam ted po znacce EBC, kotouce Turbo Groove cerne plus desticky Yellow Stuff. Primo na jejich UK strankach maji jak jednotlive tak sady.

Napsal: 21 říj 2016, 16:40
od martinsidlo
BremboMax + Textary brzdí skvěle po mírném ohřátí,jako studený brzdí prúměrně. Problém je vzadu tato kombinace kvůli ruční. Teplý to zabrzím ale vychladnou a nebrzdí.

Napsal: 21 říj 2016, 20:42
od senioring1
na 280 vpredu a 256 vzadu použité lakované kotúče i dosky HELLA