Ale daj se vygenerovat...hona007 píše:vstřik piezo se nedá repasovat ... kódy na vstřikách jsou původní
Problém VIDEO 2.0TDi 125kw CR - nepravidelný chod motoru VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevím nebo tomu nějak nerozumím .. když vstřikovač vyndám z motoru a dám do jiného motoru bez jakéhokoliv zásahu do vstřikovače tak ztrácí svůj kód co má na vrchu vstřikovače ? Dávalo by mi to smysl když by byl vstřik repasován a použitý nové díly že se musí znovu nakódovat .. nebo je to jinak ?váha píše:Ale daj se vygenerovat...hona007 píše:vstřik piezo se nedá repasovat ... kódy na vstřikách jsou původní
Ztracate sa chlapi....
Vstrekovač dostane vo vyrobe svoj kod aby kompenzoval nepresnosti vo vyrobnom procese. Nasledne jednotka dorovna davku pre tento vstrekovac a učí sa postupne koriguje davku.
Stary vstrekovač ma sice kod, ale ten kod uz nie je "pravdivý" pretože stav vstrekovača je uplne iny ako ked ho vyrobili!!!!!!
Jednotka v ktorom tie vstrekovače boli sa celý svoj čas učila a korigovala pôvodné vstrekovače..teda mala k nim ulozene svoje naučene hodnoty ktoré nazbierala za celu dobu ako ste sa vozili na aute.
Preto debata či kodovať alebo nekodovat stare vstrekovace je siroka..obcas to moze ist, obcas nie...to je take čarovanie.
Ak to chcete mat na poriadku treba pri každej zmene vstrekovačov poslat tieto na stroj ktorý vam vyplnuvne nove kody (ak vobec prejdu testom)
Vstrekovač dostane vo vyrobe svoj kod aby kompenzoval nepresnosti vo vyrobnom procese. Nasledne jednotka dorovna davku pre tento vstrekovac a učí sa postupne koriguje davku.
Stary vstrekovač ma sice kod, ale ten kod uz nie je "pravdivý" pretože stav vstrekovača je uplne iny ako ked ho vyrobili!!!!!!
Jednotka v ktorom tie vstrekovače boli sa celý svoj čas učila a korigovala pôvodné vstrekovače..teda mala k nim ulozene svoje naučene hodnoty ktoré nazbierala za celu dobu ako ste sa vozili na aute.
Preto debata či kodovať alebo nekodovat stare vstrekovace je siroka..obcas to moze ist, obcas nie...to je take čarovanie.
Ak to chcete mat na poriadku treba pri každej zmene vstrekovačov poslat tieto na stroj ktorý vam vyplnuvne nove kody (ak vobec prejdu testom)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
no i kdyby to byla pravda, tak ten kod na tom vstřiku, je pořád to nejbližší nastavení pro ten vstřik, takže ta jednotka se mu může zase přizpůsobovat k obrazu svému, takže za mě prostě použitej vstřik i tak přizpůsobit kodem kterej na něm je a musí to jet normálně za předpokladu, že je v pořádku nebo by bez problémů prošel na stolici
on na stolici prejde...ale stolica vygeneruje nove kody pre ten vstrekovac. Neprejde az v pripade ze by bola nutna korekcia nad ramec moznosti kodov. Tj. taky kod neexistuje...
a nie nepojde normalne
to nie su rotačky, CRka su na toto citlive.
Na svojom BMW som si prehodil vstrekovace krizom krazom pretoze som bol lenivy hladat v ISTE aktualne kodovanie. Kym som sa po 200km dostal k tomu ze som ich znova prekodoval stupla mi spotreba o 1,5L!!!!!!
a nie nepojde normalne

Na svojom BMW som si prehodil vstrekovace krizom krazom pretoze som bol lenivy hladat v ISTE aktualne kodovanie. Kym som sa po 200km dostal k tomu ze som ich znova prekodoval stupla mi spotreba o 1,5L!!!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
To není zas tak úplně pravda může a nemusi. Jedine správně řešení je vygenerovat nový kód a zadat ho tam. CR dokážeš rozhodit i tím že do jednotky motoru nakodujes stejný kód. Parkrat jsem řešil že lidi přesně takhle vyměnily vstrik a motor šel na picu vygenerovaly se kody smazali adpatace nakodovalo a OK.Jsou to mrdky složitýHuml píše:no i kdyby to byla pravda, tak ten kod na tom vstřiku, je pořád to nejbližší nastavení pro ten vstřik, takže ta jednotka se mu může zase přizpůsobovat k obrazu svému, takže za mě prostě použitej vstřik i tak přizpůsobit kodem kterej na něm je a musí to jet normálně za předpokladu, že je v pořádku nebo by bez problémů prošel na stolici

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel