Stránka 2 z 2

Napsal: 01 pro 2016, 17:51
od jericho-3
Zajímavé dilema, osobně bych si to nedovolil, mám strach u těchle elektráren i zakašlat, aby něco neseplo. A pustit zpátky proud do soustavy, která je" prázdná" ../odborníci vysvětlí/, ale mám zato, že to není dobrý nápad. :)
Asi použiji Miloši tvoji oblíbenou kouli, třeba mi pomůže osvětlit zákonitosti dnešní doby..

Napsal: 01 pro 2016, 18:05
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Zajímavé dilema, osobně bych si to nedovolil, mám strach u těchle elektráren i zakašlat, aby něco neseplo. A pustit zpátky proud do soustavy, která je" prázdná" ../odborníci vysvětlí/, ale mám zato, že to není dobrý nápad. :)
Asi použiji Miloši tvoji oblíbenou kouli, třeba mi pomůže osvětlit zákonitosti dnešní doby..[/quot

kouli nepoužívám, leta to tak dělám strach nemám, když tam není žádný odběr proudu tak tam nic nepouštíš jen udržuješ pod napětím třeba blbé rádio kvůli zakodování, + další jednotky kterí záložní futro nemají v nejlepší kondici, pytel se taky umí splašit, nebo u volva imo, tou obyč nabíječkou přeci jen simuluješ akumulátor nic víc,
znám jednoho vyučeného autoelektrikáře kdy výměna aku skončila odtahovkou, naštěstí dělá kuchaře to mu de ;)

Napsal: 01 pro 2016, 18:50
od alni
čo sa akože má stať keď udržuješ napätie cez tú zásuvku?????? (samozrejme ak nič nezapneš)

len som zvedavý na tie teórie ;)

Napsal: 01 pro 2016, 18:57
od slovacek.milos
alni píše:čo sa akože má stať keď udržuješ napätie cez tú zásuvku?????? (samozrejme ak nič nezapneš)

len som zvedavý na tie teórie ;)
když měníš baterku tak nic nezapínáš a zvědavost bude asi jestli se řadíš mezi magory to se nestane nic, a jestli mezi odborníky tak (LOL)


taky jsem zvědavý co dělám špatně ;)

Napsal: 01 pro 2016, 19:10
od martinsidlo
No,čekám,co nám napíše. Je jedno,po kterém drátu to jde nebo přichází.

Napsal: 01 pro 2016, 19:20
od slovacek.milos
martinsidlo píše:No,čekám,co nám napíše. Je jedno,po kterém drátu to jde nebo přichází.
že, pokec je o pár miliampérách (LOL) do toho namotat patnáctku s třicítkou a canem (crazy) :roll: a živit se jako autoelektrikář ;) ale nedělám si z toho prdel elektrika je věda zjistit problém je problém ;)

Napsal: 01 pro 2016, 22:25
od XENON
Tak fajn chlapi, tak jste si poplkali o možnostech připojování, odpojování a udržení systému pod napětím, dejte si ještě po štamprli a pomalu by jsme se mohli zase vrátit k té stahovačce, co má opačnou funkci... co ?? :D :D :D :D

Napsal: 02 pro 2016, 09:17
od tiguan2
slovacek.milos píše:
zx6ninja píše:absolutně nemáš ponětí o elektronice v nových vozech... zkus to udělat u nového Superba např.. víš co je to can? víš co je to 30? víš co je to 15? když dáš do 15ky plus a ve 30-ce nebude? dětská pojistka je u staré octavky v roce 1998, ted je rok 2016 kdybys nevěděl..
absolutně zajímavé co to píšeš

dnes 1.12.2016 v 11.30 hodin přijela kokta stará necelé čtyři roky, zapalovač je aktivní na třicítku, není potřeba zapínat klíček, u zadních dveří nad zámkem jsou dětské pojistky, dají se ovládat klíčkem, při zapnutí dětské pojistky není v zapalovači napětí zapalovač je deaktivován, aktivuje se po vypnutí dětské pojistky,

CAN BUS datová sběrnice využívaná
Mildo klid...je to opravdu velký magor ja to taky tak dělam
pro
vzájemnou komunikaci funkčních jednotek v automobilu

až nebudeš něco z elektriky zas vědět klidně napiš
. ;)

Napsal: 02 pro 2016, 11:37
od slovacek.milos
[quote="tiguan2"] já jsem v pohodě jen se zajímám co z koho vypadne, co vylepšit a tak, ;) do dílny hezky svítí a mám krásnou práci pincek ;) hezky jede jen složit a zdar :havaj:

Napsal: 11 pro 2016, 18:20
od XENON
Tak že vyzkoušel jsem na hodinu odpojit baterii od auta, poté jsem opět připojil, ale bohužel okno se pořád otevírá opačným způsobem, než je povel od spínače.
Jinak jsem k tomuto tématu taky našel :

Popis závady: Při stahování zadních oken, okno reaguje opačně než je požadavek od spínačů stahování oken.
Řešení servisu: Odstranění závady se provede aktualizací dat dané zadní dveřní řídící jednotky. Pomocí diagnostického přístroje VAS 505X s verzí od Marken CD 11.27 zadat funkci J-388 podpětí (levé zadní dveře) případně J-389 podpětí pravé zadní dveře (viz Obr.1). Data řídící jednotky levých případně pravých zadních dveří budou tímto automaticky aktualizována.

Chtěl jsem se prosím zeptat, jestli je možné toto provést ???

Napsal: 11 pro 2016, 18:43
od octaviask
isto ano ;)

Napsal: 10 úno 2017, 23:02
od XENON
Vyřešeno.
Překódováno na diagnostice, okno se opět stahuje na správný povel spínače.

Napsal: 02 zář 2018, 10:27
od derobo
Ako sa Vám tento problém so sťahovaním okna podaril presne odstrániť. Bolo treba ísť na originál diagnostiku KTS do salónu škoda? Mám ten istý problém na otcovej RS, tiež ide sťahovačka okna zadného za vodičom opačne.

Napsal: 02 zář 2018, 18:30
od XENON
Zdravím.
Ano, šel jsem do autorizovaného autoservisu Škoda. Ptal jsem se jak se s tím poprali a bylo mi řečeno, že to stačilo překódovat.
Tak že údajně žádný problém.
Stalo se mi to pravděpodobně tak, že jsem měl baterii před koncem životnosti a když jsem startoval auto, tak šla baterie až na doraz, kdy začaly cvakat relátka. A v tu chvíli se to pravděpodobně stalo, kdy se to asi překódovalo samo... . Nic jiného jsem s autem nedělal, tak že tohle beru za příčinu, proč se to stalo a potvrdili mi to i v servise, že tohle může být jedna z příčin.

Napsal: 04 zář 2018, 12:14
od derobo
Ďakujem za informáciu.
Chcel by som sa opýtať ešte niekoho na fóre, či s tým nemá bližšiu skúsenosť, lebo keď som volal do GALIMEXU v Martine, tak mi povedali,
že s tým nemajú žiadnu skúsenosť a musel by sa na to elektrikár pozrieť.
Nechcel by som aby mi v značkovom servise vymenili pol zadných dverí
a radšej by som išiel rovno do predajne kde s tým majú skúsenosť.
Vopred ďakujem za každé info.