OBD - Opel a VW jak na to ?

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

a kde si nechal prevodnik???
tu su 4 schemy napriklad
Obrázek
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 27 lis 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikino1 »

Ja mám tento kábel s prevodníkom tak si myslím,že mne to stačí prehodiť iba v obd zasuvke alebo nie?
http://www.mtaplus.cz/?stred=zbozi_info ... zit=&mena=
A ďakujem!
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

chiptuning píše:omega 2,5td
pin 3 prevodovka,central
pin 7 motor,immo,pristrojovka,pamet sedadla
pin 8 tempomat,vyskove nastaveni
pin 12 abs,servo,airbag,klima
Nevíte náhodou jak mají být zapojený tyto piny? Mám tu u kámoše omegu a kablíky ze zásuvky jsou vytažený. Jestli má někdo schéma zapojení nebo popis drátů budu rád. Díky
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Pokud máš kabel USB ---OBD, tak na Opel zapomeň.
Pokud máš kabel COM (sériový port, RS232...) --- OBD, tak Opel TechII,
nebo AB COM.

Pokud máš ten první kabel (USB), tak si k němupřikup kabel pro soft
OP COM, ten se dá pořídit kolem 3tis. - klon. Ptej se, aby měl FW 1.18.
Tam jde dát z části čeština.
Pokud jsou pro tebe 3litry moc,tak s tím k někomu zajeď, ať ti to napíchne.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Mám kabel COM a stejně to nejde. Chce to asi origo kabel. jsou jinak napojený piny v OBD. 4,5, je kostra, 16 +12V ale L linka je na 6pinu(u VW je na 15). K- linka je 3,7,8,12
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

To přece není problém, skoč si na vrakáč, tam vyštípneš z nějakýho VW zásuvku a máš vyvedený K i L. Na konec těch drátůpak dáš něco, co půjde dobře strčit do pinů zásuvky na autě,který chceš diagnostikovat a je to. Jinak na Opel tech se dá i kolem 1500,- pořídit kabel s multiplexerem.
Ten si to přepíná sám.
Ale to už je lepší volba ten OP COM, ten to umí taky a umí toho nesrovnatelně víc.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

S tranzistorvým schemátkem na COM mi to nakonec fungovalo, ale je to pachtění, pokud to budeš dělal víckrát než jednou, kup si kabel s multiplexerem.
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“