Rozdělení motorů JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Ne vše co má v D EURO 4 má DPF. Byly i motory EURO 4 bez DPF, například BKC, BDG... Ale je jich opravdu málo.
Uživatelský avatar
Ondrus84
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 10 pro 2007, 17:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Domašov

Příspěvek od Ondrus84 »

Byl jsem s kamosem mrknout na jedno stilo MultiJet 8V 88kw z 2006vyroba(provoz 2007) a je to E4, ale DPF už ma

Ja mam multijet 16V 103kw z 2004 bez dpf E3

Takze bud je to opravdu dle roku vyroby nebo nevim jak to je brane, nektere 88kw byly i bez DPF
Punto 1.2 60ELX Obrázek
Stilo mJet 1.9 16V Obrázek
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dívejte se na zemi puvodu!
těch variant je hafo a vůbec se nedá říct 1,9 88kw má vždy DPF to samé 85kw jsem si vždycky myslel,že je EURO 3 unijet,ale prd
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“