Odvez to do autorizáku a dej jim ten olej. Myslím že je to u Vás OKIM - docela nám tam ty služebáky pomazlili...marthass píše:Ahoj, nemáte tip na někoho dobrého (a levného) z Ústí nad Labem?
Mám teoreticky svůj olej, své díly, víceméně (pokud je to cenově nevýhodné jako v běžném servisu). Spíš jen bych potřeboval někoho, kdo to umí vyměnit, zjistit stav auta, kdo se v tom vyzná, kdo má proaktivní přístup.
Jde mi o Octavii 2 1.9TDI BXE.
Nemáte reference?
Super servis v Ústí nad Labem?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Super servis v Ústí nad Labem?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
xshreck píše:tak účtujte práci stejně všem a díly mějte za čupr cenu.
sorry jako



Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jako sorry, ale co je to za logiku, rejžovat na práci a na dílech?
Třeba náboj na přední kolo mi většina automechaniků nabídne za 5000,-Kč plus práce. Na netu seženu za 1500,-Kč. Nechápu, proč bych měl nechat marži jen na dílu 3500,-Kč. To ani houno. A pokud toto přijde nějakému automechanikovi v pořádku, tak z principu bych to k němu nedal.
To samé rozvody. Většina mi je udělá kolem 10.000,-Kč. Že stojí 7 tisíc. Jo? na netu za 2500-3600,-Kč.
Jako nemám nic proti tomu zaplatit člověku odbornost, tedy práci. Ale ne aby se pakoval na dílech jen proto, že je to systém Autokelly.
A pokud nebude jiná cesta, než si to dělat sám, tak nebude.
Proč bych měl já, co si tvrdě vydělám normální praci, pak takhle hodit někomu, jen proto, že se to "jakoby" dělá? Neřeknu, když je na dílu rozumná marže, ale marže v řádu stovek procent, to je fakt výsměch.
Nemluvě o tom, že většina těhle automechaniků jsou střeva a ani to neudělají pořádně.
Třeba náboj na přední kolo mi většina automechaniků nabídne za 5000,-Kč plus práce. Na netu seženu za 1500,-Kč. Nechápu, proč bych měl nechat marži jen na dílu 3500,-Kč. To ani houno. A pokud toto přijde nějakému automechanikovi v pořádku, tak z principu bych to k němu nedal.
To samé rozvody. Většina mi je udělá kolem 10.000,-Kč. Že stojí 7 tisíc. Jo? na netu za 2500-3600,-Kč.
Jako nemám nic proti tomu zaplatit člověku odbornost, tedy práci. Ale ne aby se pakoval na dílech jen proto, že je to systém Autokelly.
A pokud nebude jiná cesta, než si to dělat sám, tak nebude.
Proč bych měl já, co si tvrdě vydělám normální praci, pak takhle hodit někomu, jen proto, že se to "jakoby" dělá? Neřeknu, když je na dílu rozumná marže, ale marže v řádu stovek procent, to je fakt výsměch.
Nemluvě o tom, že většina těhle automechaniků jsou střeva a ani to neudělají pořádně.
Když jsem se ještě opravama aut živil, tak i pro některé lidi, když jsi jim dal rozvody od dodavatele v akci za nákup tak to bylo hodně, protože na netu je sehnali o 250kč levnější, pak leda že by mechanik díly dotovalturbo kamna power píše:xshreck píše:tak účtujte práci stejně všem a díly mějte za čupr cenu.
sorry jakoale kolega má recht. Proč myslíte, že si lidi kupují svoje díly? Protože vidí na faktuře od mechanika, že jim tam díly napálil za plnou cenu z kelly, přitom skutečná cena těch dílů je poloviční. A oni dobře vědí, že u prodejce dílů má velkou slevu. Mechanik by si měl vydělat prací a né prodejem dílů. Co takhle nastavit hodinovou sazbu, aby se mi to vyplatilo a díly nechat za nákupku? Zákazník zaplatí stejně, ale uvidí, že má díly za normální cenu. Jen podnět k zamyšlení
a když si doveze svoje díly = práce bez záruky (+ samozřejmě to bude trvat déle
)

Dneska co dělám v podniku, tak nám auta v garanci dělá autorizák, ale i tam není leckdy úplně spokojenost, třeba auto po laku má zafrcané kliky na druhé straně, na lakované straně zafouklý roh okna apod., nebo minulý týden jsem si u Caddy všimnul, že šuchá od řemenu a nebyla vůbec dotažená kladka pomocného řemenu, auto bylo 15tkm od rozvodů, ok stane se, kladku jsem si vyměnil v garáži autoparku a bylo

Běžnou údržbu nám dělá soukromník přes ulici, v Kelly nic nekupuje, neb jak je známo, Kelly má u spousty dílů vyšší maloobchodní ceny aby se pak jako zalíbili slevama a jak je vidět lidi na to letí.
Třeba rozvody na Ducato 2.3JTD nám udělal práci za 3 300kč a rozvody sada Bosch i s čerpadlem byla na faktuře o 1 000kč lacinější než maloobchod na krámě. No a kdo někdy viděl 2.3JTD tak třeba vodní pumpa tvoří polovinu prsou motoru a je k ní připevněno CR čerpadlo.
To já jenom kdyby se někdo myslel jaká je to brnkačka

Az te to bude škubat kuckat a jevím co všechno tak si kup osceloscop a vem si tyden dovolenou a oprav si to sám .MOŽNÁfuzzyi píše:Jen poslední servis.... zapalovací cívka 1350,-kč, (pokud jsi ji koupím sám tak 550,-)
Výměna cca 20min i se svačinou a zisk pro servis 3200 materiál, 500 práce a 700 "diagnostika". A máme tu za 20min práce zisk 4400,-kč
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Vždyt si tu dílnu můžete postavit každej pak pěkně ceduli na vrata se jménem a udajema pár povolení a revizí nějaké vybavení a pak to můžeš pěkně po 300 kačkách bouchat.Doma se rozluč protože tě pár let neuviděj a po deseti letech až si na ten tlak a stres zvykneš a začne ti to konečně i něco dávat tvoje zdraví to i vydrží tak sem napiš zakolik to maj ostatní dělat jinak mlč.Jo a kdyby jsi toho měl málo vem si zaměstnance.
Přesně...geo píše:Vždyt si tu dílnu můžete postavit každej pak pěkně ceduli na vrata se jménem a udajema pár povolení a revizí nějaké vybavení a pak to můžeš pěkně po 300 kačkách bouchat.Doma se rozluč protože tě pár let neuviděj a po deseti letech až si na ten tlak a stres zvykneš a začne ti to konečně i něco dávat tvoje zdraví to i vydrží tak sem napiš zakolik to maj ostatní dělat jinak mlč.Jo a kdyby jsi toho měl málo vem si zaměstnance.

Já si myslím že spoustě lidem by nevadila rozumná marže, ale nikdo se zas nemůže divit že se cukají když jim mechanik řekne cenu za díl z říše fantazie. Spousta lidi ty peníze taky neserou a ne jen mechanik tvrdý chleba má. Samozřejmě je rozdíl garážista a támhle borec s dobře vybavenou velkou dílnou, o tom žádná. Nakonec samotný tržní systém to narovná sám 

Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Hoši tohle je pořad dokola
Nemám problem noste si svoje dily hodinova sazba 1000kč jako u pravníka ten ma kancl a 2 počitače a odpovednost
mechanik xy počitaču diagnostik kancelař dilnu a odpovednost taky je to všude
každej to děláme nejak někdo nestiha ma práce nad hlavu vydělava a je drahej práce pořad dost
dalsí je levnej a nema do ceho píchnout
kde je chyba urcují reference praxe a spokojenost zakazníku
Vyčuranku je spousty a jen střidaji mechaniky protože nikde nejsou spokojeni
Nemám problem noste si svoje dily hodinova sazba 1000kč jako u pravníka ten ma kancl a 2 počitače a odpovednost
mechanik xy počitaču diagnostik kancelař dilnu a odpovednost taky je to všude
každej to děláme nejak někdo nestiha ma práce nad hlavu vydělava a je drahej práce pořad dost
dalsí je levnej a nema do ceho píchnout
kde je chyba urcují reference praxe a spokojenost zakazníku
Vyčuranku je spousty a jen střidaji mechaniky protože nikde nejsou spokojeni