Super servis v Ústí nad Labem?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Re: Super servis v Ústí nad Labem?

Příspěvek od Felipe »

marthass píše:Ahoj, nemáte tip na někoho dobrého (a levného :D) z Ústí nad Labem?
Mám teoreticky svůj olej, své díly, víceméně (pokud je to cenově nevýhodné jako v běžném servisu). Spíš jen bych potřeboval někoho, kdo to umí vyměnit, zjistit stav auta, kdo se v tom vyzná, kdo má proaktivní přístup.
Jde mi o Octavii 2 1.9TDI BXE.
Nemáte reference?
Odvez to do autorizáku a dej jim ten olej. Myslím že je to u Vás OKIM - docela nám tam ty služebáky pomazlili...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ne,my ty dily,pneu,oleje dostavame zadarmo,proste zavolam co chci a ONI mi to dovezou,obacas jim dam kilo na naftu
Jen jsem hroznej hajzl a chcu strasne vydelat a kazdyho oholit.. ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

xshreck píše:tak účtujte práci stejně všem a díly mějte za čupr cenu.

sorry jako :D ale kolega má recht. Proč myslíte, že si lidi kupují svoje díly? Protože vidí na faktuře od mechanika, že jim tam díly napálil za plnou cenu z kelly, přitom skutečná cena těch dílů je poloviční. A oni dobře vědí, že u prodejce dílů má velkou slevu. Mechanik by si měl vydělat prací a né prodejem dílů. Co takhle nastavit hodinovou sazbu, aby se mi to vyplatilo a díly nechat za nákupku? Zákazník zaplatí stejně, ale uvidí, že má díly za normální cenu. Jen podnět k zamyšlení :) a když si doveze svoje díly = práce bez záruky (+ samozřejmě to bude trvat déle :D )
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

jako sorry, ale co je to za logiku, rejžovat na práci a na dílech?

Třeba náboj na přední kolo mi většina automechaniků nabídne za 5000,-Kč plus práce. Na netu seženu za 1500,-Kč. Nechápu, proč bych měl nechat marži jen na dílu 3500,-Kč. To ani houno. A pokud toto přijde nějakému automechanikovi v pořádku, tak z principu bych to k němu nedal.

To samé rozvody. Většina mi je udělá kolem 10.000,-Kč. Že stojí 7 tisíc. Jo? na netu za 2500-3600,-Kč.

Jako nemám nic proti tomu zaplatit člověku odbornost, tedy práci. Ale ne aby se pakoval na dílech jen proto, že je to systém Autokelly.

A pokud nebude jiná cesta, než si to dělat sám, tak nebude.

Proč bych měl já, co si tvrdě vydělám normální praci, pak takhle hodit někomu, jen proto, že se to "jakoby" dělá? Neřeknu, když je na dílu rozumná marže, ale marže v řádu stovek procent, to je fakt výsměch.

Nemluvě o tom, že většina těhle automechaniků jsou střeva a ani to neudělají pořádně.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

turbo kamna power píše:
xshreck píše:tak účtujte práci stejně všem a díly mějte za čupr cenu.

sorry jako :D ale kolega má recht. Proč myslíte, že si lidi kupují svoje díly? Protože vidí na faktuře od mechanika, že jim tam díly napálil za plnou cenu z kelly, přitom skutečná cena těch dílů je poloviční. A oni dobře vědí, že u prodejce dílů má velkou slevu. Mechanik by si měl vydělat prací a né prodejem dílů. Co takhle nastavit hodinovou sazbu, aby se mi to vyplatilo a díly nechat za nákupku? Zákazník zaplatí stejně, ale uvidí, že má díly za normální cenu. Jen podnět k zamyšlení :) a když si doveze svoje díly = práce bez záruky (+ samozřejmě to bude trvat déle :D )
Když jsem se ještě opravama aut živil, tak i pro některé lidi, když jsi jim dal rozvody od dodavatele v akci za nákup tak to bylo hodně, protože na netu je sehnali o 250kč levnější, pak leda že by mechanik díly dotoval :D

Dneska co dělám v podniku, tak nám auta v garanci dělá autorizák, ale i tam není leckdy úplně spokojenost, třeba auto po laku má zafrcané kliky na druhé straně, na lakované straně zafouklý roh okna apod., nebo minulý týden jsem si u Caddy všimnul, že šuchá od řemenu a nebyla vůbec dotažená kladka pomocného řemenu, auto bylo 15tkm od rozvodů, ok stane se, kladku jsem si vyměnil v garáži autoparku a bylo :)

Běžnou údržbu nám dělá soukromník přes ulici, v Kelly nic nekupuje, neb jak je známo, Kelly má u spousty dílů vyšší maloobchodní ceny aby se pak jako zalíbili slevama a jak je vidět lidi na to letí.
Třeba rozvody na Ducato 2.3JTD nám udělal práci za 3 300kč a rozvody sada Bosch i s čerpadlem byla na faktuře o 1 000kč lacinější než maloobchod na krámě. No a kdo někdy viděl 2.3JTD tak třeba vodní pumpa tvoří polovinu prsou motoru a je k ní připevněno CR čerpadlo.
To já jenom kdyby se někdo myslel jaká je to brnkačka :) že si řekli 3 300kč.
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Jen poslední servis.... zapalovací cívka 1350,-kč, (pokud jsi ji koupím sám tak 550,-)

Výměna cca 20min i se svačinou a zisk pro servis 3200 materiál, 500 práce a 700 "diagnostika". A máme tu za 20min práce zisk 4400,-kč (hm)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

fuzzyi píše:Jen poslední servis.... zapalovací cívka 1350,-kč, (pokud jsi ji koupím sám tak 550,-)

Výměna cca 20min i se svačinou a zisk pro servis 3200 materiál, 500 práce a 700 "diagnostika". A máme tu za 20min práce zisk 4400,-kč (hm)
Az te to bude škubat kuckat a jevím co všechno tak si kup osceloscop a vem si tyden dovolenou a oprav si to sám .MOŽNÁ
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

No když pominu ty díly, tak nějaký dobrý servis z Ústí nad Labem? Který teda má své vlastní díly :))
Hlavně který se vyzná
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Autocentrum Staré Dobětice - majitele trochu znám, je v pohodě, tak snad mohu doporučit :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

prostě sežen někoho známého jinak nepochodíš.vše stojí peníze a za pár korun více starostí.i ty se něčím živíš.to samé je i mechanici to nezměníš.
BMW 530D E53 2005 160 kw
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Vždyt si tu dílnu můžete postavit každej pak pěkně ceduli na vrata se jménem a udajema pár povolení a revizí nějaké vybavení a pak to můžeš pěkně po 300 kačkách bouchat.Doma se rozluč protože tě pár let neuviděj a po deseti letech až si na ten tlak a stres zvykneš a začne ti to konečně i něco dávat tvoje zdraví to i vydrží tak sem napiš zakolik to maj ostatní dělat jinak mlč.Jo a kdyby jsi toho měl málo vem si zaměstnance.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

geo píše:Vždyt si tu dílnu můžete postavit každej pak pěkně ceduli na vrata se jménem a udajema pár povolení a revizí nějaké vybavení a pak to můžeš pěkně po 300 kačkách bouchat.Doma se rozluč protože tě pár let neuviděj a po deseti letech až si na ten tlak a stres zvykneš a začne ti to konečně i něco dávat tvoje zdraví to i vydrží tak sem napiš zakolik to maj ostatní dělat jinak mlč.Jo a kdyby jsi toho měl málo vem si zaměstnance.
Přesně... ;)
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Já si myslím že spoustě lidem by nevadila rozumná marže, ale nikdo se zas nemůže divit že se cukají když jim mechanik řekne cenu za díl z říše fantazie. Spousta lidi ty peníze taky neserou a ne jen mechanik tvrdý chleba má. Samozřejmě je rozdíl garážista a támhle borec s dobře vybavenou velkou dílnou, o tom žádná. Nakonec samotný tržní systém to narovná sám ;)
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Když člověk slušně přijde a požádá zda je možnost vlastních dílů ať jsi servis řekne jakou hodinovou sazbu uzná za vhodné tak je něco špatně?
Tady jde jen o lhaní zákazníkům, že ten díl stojí takové peníze a to je špatně.
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Hoši tohle je pořad dokola
Nemám problem noste si svoje dily hodinova sazba 1000kč jako u pravníka ten ma kancl a 2 počitače a odpovednost
mechanik xy počitaču diagnostik kancelař dilnu a odpovednost taky je to všude
každej to děláme nejak někdo nestiha ma práce nad hlavu vydělava a je drahej práce pořad dost
dalsí je levnej a nema do ceho píchnout
kde je chyba urcují reference praxe a spokojenost zakazníku
Vyčuranku je spousty a jen střidaji mechaniky protože nikde nejsou spokojeni
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“