bugs.bunny- jak jsi přišel na to ,že tlakovou regulaci, tzn. turbo s obtokem má jen motory z podlahové plošiny A3 66tdi.. vždyt motory AGR 66kw měli taky tuhle regulaci. a ty se dávali do golf 4, oktavie, audi A3, toledo II a dávali se i do bory.. tam ale jen chvilku..
prikladam log ked niekto vie nech poradi ale na tom loge mi do nespadlo do nouzaku to mas tak ked to potrebujes tak to nejde http://uloz.to/43119/bora turbo.CSV
go.vojta píše:bugs.bunny- jak jsi přišel na to ,že tlakovou regulaci, tzn. turbo s obtokem má jen motory z podlahové plošiny A3 66tdi.. vždyt motory AGR 66kw měli taky tuhle regulaci. a ty se dávali do golf 4, oktavie, audi A3, toledo II a dávali se i do bory.. tam ale jen chvilku..
Určitě se turbo s obtokem dávalo i do novějších 66kw,ale je regulováno podtlakem. Jestli to tak není, omlouvám se za šíření bludů. Jestli kecám vypnu si za trest na minutu počítač jo.
AGR jsou stopro přetlakem.. zkus si vyzkoušet jestli ti chodí ta obtoková klapka.. jde hodně ztěžka, takže to nepůjde rukou. ale dost pochybuju že by to bylo seklé v otevřeném stavu. a pak zkuš zkusmo odpojit hadičku co vede do tý regulační plechovky.. bude to padat do nouzáku v otáčkách ale aspon vyzkoušíš jestli to jede v nízkých..pokud to i tak nepojede tak bych zkusil změřit skutečný tlak nějakým měřákem a porovnat to s hodnotou co dává snímač tlaku.. ještě takový dotaz.. rozvody a předvstřik jsou ok???
go.vojta píše:AGR jsou stopro přetlakem.. zkus si vyzkoušet jestli ti chodí ta obtoková klapka.. jde hodně ztěžka, takže to nepůjde rukou. ale dost pochybuju že by to bylo seklé v otevřeném stavu. a pak zkuš zkusmo odpojit hadičku co vede do tý regulační plechovky.. bude to padat do nouzáku v otáčkách ale aspon vyzkoušíš jestli to jede v nízkých..pokud to i tak nepojede tak bych zkusil změřit skutečný tlak nějakým měřákem a porovnat to s hodnotou co dává snímač tlaku.. ještě takový dotaz.. rozvody a předvstřik jsou ok???
rozvody su menene nedavno a predstrik je o,k.pockaj ked vyberem hadicku tak to bude vlastne stale zopnute a malo by turbo tlacit stale naplno hej?
prosim poradte dnes som dal novu vahu vzduchu skusal som aj odpojit n75 a stale pomaly nabeh turba pozrite sa niekto na to http://uloz.to/51248/nova vaha.CSV
a je mozne ze by bolo nieco spatne s egr ventilom?ake su priznaky ked je poskodeny ....a ku ma vlastne funkciu ten egr neda sa nejak vypnut len na skusku.
niekedy ked nastartujem a pridavam na mieste pekne pocujem piskat turbo a vtedy mi cvaka rele v nutri v aute tak okolo 2500ot.cvakne a ked spadnu ot. tak z nova cvakne.nevie niekto co to je?to ale nie vzdy robi to tak minutu a prestane,,,potom to turbo skoro vobec nepocut a ma to taky nabeh jak120//ako keby turbo vobec netlacilo ale ked sa rozbehe vse je o,k to auto ide len ten nabeh......ocenim kazdu radu dik