Stránka 2 z 4

Napsal: 11 bře 2017, 21:59
od TDI tech
No to zalezi od toho ze ci to tam chce iba hodit t.j. flexa a rezeme vsetko za radom, bez mozgu hlava nehlava, tu a tam kydneme kusok zvaru, cim skor zabuchnut kapotu a dovi dopo. Alebo to chce mat spravene poriadne. Ja robim iba tip top robotu ktora nielen funguje, ale ulahodi aj oku. Dodrzanie spravnych technologickych postupov je nutnost. Samozrejme si ju necham adekvatnene zaplatit (a su to nemale peniaze), kedze pokial chces mat nieco spravene poriadne, musis tomu venovat cas, vela casu! Precizne urobene detaily umocnuju celkovy vysledok a dotvaraju aj dojem. Rychlost je len otazka penazi.

Napsal: 12 bře 2017, 11:06
od Ondra_TDI
Velký metař píše:Proc ? Nejaka spatna zkusenost ?
Treba ja jsem na Marenu slysel zatim jen chvalu, trebaze ho osobne neznam :o
noo moje přímo ne ale prý nejakýmu kamarádovi od známýho dělal spojku, vedení k fmic a možná i vejfuk, veškerý materiál kromě trubek si prej dodal sám a z práci prý platil 35t...

Napsal: 12 bře 2017, 11:25
od TDI tech
A co si cakal? To sa ludom neznalym problematiky tazko chape. Spickova praca nieco stoji. U nas sa hovori " dobry majster sa zaplati dva krat ". A ver ze ho to vyslo naozaj najlacnejsie.

Napsal: 12 bře 2017, 11:31
od marena tdi
Ondra_TDI píše:
Velký metař píše:Proc ? Nejaka spatna zkusenost ?
Treba ja jsem na Marenu slysel zatim jen chvalu, trebaze ho osobne neznam :o
noo moje přímo ne ale prý nejakýmu kamarádovi od známýho dělal spojku, vedení k fmic a možná i vejfuk, veškerý materiál kromě trubek si prej dodal sám a z práci prý platil 35t...
Ty mas " znameho " a tem ma " nejakeho " kámoša a ten " rikal" ze u mne neco platil . Tak az budes vedet presna cisla a budes mit v ruce za co nekdo platil pak to sem klidne napis. Takhle tady siris jen nepodlozene famy . Ja si vedu podrobny seznam lidi co u nas byli a co se jim na voze delalo , za co se platilo a k tomu je samozrejmosti i fotodokumentace . :)

Napsal: 12 bře 2017, 13:49
od Ladas
a mimochodem vyráběl z vás co jim to přijde drahé někdy něco prakticky z trubky a plechu? já jen že něco stojí drát plyn koupě slušnýho svářecího stroje dílna kde to můžeš udělat a ze vzduchu nejte živý nikdo...

Napsal: 12 bře 2017, 17:23
od TDI tech
To je skoda pisat, obycajny ludia to proste nepochopia. Oni vidia iba hotove dielo, nevidia to co je za tym (praca, material, vybavenie, podmienky, postupy atd.)

Napsal: 13 bře 2017, 20:17
od Velký metař
Ondra_TDI píše:
Velký metař píše:Proc ? Nejaka spatna zkusenost ?
Treba ja jsem na Marenu slysel zatim jen chvalu, trebaze ho osobne neznam :o
noo moje přímo ne ale prý nejakýmu kamarádovi od známýho dělal spojku, vedení k fmic a možná i vejfuk, veškerý materiál kromě trubek si prej dodal sám a z práci prý platil 35t...

Tak to se na me nezlob, ale tohle tvrzeni ze kamos kamose co mel kamose a ten ma zas znameho ktery si nechal neco delat , tak to je tvrzeni deravy jak cednik :( .
Marenovu praci jsem videl u kamarada kteremu delal FMIC na rotacce a pak i na PD a oboje bylo perfektne udelany, zadne viditelne svary, vse zahlazeno, nikdo nepozna ze to je vlastne svarenec nekolika dilu, proste to dela dojem, ze to je jeden celistvy kus , na povrchu stribrny komaxit , v druhem pripade vedeni bylo vylesteny do lesku , proste jen otevres kapotu a nadherny pohled , cerny kryt motoru k tomu v kontrastu lestene nerezove vedeni , proste super. Taktez to je vychytany , ze treba v pripade vymeny rozvodu nebo jinych veci na motoru lze vymontovat jen cast vedeni ktera je treba a nemusi se tahat ven cele. Taktez ma promyslene v kterych mistech musi dat pruzny clen aby se vedeni nijak nelamalo nebo neohybalo pri pohybu motoru . Taktez zustava u Marenovi prace zachovano tazne oko, videl jsem uz i vytvory , ze nekomu oko vadilo kvuli vedeni , tak ho jednoduse urizl a misto nej namontoval tuzingove puvodem Cina nebo Polsko z nejakeho popruhu nebo co to bylo za srac s napisem Sparco a pak to vytahl skrz mrizku v nerazniku, a jeste si myslel jak je to cool (wallbash) (wallbash) (wallbash) No a povestnou ceskou lidovou tvorivost , ze si nekdo udelal FMIC s vedenim podle obrazku na google, nema asi cenu komentovat , taktez super vytvory radoby odborniku na FB .
A co se tyka ceny, vim kolik kamarad Marenovi zaplatil a zadna premrstena cena to nebyla .Kdyz jsem z toho odecetl material a rezii, tak to az zas takovy vyvar jak si nekdo mysli nebyl. Kazdej si muze zjistit kolik stoji jen samotny kvalitni FMIC ,ne nejaka cinska napodobenina s nulovou ucinosti, kolik stoji nerezove trubky, hadice, spony atd. A to nemluvim o cenach cooleru treba z Audi S3 nebo Ibizi Cupra ktere jsou daleko vyssi.
Takze jestli delal tomu tvymu neznamemu kamosovi nejakou kompletni stavbu kde musel delat spojku, FMIC , vyfuk a buh vi co jeste , tak 35tis je dobra cena . A to ze si dodal svuj material , tak to jeste neznamena , ze to bude mit zadarmo . Tezko muze vedet co Marena pouziva a na co je zvykly a s cim ma dobre zkusenosti. Jak muze ten kamos dopredu vedet jaky FMIC koupit , jake prumery trubek a tak . Co tak vim , tak Marena to dela na miru autu, velikosti turba a planovanemu vykonu , takze pouzite komponenty se muzou fatalne lisit .To same plati i u vyroby vyfuku a jeho vedeni. Naprosto souhlasim s TDI tech - ze za profesionalni prace odbornika se plati . U nas na cesko-moravskem rozhrani se rika , ze za "kvalitu se plati" .

Zaverem snad jen , aby me treba nekdo nenapadal za reklamu, Marenu jsem v zivote nevidel, neznam ho a nikdy jsem u nej nebyl . Ale znam jeho praci z auta kamarada, ale i z aut cizich lidi kteri se ucastni ruznych srazu , sprintu a tak

Napsal: 14 bře 2017, 14:48
od turbo kamna power
Ondra_TDI píše: prý nejakýmu kamarádovi od známýho
Kamarádovi od známýho (LOL) pobavils :D

Napsal: 15 lis 2017, 22:05
od Lukáš Básner
Chci se zeptat jak se tu píše, jestli turbo z ASZ bude pasovat na BXE motor, popřípadě jaké jsou potřeba úpravy. Diky

Napsal: 18 lis 2017, 12:30
od TDI tech
Toto turbo tam viac menej sadne bez uprav, teda az nato ze ma inu vyfukovu prirubu (na styfty). A inac davat tam konkretne toto turbo je uplne bezvyznamne. Oproti tomu GT1646V ktore tam mas teraz s tym neziskas skoro nic. Mozno nejakych 10k naviac aj to je velmi diskutabilne.

Napsal: 18 lis 2017, 12:57
od octaviask
je kusok vacsie, ale nie je to taky rozdiel ako 1749V vs. VA/VB.
Lepsie by bolo VB! Pripadne nejaky hybrid, nejake TSA alebo tak...


hlavne potom treba ist k upravcovi!!! nalievaren nepomaha.

Napsal: 18 lis 2017, 13:46
od mecKo
TDI tech píše:Toto turbo tam viac menej sadne bez uprav, teda az nato ze ma inu vyfukovu prirubu (na styfty). A inac davat tam konkretne toto turbo je uplne bezvyznamne. Oproti tomu GT1646V ktore tam mas teraz s tym neziskas skoro nic. Mozno nejakych 10k naviac aj to je velmi diskutabilne.
Fun spravil 160 ps aj na 1646, cize je to ozaj diskutabilne (offtopic)

Napsal: 18 lis 2017, 19:22
od Lukáš Básner
Takže turbo z 2.0 BMM bude asi lepší než z ASZ. to by tam mělo také pasovat bez problémů, že?

Napsal: 18 lis 2017, 19:35
od octaviask
mecKo píše:
TDI tech píše:Toto turbo tam viac menej sadne bez uprav, teda az nato ze ma inu vyfukovu prirubu (na styfty). A inac davat tam konkretne toto turbo je uplne bezvyznamne. Oproti tomu GT1646V ktore tam mas teraz s tym neziskas skoro nic. Mozno nejakych 10k naviac aj to je velmi diskutabilne.
Fun spravil 160 ps aj na 1646, cize je to ozaj diskutabilne (offtopic)
Zivotnost turba?

Napsal: 18 lis 2017, 20:53
od L
Fun spravil 160 ps aj na 1646, cize je to ozaj diskutabilne (offtopic)[/quote] Zivotnost turba?[/quote]

Životnost velmi dlouhá. Mám 1646 v Caddy, naladěno od Funa, 160+ PS. Najeto zatim 80 000 km, z toho polovina totální saigon.