Stránka 2 z 3

Napsal: 23 bře 2017, 16:59
od dist01
mimo ses ty jaky zase predvstrik??????????? rychlost detonacniho horeni je 3000 m/s bude neustale v zastriku a vysoky tlak pro detonacni horeni je nutnost

Napsal: 23 bře 2017, 17:01
od dist01
dle me bude zavstrik tak 10 ATDC stupnu taky to mohlo byt to mohlo byt zhoreny v 17 stupnech kde ma motor idealni PPP

Napsal: 23 bře 2017, 17:14
od turbo kamna power
aha, takže ty budeš vstřikovat až dlouho po horní úvrati, tryska tak bude vstřikovat už trochu mimo spalovací prostor pístu, takže ještě možná propálíš písty :D nehledě na to, že na zachování rozumný spotřeby budeš mít výkon tak 50 koní :)

Napsal: 23 bře 2017, 17:20
od dist01
prosimte uz jsem nepis kdyz nevis jak mechanicky funguje motor

Napsal: 23 bře 2017, 17:21
od turbo kamna power
(LOL)

Napsal: 23 bře 2017, 17:47
od Smoke
Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1

Napsal: 23 bře 2017, 17:56
od dist01
:punk: :worthy:
Konecne kolega z prace to uvedl na zpravnou cestu, vyhrevnost ano lambda je taky. Ale hlavni benefit je ze muzes jet neustale na chudou smes jako z dieselem a nejedes na bohato jako u bezinaku ze svickou. No a nejvetsi prinos je vetsi energie by mela s detonacniho horeni mazda uvadi 30 dolu o proti nafte

Napsal: 23 bře 2017, 18:03
od dist01

Napsal: 23 bře 2017, 18:04
od Thomy
Smoke píše:Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1
Hlavne ne m2t, prezdiva se mu tekuty pisek :D ale samozrejme na to auta drive jezdila normalne :)

Napsal: 23 bře 2017, 18:08
od dist01
hlavne asi bylo mysleno nejake mazivo

Napsal: 23 bře 2017, 20:03
od jurosdi
Bez premenlivého kompresného pomeru HCCI zatial nebeží v celom spektre otáčok tento motor nikomu. Takže to je základná výzva. A som skeptik na životnost vstrek.čerpadla. Benzín s pridaním olejom to podla mna neporieši. Ale kto to nevyskúša o tom ho...no vie. Takže skúšaj a napíš ako si pokročil.

Napsal: 23 bře 2017, 20:07
od dist01
vim ze to dobre funguje v castecnym zatizeni a problem je prave plna zatez
kdy prej lepsi na svicky

Napsal: 23 bře 2017, 21:19
od turbo kamna power
u tý výhřevnosti jste zapomněli na docela podstatnou věc - na hustotu. Takže výhřevnost nafty v MJ/l je vyšší než u benzínu a né o málo. ;)

Napsal: 24 bře 2017, 07:19
od Smoke
ti nevim čéče:
Autobenzín 43,59 MJ/kg, 1L 0,67kg ,
Motorová nafta 42,61 MJ/kg, 1L 0,69kg

Hodnoty výhřevností čerpány z publikace Energetického Institutu SEI pro ČR

Napsal: 24 bře 2017, 10:49
od octaviask
vstrekom a čerpadlu dávam par desiatok mozno 100km?....podla mna nie je možne premiesat benzin s olejom v nadrži tak aby ti vznikla homogenna zmes...proste sa vzdy najde kusok kde bude "cistejsi" benzin a ten ti pomaly ale isto zabije cerpadlo/vstrek.


aj teda keby si vyriešil ostatne problemy s casovanim.

to uz by som šiel fakt do CR systemu, kde sa ale dostavame k prvemu problemu co sa tyka mazania palivovej sustavy.

Však je na to jednoduchy priklad...kolko z nas uz riesilo benzin v nafte pri CR?...jak to dopadlo? :)

a sme doma.