Stránka 2 z 3
Napsal: 23 bře 2017, 16:59
od dist01
mimo ses ty jaky zase predvstrik??????????? rychlost detonacniho horeni je 3000 m/s bude neustale v zastriku a vysoky tlak pro detonacni horeni je nutnost
Napsal: 23 bře 2017, 17:01
od dist01
dle me bude zavstrik tak 10 ATDC stupnu taky to mohlo byt to mohlo byt zhoreny v 17 stupnech kde ma motor idealni PPP
Napsal: 23 bře 2017, 17:14
od turbo kamna power
aha, takže ty budeš vstřikovat až dlouho po horní úvrati, tryska tak bude vstřikovat už trochu mimo spalovací prostor pístu, takže ještě možná propálíš písty

nehledě na to, že na zachování rozumný spotřeby budeš mít výkon tak 50 koní

Napsal: 23 bře 2017, 17:20
od dist01
prosimte uz jsem nepis kdyz nevis jak mechanicky funguje motor
Napsal: 23 bře 2017, 17:21
od turbo kamna power
Napsal: 23 bře 2017, 17:47
od Smoke
Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1
Napsal: 23 bře 2017, 17:56
od dist01
Konecne kolega z prace to uvedl na zpravnou cestu, vyhrevnost ano lambda je taky. Ale hlavni benefit je ze muzes jet neustale na chudou smes jako z dieselem a nejedes na bohato jako u bezinaku ze svickou. No a nejvetsi prinos je vetsi energie by mela s detonacniho horeni mazda uvadi 30 dolu o proti nafte
Napsal: 23 bře 2017, 18:03
od dist01
Napsal: 23 bře 2017, 18:04
od Thomy
Smoke píše:Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1
Hlavne ne m2t, prezdiva se mu tekuty pisek

ale samozrejme na to auta drive jezdila normalne

Napsal: 23 bře 2017, 18:08
od dist01
hlavne asi bylo mysleno nejake mazivo
Napsal: 23 bře 2017, 20:03
od jurosdi
Bez premenlivého kompresného pomeru HCCI zatial nebeží v celom spektre otáčok tento motor nikomu. Takže to je základná výzva. A som skeptik na životnost vstrek.čerpadla. Benzín s pridaním olejom to podla mna neporieši. Ale kto to nevyskúša o tom ho...no vie. Takže skúšaj a napíš ako si pokročil.
Napsal: 23 bře 2017, 20:07
od dist01
vim ze to dobre funguje v castecnym zatizeni a problem je prave plna zatez
kdy prej lepsi na svicky
Napsal: 23 bře 2017, 21:19
od turbo kamna power
u tý výhřevnosti jste zapomněli na docela podstatnou věc - na hustotu. Takže výhřevnost nafty v MJ/l je vyšší než u benzínu a né o málo.

Napsal: 24 bře 2017, 07:19
od Smoke
ti nevim čéče:
Autobenzín 43,59 MJ/kg, 1L 0,67kg ,
Motorová nafta 42,61 MJ/kg, 1L 0,69kg
Hodnoty výhřevností čerpány z publikace Energetického Institutu SEI pro ČR
Napsal: 24 bře 2017, 10:49
od octaviask
vstrekom a čerpadlu dávam par desiatok mozno 100km?....podla mna nie je možne premiesat benzin s olejom v nadrži tak aby ti vznikla homogenna zmes...proste sa vzdy najde kusok kde bude "cistejsi" benzin a ten ti pomaly ale isto zabije cerpadlo/vstrek.
aj teda keby si vyriešil ostatne problemy s casovanim.
to uz by som šiel fakt do CR systemu, kde sa ale dostavame k prvemu problemu co sa tyka mazania palivovej sustavy.
Však je na to jednoduchy priklad...kolko z nas uz riesilo benzin v nafte pri CR?...jak to dopadlo?
a sme doma.