Stránka 2 z 4

Napsal: 05 kvě 2017, 11:09
od Míšánek
Budu se znovu opakovat, a myslím že i ostatní zdejší uživatelé znalí této problematiky se mnou asi budou souhlasit:

Je potřeba vyčíst hodnoty (konkrétně tedy hodnoty tlaku na railu, případně duty factor a proud na regulátoru vstřikovacího tlaku) z live dat v okamžiku startu, během chodu motoru a hlavně také v okamžiku, kdy se daná chyba projeví. Tyto hodnoty by bylo nejvhodnější porovnat přímo i s hodnotama, které požaduje v daných chvílích i dde, na což je dle mého nejlepší Ista, jak už o ní byla řeč výše.

Dále je další celkem podstatná informace to, že motor hůř startuje. To jsi předtím nikde nenapsal mám ten dojem.
Tento fakt svědčí o možném úniku tlaku v cr sytému,nebo o vadě regulátoru tlaku samotného (což se mi zdá nepravděpodobné).
Předpokládejme tedy, že dochází k úniku tlaku a tím pádem jsou tady tedy dvě možné příčiny - buďto vadné těsnění na samotném regulátoru (taky jsem psal výše) anebo, což už tady psal kolega, vstřikovač na odchodu, který nedrží tlak a přepouští do přepadu.

Já osobně bych asi jako první věc udělal lahvičkový test vstřikovačů, ať mám jistotu, že ventily vstřikovačů jsou v pohodě a vyloučil tím první možnou chybu, způsobující tento problém.

Pokud lahvičkový test bude v pořádku (což podle mě teda asi na některém ze vstřikovačů nebude), tak dle mého další a asi i jediná možná příčina závady bude regulátor tlaku a jeho těsnění. Ovšem když nebudeme brát v úvahu vadu samotného vstřikovacího čerpadla.

Je fakt, že než mi úplně povolilo těsnění na regulátoru, tak chvilku před tím se mi starty zdály také delší, nicméně v ten okamžik jsem to spíše přisuzoval své paranoii :-) každopádně pak už jsem nenastratoval vůbec, takže zas tak paranoidní jsem asi nebyl :-D

Napsal: 05 kvě 2017, 11:31
od Bmwrepair
Divim se ze se vubec namahas vysvetlovat nekomu jako je on neco co on slyset nechce. Nekolikrat jsem mu drive chtel poradit, ale tezko radit nekomu kdo nechce do auta dat ani korunu a vse si bez zakladnich znalosti chce resit sam. Kdo vi taky co se mu tam deje, neni schopen napsat zasadni veci hned. To ze mu to blbe startuje muze byt cimkoliv, tlaku v railu bych to ale neprisuzoval. I male zavahani v narustu tlaku v railu a pise chybu sledovani tlaku pri startu.

Napsal: 05 kvě 2017, 12:05
od Míšánek
:-) já to beru tak, že jsem v podstatě byl také v podobné situaci a spoustu věcí jsem se v případě tohohle motoru snažil pochopit sám a musel jsem na ně přijít studiem téhle problematiky. Ovšem k jejímu správnému pochopení mi pomohli i lidé na fórech, za což jsem jim vděčný, tak asi i proto sem píšu a i tak se snažím eventuelně ještě něčemu dalšímu přiučit :-)

Čím si třeba myslíš, že by ještě mohly být zapříčiněny delší starty než-li problémem v railu? Tedy za předpokladu že je startér i baterie v pořádku a starér tedy točí motorem dostatečně na to, aby cr čerpadlo dokázalo vytvořit potřebný startovací tlak.

Napsal: 05 kvě 2017, 12:57
od dhfool
I male zavahani v narustu tlaku v railu a pise chybu sledovani tlaku pri startu.
Ne vždy, zřejmě záleží i na verzi SW, za jak dlouho zaznamená diferenci tlaků jako chybu.

Asi tak... bude to mít najedo bambalion KM, vstřikování bude původní, praskají tam hadičky do VT čerpadla, tečou VT čerpadla, vstřiky přes 300k vydrží výjimečně a v drtivé většině jsou ty auta napadeny kutilem s gůglem...

A ano, řešil jsem i vstřik, který propouštěl jen od cca 800bar.

Napsal: 05 kvě 2017, 14:24
od MIR.B.M.W
startér točí baterká nová auto normálně jezdí v sobotu budu vedet víc mam domluvenou diagnostiku od dieseltechniku přímo bmw dam vedet

Napsal: 06 kvě 2017, 08:22
od Bmwrepair
dhfool píše:
I male zavahani v narustu tlaku v railu a pise chybu sledovani tlaku pri startu.
Ne vždy, zřejmě záleží i na verzi SW, za jak dlouho zaznamená diferenci tlaků jako chybu.

Asi tak... bude to mít najedo bambalion KM, vstřikování bude původní, praskají tam hadičky do VT čerpadla, tečou VT čerpadla, vstřiky přes 300k vydrží výjimečně a v drtivé většině jsou ty auta napadeny kutilem s gůglem...

A ano, řešil jsem i vstřik, který propouštěl jen od cca 800bar.
Je mozny ze prvni verze SW chybu nepise, ale ja se s tim jeste v praxi nesetkal. Jinak se vsim co pises krome vstriku souhlasim. Mam tu par dedecku s najezdem pres pul mega, striky vetsinou puvodni a makaji, Ono hodne zalezi na co jezdi. Nejvetsi mor pro tyhle auta je vzdycky chytrej majitel se znalostma z fora a ted to neni nic proti Misankovi :)

Napsal: 06 kvě 2017, 19:50
od Míšánek
:-D No já jsem taky jeden z těch chytrých majitelů se znalostmi získanými z internetu, které jsem si až poté ověřil v praxi, takže do téhle kategorie nejspíš taky spadám :-)


Co se vstřiků týče, tak podle čeho jsi schopný poznat jestli opravdu makají tak, jak by měly? Ano, máme tu hodnoty korekce, nicméně ty o stavu samotného vstřikovače, resp. o tom nejdůležitějším - kvalitním rozprášení nafty, bohužel velmi mnoho vypovídat nedovedou a opravdový stav vstřikovače se zjistí pouze až po jeho demontáži na stolici.
On sice motor poběží jak má, žádné nežádoucí zvuky se z motoru taky nemusí linout, korekce můžou být také celkem v normě (a že je ta norma popsaná v Istě kurevsky velká), ale i tak může jeden ze vstřikovačů uchcávat aniž by to člověk mohl tušit. Maximálně by se to možná mohlo projevit v nadměrné kouřivosti, ale to už spíše teoretizuju.

V tomhle vidím jednu velkou záludnost cr systémů - na motoru to nemusí být do poslední chvíle vůbec nijak znát ale pak najednou přestane pálit na všechny válce. Nicméně to už bývá většinou pozdě (hm) Ještě že m57 má elektromagnety, které nejsou až tak citlivé na kvalitu nafty a jdou repasovat...

Napsal: 06 kvě 2017, 20:30
od dawe2706
Já jezdím na E39 na 1650 barech a vstřiky fungují i na takovém tlaku...ťuk ťuk na dřevo.
Jsem zvědavý, co napíše originál diagnostika,ale podle mě bude chyba v railu. Není ale nic jednodužšího, než si někde starší čidla vypůjčit a zkusit to přehodit.

Napsal: 06 kvě 2017, 22:11
od Míšánek
ty jedeš na seriových vstřikách? Měl jsem za to, že jsi dával vstřikovače z M57N když jsi přešel na cp3

Napsal: 07 kvě 2017, 10:22
od dawe2706
Vstřiky mám sérii. Je tam akorát daná CP3 R90 :D Zvládá to 100mm3 nafty. Od 2000ot do 3500ot tam je pořád přes 90mm3 a boost je 2,1bar (noteeth)

Napsal: 07 kvě 2017, 18:55
od MIR.B.M.W
bmw diagnostika pise chybu 1260 Řidici system podavaciho cerpadla a motor uz toci jen 2900 otacek

Napsal: 07 kvě 2017, 19:07
od dawe2706
To vypadá na středotlaké čerpadlo.

Napsal: 07 kvě 2017, 19:39
od MIR.B.M.W
tlacilo 3,8 baru rano zkusim zmerit kolik tlaci je novy

Napsal: 07 kvě 2017, 21:07
od dawe2706
Chtelo by to zjistit kolik tlaci i pri jizde.

Napsal: 08 kvě 2017, 17:15
od MIR.B.M.W
to je divny pred diagnostikou to tocilo do plna a po diagnostice bmw toci 2900 a cerpadlo uz tlaci 1,4 na volnobech a pri jizde tlaci 1,2 to cerpadlo je novy a tlacilo 3,8