A3 rotacka - UPGRADE posilovace brzd nebo (brzd. valce)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Nechci to zase prestrelit s nejakym 'superposilovacem', staci mi mirne zlepseni a hlavne chci spolehlivost. Neni to dobrej pocit kdyz mate 130 kus pred zatackou a najednou chcipne posilovac.

Zatim mam cennou informaci ze posilovac ze SAGu je treba lehce upravit.

Zajima me ta OII, je to o neco novejsi tak snad i lepsi. Musi to byt nutne z automatu proc? Bude tento dobry? 1K1 614 106 A

A co rostec prichyceni a delka hridelky sedi to s OI nebo se to musi nejak upravit. A co to ESP je to nejakej problem nebo vubec?

Bombastiq - prosim trochu to rezved jestli muzes. Diky..
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

kluku co cheš rozvíst ? řeknu ti to tak že automaty maj silnějši posilovač
na zlatym podnosu ti info servirovat nebudu ... z toho už sem vyrost
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Tak se hned necerti, na zlate to nikdo nechce, Vazim si a respektuji tve znalosti a zkusenosti a jsem vdecny za cokoliv prinosneho o co se podelis. Stejne tak respektuji ostatni prispepovatele. Co kdo povi to povi.

Je nelehke se neceho dopidit a kdo se nezepta nejspis se nic nedozvi. A pak, ja nemam zadny prostor na pokusy, nemuzu si to dovolit, proto se proste hodne ptam. Diky vsem zucastnenym!
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Gardner píše:Nechci to zase prestrelit s nejakym 'superposilovacem', staci mi mirne zlepseni a hlavne chci spolehlivost.
passat má 288(57mm píst) /245(38mm píst) kotouče takže žádnej extra posilovač nebude (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

takhle nějak vypadá http://aukro.cz/vw-passat-b5-audi-servo ... 97320.html za tu cenu by to stálo za pokus (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Nj cena je pekna, jen nema srouby a banku. Ale mam pocit ze bude problem ho tam napasovat. Je o neco delsi nez ten puvodni a nebylo tam zrovna moc mista navic, hned je tam ABSo. Presto ho mozna zkusim.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Rolan píše:
Gardner píše:No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.

Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.

Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.
Třeba si uvědomit zákonitosti hydrauliky. Když dáš větší HBV, tak to bude brzdit pocitově hůř (pro stejnej účinek budeš muse šlapat větší silou na pedál). Výhodou je menší mrtvej chod pedálu. Jedině dát větší jenom posilovač.
Zkus zabrzdit levou nohou a jestli tě to překvapí, tak není co vylepšovat. Je to o pocitu a zvyku :)
Perfektní test pro toho kdo zjištuje jestli má v brzdách závadu nebo je jen přehnaně náročnej já to včera zkusil řidičum za mnou se naštestí omlouvat nemusím nikdo nejel takže se omlouvám jen mímu nosu a předním zubum:-D každopádne mám jasno:D bez ironie díky
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Tak jsem rozloup ten starej posilovac abych zjistil co se stalo.

Zda se ze jak byl ten buben za ty leta napustenej olejem od propoustejici vakuove pumpy tak membrana v oleji zboptnala, guma ztratila vlastnosti a pri zaberu se proste roztrhla.

Takze kdo mate auto 1999 a mene, stale s puvodnim posilovacem tak si davejte sakra pozor ad dobrzdite az to bude treba!

No a samozrejme nekupujte stare posilovace to je snad uplne jasny.

Obrázek[/img]
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Vědel by mi někdo zasvěcený říct čím se liší posilovač pro auto s ESP od toho pro auto bez ESP?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Gardner: Na tuto otazku sa mozno odpovede tak skoro nedockas, takze prispejem svojou "teoretickou" troskou do plena. Fyzicky som verziu pre ESP v ruke nedrzal, ale ked som si kedysi davnejsie kupoval do auta novy posilovac brzd, tak som presne tuto otazku riesil. Moje zistenie bolo take, ze verzia pre vozidla s ESP, kedze ma na HBV snimac tlaku, ma inak uchytenie (stefty) ako verzia bez ESP -> su umiestnene tak by si sa k spodnemu steftu okolo snimaca dostal. Pre istotu si to vsak este over u predajcu kde to budes kupovat, kedze tych typov posilovacov sa robilo pomerne dost vela napriec roznymi znackami a modelmi aut a je v tom celkom bordel. Vacsinou je to ale zamenne resp. sa to bude dat nejako prisposobit. Ak chces mat 100% istotu bezproblemovej montaze na svoje auto tak to kup aj s HBV :) Prajem vsetkym pekny den a vikend :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Pokud na Tebe nezapomenu, tak Ti ten posilovač s válcem pro ESP nafotím, leží mi doma s celou sadou pro dodělání ESP.
Pak budeš moci porovnat s tím co máš nyní, alespoň pohledově.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Pánové velice děkuji za cenné info, dnes už se tu jeden málokdy dočká solidních informací.
Za fotku případně za rozteč šroubů budu velice vděčný, možný rozdíl je mi už celkem jasný. Díky subz3ro_tdi.

Obecně, přecejenom nemohu koupit 7 různý posilovačů, abych je porovnal a vybral nejvhodnější kus. Ma-li tedy ještě někdo možnost přispět nějakým zjištěním tak prosím neváhejte.
Téma je pestré, např. info o posilovačích z O1 RS, O2 nebo S3 jsou vítané.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“