Stránka 2 z 2
Napsal: 09 kvě 2017, 18:49
od Gardner
Nechci to zase prestrelit s nejakym 'superposilovacem', staci mi mirne zlepseni a hlavne chci spolehlivost. Neni to dobrej pocit kdyz mate 130 kus pred zatackou a najednou chcipne posilovac.
Zatim mam cennou informaci ze posilovac ze SAGu je treba lehce upravit.
Zajima me ta OII, je to o neco novejsi tak snad i lepsi. Musi to byt nutne z automatu proc? Bude tento dobry? 1K1 614 106 A
A co rostec prichyceni a delka hridelky sedi to s OI nebo se to musi nejak upravit. A co to ESP je to nejakej problem nebo vubec?
Bombastiq - prosim trochu to rezved jestli muzes. Diky..
Napsal: 09 kvě 2017, 19:48
od bombastiq
kluku co cheš rozvíst ? řeknu ti to tak že automaty maj silnějši posilovač
na zlatym podnosu ti info servirovat nebudu ... z toho už sem vyrost
Napsal: 09 kvě 2017, 21:28
od Gardner
Tak se hned necerti, na zlate to nikdo nechce, Vazim si a respektuji tve znalosti a zkusenosti a jsem vdecny za cokoliv prinosneho o co se podelis. Stejne tak respektuji ostatni prispepovatele. Co kdo povi to povi.
Je nelehke se neceho dopidit a kdo se nezepta nejspis se nic nedozvi. A pak, ja nemam zadny prostor na pokusy, nemuzu si to dovolit, proto se proste hodne ptam. Diky vsem zucastnenym!
Napsal: 09 kvě 2017, 21:34
od Jarda S.
Gardner píše:Nechci to zase prestrelit s nejakym 'superposilovacem', staci mi mirne zlepseni a hlavne chci spolehlivost.
passat má 288(57mm píst) /245(38mm píst) kotouče takže žádnej extra posilovač nebude

Napsal: 13 kvě 2017, 17:10
od Jarda S.
Napsal: 14 kvě 2017, 11:10
od Gardner
Nj cena je pekna, jen nema srouby a banku. Ale mam pocit ze bude problem ho tam napasovat. Je o neco delsi nez ten puvodni a nebylo tam zrovna moc mista navic, hned je tam ABSo. Presto ho mozna zkusim.
Napsal: 18 kvě 2017, 14:08
od Milda92
Rolan píše:Gardner píše:No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.
Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.
Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.
Třeba si uvědomit zákonitosti hydrauliky. Když dáš větší HBV, tak to bude brzdit pocitově hůř (pro stejnej účinek budeš muse šlapat větší silou na pedál). Výhodou je menší mrtvej chod pedálu. Jedině dát větší jenom posilovač.
Zkus zabrzdit levou nohou a jestli tě to překvapí, tak není co vylepšovat. Je to o pocitu a zvyku

Perfektní test pro toho kdo zjištuje jestli má v brzdách závadu nebo je jen přehnaně náročnej já to včera zkusil řidičum za mnou se naštestí omlouvat nemusím nikdo nejel takže se omlouvám jen mímu nosu a předním zubum:-D každopádne mám jasno:D bez ironie díky
Napsal: 19 kvě 2017, 18:18
od Gardner
Tak jsem rozloup ten starej posilovac abych zjistil co se stalo.
Zda se ze jak byl ten buben za ty leta napustenej olejem od propoustejici vakuove pumpy tak membrana v oleji zboptnala, guma ztratila vlastnosti a pri zaberu se proste roztrhla.
Takze kdo mate auto 1999 a mene, stale s puvodnim posilovacem tak si davejte sakra pozor ad dobrzdite az to bude treba!
No a samozrejme nekupujte stare posilovace to je snad uplne jasny.

[/img]
Napsal: 01 čer 2017, 18:02
od Gardner
Vědel by mi někdo zasvěcený říct čím se liší posilovač pro auto s ESP od toho pro auto bez ESP?
Napsal: 02 čer 2017, 08:00
od subz3ro_tdi
@Gardner: Na tuto otazku sa mozno odpovede tak skoro nedockas, takze prispejem svojou "teoretickou" troskou do plena. Fyzicky som verziu pre ESP v ruke nedrzal, ale ked som si kedysi davnejsie kupoval do auta novy posilovac brzd, tak som presne tuto otazku riesil. Moje zistenie bolo take, ze verzia pre vozidla s ESP, kedze ma na HBV snimac tlaku, ma inak uchytenie (stefty) ako verzia bez ESP -> su umiestnene tak by si sa k spodnemu steftu okolo snimaca dostal. Pre istotu si to vsak este over u predajcu kde to budes kupovat, kedze tych typov posilovacov sa robilo pomerne dost vela napriec roznymi znackami a modelmi aut a je v tom celkom bordel. Vacsinou je to ale zamenne resp. sa to bude dat nejako prisposobit. Ak chces mat 100% istotu bezproblemovej montaze na svoje auto tak to kup aj s HBV

Prajem vsetkym pekny den a vikend

Napsal: 02 čer 2017, 09:48
od favo
Pokud na Tebe nezapomenu, tak Ti ten posilovač s válcem pro ESP nafotím, leží mi doma s celou sadou pro dodělání ESP.
Pak budeš moci porovnat s tím co máš nyní, alespoň pohledově.
Napsal: 02 čer 2017, 19:23
od Gardner
Pánové velice děkuji za cenné info, dnes už se tu jeden málokdy dočká solidních informací.
Za fotku případně za rozteč šroubů budu velice vděčný, možný rozdíl je mi už celkem jasný. Díky subz3ro_tdi.
Obecně, přecejenom nemohu koupit 7 různý posilovačů, abych je porovnal a vybral nejvhodnější kus. Ma-li tedy ještě někdo možnost přispět nějakým zjištěním tak prosím neváhejte.
Téma je pestré, např. info o posilovačích z O1 RS, O2 nebo S3 jsou vítané.