Stránka 2 z 5
Napsal: 23 kvě 2017, 11:07
od octaviask
= kontrola tesnosti ventilov pri HU
Napsal: 23 kvě 2017, 11:50
od morose
nevim co s tim bylo - ke me to prijelo uz nepojizdne, udajne se menilo jen turbo - bez vysledku.
kdyby netesnily ventily byl by urcicite horsi start.... ale zmerim komprese - i v HU.
ted nejdou ven vstriky...klasika
a diky moc za spolupraci - hned je cloveku trochu lip

Napsal: 23 kvě 2017, 13:30
od octaviask
narazal som na to casovanie

či sa nepotočila vačka ak je koleso lisované.
Napsal: 23 kvě 2017, 13:48
od roman1648
prvně zjistit co s tím bylo/nebylo a co s tím kdo dělal
ona ta nakopnutá vačka může relativně normálně fungovat ( starty OK ), ale dělá to psí kusy..
blbý je že to nepoznáš...nedá se to změřit,okem vůbec ne
tady ty lisovance se ale při potkání pohnou na 99%
Napsal: 23 kvě 2017, 14:06
od morose
roman1648 píše:prvně zjistit co s tím bylo/nebylo a co s tím kdo dělal
ona ta nakopnutá vačka může relativně normálně fungovat ( starty OK ), ale dělá to psí kusy..
blbý je že to nepoznáš...nedá se to změřit,okem vůbec ne
tady ty lisovance se ale při potkání pohnou na 99%
hmm nejde to zjistit... hrabali se v tom ruzni lide- udajne to jen prestalo dobre jezdit...co delal 1 servis nikdo nevi, druhy udajne jen vymenil turbo a ja jsem treti....
ano, resil jsem ducato s 2,3 iveco motorem (retezy) napinak selhal a potkalo se to - posunute ledviny na na vackach - jelo to obcas na 3 valce - nikdo to nedokazal odmerit ale po vymene obou vacek bezel hezky....
u znackoveho Fiata - nebudu jmenovat- diagnostikovali motor KO nutna vymena za kilo+
tady vypada ze hlava nebyla dole co je motor v aute (ale tema dvema okynkama na odfuk vidim ze to je taky trubka s nalisovanymi hrby...)
...... bojuju se vstrikama stale
zkusim postupne vsechny pisty v horni uvrati natlakovat zhora a porovnam uniky
Napsal: 23 kvě 2017, 16:35
od dreizig5
má to balonék?

Napsal: 23 kvě 2017, 16:46
od jericho-3
Kolikrát pomůže při nastavených rozvodech kouknout někde ke kolegovi ,/který jede/ jak ten ty rozvody má..Třeba jen jak jsou palce na vačce u něho a u tebe..Není to o zub na převodu vačka -vačka? Když to plive při vyšších otáčkách ...
Napsal: 23 kvě 2017, 18:01
od octaviask
ked nad tym rozmyslam ak je vacka posunuta len kusok..nezistis to..pretoze ked tlakuješ hlavu...a dáš piest do TDC...vzdy je tam kus miesta v ktorom to drží tlak (ventile zavrete) a nebudes vediet ci je to OK alebo nie.
ak by bola vacka posunuta moc...to by už nešlo uplne hm...
toto jedine zistit podla origo vačky, presne polohu kolies vs palce..na stole.
Logiku mi to dava...ak je to posunute len o kusok....pri nizsich otackach to este stiha...
Napsal: 23 kvě 2017, 19:34
od sharan933
Ak vyberies vstreky tak to bude zazrak vacsinou pri vyberani sa tak poskodi ze musis dat novy ja bojujem s mercedesom s niecim podobnym tiez tam ostanu vysiet ventily ale robi to len rano pokial si dobre pamatam tak neda sa to vytocit na mieste
Napsal: 23 kvě 2017, 20:11
od morose
vstriky jsou konecne venku - vyrobil jsem dlouhou matici (svaril 2) a trhakem jsem s nim pootocil, pak uz se daly rozhybat - bal jsem se na ty pieza jit zpetnym kladivem....
zitra skopneme prsa a kouknem na ty rozvody... ty ventily fakt budou mit dlouhej mrtvej bod a nepozna se nic bez kontroly casovani. Poznam jen diference mezi valci a ty to delat asi nebudou...
skoda ze vacky dou dolu zaroven s vikem

Napsal: 23 kvě 2017, 20:20
od morose
dreizig5 píše:má to balonék?

ma

ale ten ted je mimo kdyz mam lahev s naftou za svetlem....
Napsal: 24 kvě 2017, 07:14
od Okura
řešil jsem Vivaro taky 2.0dci bez vykonu a vytahaný řetěz, ale v chybyách bylo snímač vačky vadný
Napsal: 24 kvě 2017, 07:18
od roman1648
kolik to mělo najeto ?
díky
Napsal: 24 kvě 2017, 09:50
od morose
tohle ma 250.000 - retez urcite jak novej nebude...dobra myslenka - jen ten snimac zatim nic nehlasi...
Napsal: 24 kvě 2017, 10:24
od morose
Okura píše:řešil jsem Vivaro taky 2.0dci bez vykonu a vytahaný řetěz, ale v chybyách bylo snímač vačky vadný
umiral ti pod plynem po vytočení nebo byl pokles vykonu linearni?
PS: Dnes jsem to nezvladl, pujdu ańa to zase rano...