Stránka 2 z 2
Napsal: 26 črc 2017, 21:00
od standa123
sCitem píše:Dobrý argument, v nějakém jiném tématu co teď tak pročítám, tak je tam názor že 288 jsou lepší než 312 kvůli ucpávání odvětrání....ale asi 312, ještě popřemýšlím....
o tom nic nevím o nejakym ucpaným odvětráváním. Ale mel jsem sem 288 a taky sem hned presel aspoň na 312. Rozdíl brzdovej tam je a vypadá to líp...kotouče uz nejsou o tolik dražší a držáky třmenu sezenes okolo 2000,-
Napsal: 26 črc 2017, 21:06
od tukydydes
312mm musí brzdit logicky více, není to už o brzdné ploše která je stejná s 288mm, ale o tom když je brzdná plocha dále od středové osy tak to brzdí více.
Napsal: 26 črc 2017, 21:12
od standa123
tukydydes píše:312mm musí brzdit logicky více, není to už o brzdné ploše která je stejná s 288mm, ale o tom když je brzdná plocha dále od středové osy tak to brzdí více.
tak tak....

Napsal: 26 črc 2017, 22:08
od sCitem
Jasný, páka,točivý moment...

nějakou fyziku mám za sebou

TDItech to psal...že vždycky musel čistit drážky od bahna
Jdu na to od druhé strany, první podvozek, pořádnej servis a pak teprve honit výkon

Napsal: 26 črc 2017, 22:16
od tribit
Chlapi a nestaví se to auto na předek, když necháte zadek serii?
Napsal: 27 črc 2017, 10:11
od 13055K4
Nevim jak ostatni, ale ja Problem se stavenim na predek nemam.
Mam standardni kotouce vzadu 232x9, nebo jak to je.
Ted v patek jsem na nemecky dalnici docela prudce zastavoval ze 180 na 0 a ani se Auto nevlnilo. Mel jsem vetsi obavu za A6 co Jela za mnou...
a rozdil mezi 288 a 312 ja poznal hlavne na prubehu brzdnyho ucinku, pocatek neni tak jedovatej. Alespon na mym aute teda. A samozrejme to brzdi lip, jen zu ten rozdil neni tak propastnej, jako mezi 280 a 288
Napsal: 27 črc 2017, 16:43
od Biimbo
Já pocítil rozdíl hlavně při opakovaným brzdění. První zastavení je tak nějak ok i na 280,ale při dalším během chvilky už je znát že toho má kotouč a desky plný zuby. Třeba na A8 je 360mm a 34mm tloušťka a jako při opakovaným je to jak octavia na 280mm. Hučí, slábne,..
Napsal: 27 črc 2017, 19:13
od standa123
napředek by byly stejne nejlepší aspoň bremba 4-písty aby to brzdilo.......

Napsal: 27 črc 2017, 20:12
od sCitem
Nebo někdo v diskuzi psal originál kotouč a EBC red/yellow desky

má někdo zkušenost ?
Napsal: 28 črc 2017, 22:47
od tribit
13055K4 píše:Nevim jak ostatni, ale ja Problem se stavenim na predek nemam.
Mam standardni kotouce vzadu 232x9, nebo jak to je.
Ted v patek jsem na nemecky dalnici docela prudce zastavoval ze 180 na 0 a ani se Auto nevlnilo. Mel jsem vetsi obavu za A6 co Jela za mnou...
a rozdil mezi 288 a 312 ja poznal hlavne na prubehu brzdnyho ucinku, pocatek neni tak jedovatej. Alespon na mym aute teda. A samozrejme to brzdi lip, jen zu ten rozdil neni tak propastnej, jako mezi 280 a 288
Ono to bude teda jak píše Bimbo, předek není přebržděnej, ale má větší rezervy s 312. Ale už je to celkem nepoměr, ten malý kotouč vzadu, zas je fakt že FWD jsou přetížený na přední nápravě, takže asi ok

Napsal: 29 črc 2017, 11:40
od trhna
Taky se zeptam, mam fabia rs a brzdy klasicke At 288mm rok stare a brzdi to tak nejak nic moc, jakou kombinaci doporucite? Co jsem cetl ve starsich tematech tak doporucujou brembo max kotouce a textar desky. Porad to je nejlepsi kombinace? Prechod na 312 nechci mam r15 na zimu bouzel. Diky za radu☺