Stránka 2 z 2

Napsal: 11 srp 2017, 08:25
od Vici
VA dá do 170k

Napsal: 11 srp 2017, 08:52
od DanT3
No selským rozumem: když chci do těch 150-160k, tak VB se bude jen tak převalovat, ale VA už bude vyšponovaný.
Takže pokud budu to turbo už kupovat, bude lepší rovnou VB.
Já vim, že VB je prehistorický, to už se tady semlelo nesčetněkrát, ale pokud si to nechci komplikovat, je to ta jednodušší varianta.
Plug and play, naladit to umí každej, je to notoricky známý.
A zvládne asi i to, co by chtěl Themichal, ať mu nekradu topic :oops:
Nějaký zápory?
Trysky AXR by to ještě zvládnout mohly, ne?

Napsal: 11 srp 2017, 11:00
od venca.6
Plus jestli chceš zachovat EGR ventil, tak doporučuju sehnat si turbo s patřičným vývodem ve svodech. Liší se například ASZ s BLT, to samý ATD a AXR. AXR a BLT je norma Euro 4 a co jsem viděl, tak má navíc chladič spalin a ze svodů má proto vývod pro EGR pod jiným úhlem, v jiným místě.

Napsal: 11 srp 2017, 11:38
od DanT3
Neee, EGR dám pryč.
Ekologové ukamenujte mě, ale motoru to neprospívá a dějou se tu podstatně horší věci, než moje kapka do moře ;)
Díky všem za rady!

Napsal: 11 srp 2017, 11:51
od Vici
VB asi jen pokud bys chtěl víc koní. do 170 stačí VA... bude i dřív nabíhat
k VB by musely být i větří vstřiky a hlavně pořádný IC...
k tomu VA +- stačí to co máš..

Napsal: 11 srp 2017, 13:37
od Milda92
Vici píše:VB asi jen pokud bys chtěl víc koní. do 170 stačí VA... bude i dřív nabíhat
k VB by musely být i větří vstřiky a hlavně pořádný IC...
k tomu VA +- stačí to co máš..
O kolik bude ten náběh pocitově horší než u VA je to velký rozdil?dik

Napsal: 11 srp 2017, 13:57
od Vici
otázka jak se to naladí.. není to žádná hrůza, ale prostě někdy je třeba podřadit..
zase s VB to jinak jede že.. ale musí k tomu být mj. vstřiky a IC.. a to on nechce


pokud bys chtěl poladit ASZ, tak dát celou chladičovku se vším z ARL, VBčko, soft a bude to dost rozdíl :-)

Napsal: 11 srp 2017, 15:56
od Themichal
Chlapi, ještě mám jeden problém. Mám doma rs Filtrbox a novou harmoniku, která se dává hned do váhy vzduchu, ale ta rs harmonika je užší, než ta z AXR co tam mám teď. Není to divný ? Nemělo by naopak rs mít širší harmoniku, aby to dalo více vzduchu ? Nějak se mi to nezdá.