Napsal: 14 srp 2017, 17:08
ok...takze my vychadza ze do Transportera sa neoplati ist. Motoricky Peugeot expert 2.0. Alternativa by mohla byt Trafic 1.6 len neviem ci to utiahne pripadne to twin turbo co povie casom.
adu píše:Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa


taky tě to už nebaví co ?Domecek píše:nebo si kup novej šrot a pojebeš se taky, jen to bude stát dvojnásobnou palici
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme.Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ano, DPF, silné ještě s močovinou, kterou taky dost žerou. Olej 5W-30 měním pravidelně po 15 tisících od novoty, i během záruky - jedna výměna já, jedna výměna autorizák kvůli záruce. A teď stejně neuznali ani kulanci na totálku motoru ve 127 tisících, i když ví, že spodek motoru stojí za hovno (v Německu mění i po záruce zadarmo nebo většinu hradí). Kdysi jsem nadával na 2,5 TDI, ale tohle je ještě o level výš.Rayx píše:Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme.Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.