Stránka 2 z 2

Napsal: 14 srp 2017, 17:08
od adu
ok...takze my vychadza ze do Transportera sa neoplati ist. Motoricky Peugeot expert 2.0. Alternativa by mohla byt Trafic 1.6 len neviem ci to utiahne pripadne to twin turbo co povie casom.

Napsal: 14 srp 2017, 17:28
od HonzaXM
Jo, u Transporteru jsem zapomněl ještě na převodovky (je jedno jestli pěti nebo šestikvalt), všechny jednou padnou. Twin turba bych se bál, aspoň tedy u VW je to strašný žrout oleje. Máme 1-2 litry na 1000 km. U jedné 132 kW minulý týden (cca 1800 km) 5 litrů! Už je na výměně motoru. Najeto 127000. (wallbash) Vem 2,0 s jedním turbem, spotřeba skoro stejná jako 1,6 a problémů minimum.

Napsal: 14 srp 2017, 17:59
od adu
mne sa skor paci ten trafic priestorovo len ta 1.6 ma odradza :D Teda skor by som isiel do transportera ale ked vravite ze je to srot

Napsal: 14 srp 2017, 18:01
od adu
Inak ako vychadza u tychto aut spotreba REALNA...tym papierovym 6.0 sa asi neda velmi verit :D

Napsal: 14 srp 2017, 18:23
od HonzaXM
Dlouhodobě u 75 kW kolem 7,5-8 litru při váze cca 2500 kg. Polovina tras město a meziměsto a polovina dálky. U 132 kW se dá na pohodu jet kolem 9 litrů při plné zátěži, když jede ostře, tak přes 13 litrů při plné zátěži. Ale to fakt jedou naplno.

Napsal: 16 srp 2017, 18:48
od adu
Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa :D

Napsal: 16 srp 2017, 18:50
od A6TDI
(rofl)

Napsal: 16 srp 2017, 19:37
od slovacek.milos
adu píše:Stretol som par ludi co maju alebo mali VW T5,T6, Trafic, peugeot, mercedes vito ...novsie auta...vstci co sa tyka skusenosti by to uz nekupovali...takze my vychadza ze ci nebude najlepsia volba kupit nieco starsie a dat do poriadku pripadne dvozaprah konov koc a ide sa :D

ok kup si šrot a pak se z toho pojebeš (LOL)

Napsal: 16 srp 2017, 19:50
od Domecek
nebo si kup novej šrot a pojebeš se taky, jen to bude stát dvojnásobnou palici (LOL)

Napsal: 16 srp 2017, 20:52
od slovacek.milos
Domecek píše:nebo si kup novej šrot a pojebeš se taky, jen to bude stát dvojnásobnou palici (LOL)
taky tě to už nebaví co ?

Napsal: 17 srp 2017, 05:29
od Ashley
T6 mame vo fleete okolo 30 (110 kw), najazd do 100 tkm a bez poruch. Olej medzi vymenami nie je potrebne dolievat.

Napsal: 17 srp 2017, 06:20
od Rayx
HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme. :( Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?

Napsal: 17 srp 2017, 17:51
od HonzaXM
Rayx píše:
HonzaXM píše:O pár T6 s výkonem od 75 do 132 kW (teď i 2 úplně nové 150 kW) se starám a jedním slovem hrůza. Žerou olej jak prokopnutý, od malých píčovin až po totální destrukci motoru. Dokážou padat ventily do válců atd. Snažím se udržovat staré T5, T4 už bohužel nemáme. :( Za mě spíš ten Peugeot. Možná pozlobí elektrika, ale motory jsou dobré.
Ten olej je neštěstí ... to jsou samozřejmě všechno motory s DPF, že, a proto 5W30 nebo snad ještě 0W30 s VW507?
Ano, DPF, silné ještě s močovinou, kterou taky dost žerou. Olej 5W-30 měním pravidelně po 15 tisících od novoty, i během záruky - jedna výměna já, jedna výměna autorizák kvůli záruce. A teď stejně neuznali ani kulanci na totálku motoru ve 127 tisících, i když ví, že spodek motoru stojí za hovno (v Německu mění i po záruce zadarmo nebo většinu hradí). Kdysi jsem nadával na 2,5 TDI, ale tohle je ještě o level výš.