Stránka 2 z 3
Napsal: 26 srp 2017, 11:48
od DIAGNOSTIK
Josef10...Jsi na omylu. Automaticky to nelze...zákazník stím musí souhlasit, nebo nesouhlasit a podepsat.
Napsal: 26 srp 2017, 16:17
od pstejski
výslovně jsem je upozornil, že si ten jejich znackovej chip-tuning maj strčit za klobouk a nikdo nechtěl nic podepisovat.
Napsal: 28 srp 2017, 21:14
od Kubiks
Pokud to někdo absolvoval - dostali jste nějaké lejstro o provedení aktualizace? Předpokládám, že když je to v DE povinné, tak že to budou při kontrolách namátkově vyžadovat?!?!?
Napsal: 28 srp 2017, 22:17
od Sinister
Ja som na tom bol tak mesiac dozadu. Dostal som o tom aj certifikat v SK a ENG a taktiež nejaku nálepku na kasnu v kufry pri rezerve...čo sa týka samotnej úpravy a zmien tak musím povedať že zatial som nepocítil vpodstate žiadnu zmenu ani pozitívnu ani negatívnu.
Napsal: 29 srp 2017, 19:32
od losfazeros
Během servisní prohlídky přehráli soft, AŽ POTÉ mi to oznámili a dali lejstro.
Že prej to a to, no prostě samý kecy. Jelikož už tehdy jsem věděl že jediná náhrada jak to vrátit je chiptutning, tak jsem "slušně" poděkoval a jelikož to byla v tej chvíli ta nejmíň důležitá věc tak jsem to přešel. Mimo jiné jsem musel garančnímu technikovi oznámit že je debil.
Z přehrání mám jediný postřeh, dlouhodobá průměrná spotřeba před a po zásahu stoupla o cca 0,5l/100km. Napřed kolem šesti - 5,8-6,5 , potom 6,4-7 litrů. 2.0 110KW BM
Napsal: 12 zář 2017, 10:26
od turbo kamna power
Napsal: 12 zář 2017, 16:05
od salko
No ako som písal, bude sa častejšie regenerovať.
Napsal: 12 zář 2017, 16:23
od Rolan
Zajímalo by mě, jak by fungoval původní cinklý soft s hentým oným bazmekom ve filtru. Možná nejlepší kombinace.
Napsal: 12 zář 2017, 17:44
od dhfool
"...nepokrývá přirozené opotřebení a poškození výše uvedených komponentů."
Taková hezká zadní vrátka...
Když máme téměř dvojnásobný počet regenerací sníží se životnost oxidačního katalyzátoru a DPF. Což o to, DPF se dá vyčistit za rozum, ale kat ztrácí katalytickou vrstvu permanentě, takže nový za nesmysl.
Je tohle "přirozené opotřebení"?
S vyšším průtokem popř. častější aktivací EGR se nejenom "opotřebuje" debilní mechanizmus /rolnička/ aktuátoru EGR, ale proudí víc sazí do saní s tím je spojené jeho větší zanášení a následně i zvýšená kontaminace mot. oleje. Počítají s tím algoritmy pro výpočet LongLife intervalů? Jak se bude zjišťovat to "přirozené opotřebení" emisních částí, když to zasahuje celý motor?
Já to teda z dlouhodobého hlediska nevidím nijak růžově.
Napsal: 12 zář 2017, 21:51
od turbo kamna power
Rolan píše:Zajímalo by mě, jak by fungoval původní cinklý soft s hentým oným bazmekom ve filtru. Možná nejlepší kombinace.
To mě taky, klidně bych to vyzkoušel, ale kde ho splašit bez toho aby mi přehráli soft

Napsal: 03 pro 2020, 22:59
od smrtka.smety
Kupoval jsem OII CR 2.0 rok zpět s udělaným dieselgate z rodiny, v zimě relativně často regeneruje (230kkm najeto) a po výměně termostatu stejně málo topí (na 50km okrsce v zimě padá teplota vody při plus mínus předpisový rychlosti).
Nejlepší řešení se mi osvědčilo - vzít to jednou za 100km dálníci do na trojku pár krát do omezovače a pak je zase klid, jinak je to v zimě na popojetí 20km tam a zpět nepoužitelný.
Napsal: 04 pro 2020, 06:35
od anydraj
A votom to je.
Abysme zachranily planetu, tak dame FAP,
a pak stejne musime to jezdit vypalovat.
Takze vypustime dalsi sra*ky ven jen proto,
aby ta v aute byla v pohode.
Postaveny na hlavu.
Napsal: 04 pro 2020, 09:32
od tomxass
mal som na 1.6 normalny soft, DG soft, potom som sa vratil na normalny 9972, posledny pred aferou, ten je topka...
potom som ale chcel navysit vykon, nechali mi 9972+ urobil sa chip, odvtedy je to parada, mam 205 000km, regeneracia kazdych 600-700km, pri dg softe 150-250km
Napsal: 04 pro 2020, 11:15
od favo
Postavený na hlavu je spíš to, že si dieselová auta kupují lidi do města a na popojíždění kolem komína a sorry, ale na 20 km do práce je ti TDI k hovnu a jen škodíš sám sobě a neušetříš vůbec nic.
Já jezdím 62 km denně a nevyplácí se mi to, ale narozdíl od jiných mám starý poctivý TDI bez zbytečných eko sraček, takže jediný co trpí je moje peněženka, když to auto jdu servisovat a nebo tankovat.
Napsal: 04 pro 2020, 12:32
od roman1648
To je přesně ono no, fůra lidí se dívá na to že Ovce 1.6TDi žere 4,5L a 1.6i žere 7-8L benzínu, to co je může potkat v podobě vstřiků,črerpadla,EGR atd je v tu chvíli vůbec nezajímá
Zkus na trh vyběhnout s nafťákem o objemu 1,0 kterej bude sice od začátku kurevsky problémovej ale bude jezdit za 3L na 100

,nebudeš to stačit vyrábět, 99% těchto zákazníků si řekne mě to nepotká a co,kdyžtak mám záruku ne a šikovnýho souseda,kamarády...
