Turbo 1.9 tdi arl, kde koupit.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolega od nich dával turba na Lagunu 2.2dci i 1.9dci a pak svého Sharana AFN kde si jeté turbo lidi cenili na 4 000kč a spokojenost, já mám z jara zkušenost na Focusu 1.6TDCi, sice měli mírně přesazenou výfukovou část takže se posílalo zpět, ale to chápu že se stane, nicméně turbo tiché a náběh slušný šofér si ho jen pochvaluje.
Strejda dával na Kangoo 1.5dci tam sice plní pěkně, ale mírně píská při náběhu, ale těžkou soudit kde je problém, strýc původní turbo oddělal nevýměnama oleje a použitím 20w50, motor byl podle mě plný sraček to vyřešil proplachem na hydraulický olej a podobně
Faktem je, že i zde na fóru byla na ně negativní reklamace ale těžkou soudit. Taky jsem na firemní BMW 3er a 5er v dobré víře koupil značkové prvky od TRW nebo Lemforder a do půl roku v jednom případě a do roka v druhém případě šly ven na reklamaci.
Strejda dával na Kangoo 1.5dci tam sice plní pěkně, ale mírně píská při náběhu, ale těžkou soudit kde je problém, strýc původní turbo oddělal nevýměnama oleje a použitím 20w50, motor byl podle mě plný sraček to vyřešil proplachem na hydraulický olej a podobně

Faktem je, že i zde na fóru byla na ně negativní reklamace ale těžkou soudit. Taky jsem na firemní BMW 3er a 5er v dobré víře koupil značkové prvky od TRW nebo Lemforder a do půl roku v jednom případě a do roka v druhém případě šly ven na reklamaci.
jedine specialturbo.cz ti vie dat original diely do turba...(pretoze inde ich proste garet nedodá) ..pokial niekto niečo zle zloží u nich, tak sa stane...všetci sme ludia...
no ako som uz povedal, vsetky ostatne repasy kadetake sú pri štastí mellet, alebo teda KODE...pripadne ina cina.
no ako som uz povedal, vsetky ostatne repasy kadetake sú pri štastí mellet, alebo teda KODE...pripadne ina cina.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Myslíš to specialturbo ?:)Tomas.cz píše:Kolega od nich dával turba na Lagunu 2.2dci i 1.9dci a pak svého Sharana AFN kde si jeté turbo lidi cenili na 4 000kč a spokojenost, já mám z jara zkušenost na Focusu 1.6TDCi, sice měli mírně přesazenou výfukovou část takže se posílalo zpět, ale to chápu že se stane, nicméně turbo tiché a náběh slušný šofér si ho jen pochvaluje.
Strejda dával na Kangoo 1.5dci tam sice plní pěkně, ale mírně píská při náběhu, ale těžkou soudit kde je problém, strýc původní turbo oddělal nevýměnama oleje a použitím 20w50, motor byl podle mě plný sraček to vyřešil proplachem na hydraulický olej a podobně![]()
Faktem je, že i zde na fóru byla na ně negativní reklamace ale těžkou soudit. Taky jsem na firemní BMW 3er a 5er v dobré víře koupil značkové prvky od TRW nebo Lemforder a do půl roku v jednom případě a do roka v druhém případě šly ven na reklamaci.
Na cenu sice nekoukáš přesto napíšeš že 16000,- za sériový turbo nedáš.
16000,- za nový GT 1749 VB je krásná cena a repas je v 90% případů jen vyhazování peněz spojený se spoustou problémů a výslednou cenou, než auto jede jak má, vyšší než je nový turbo.
16000,- za nový GT 1749 VB je krásná cena a repas je v 90% případů jen vyhazování peněz spojený se spoustou problémů a výslednou cenou, než auto jede jak má, vyšší než je nový turbo.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
S janouskem jsem mel problemy a ver ze dnes bych koupil bud slusny jety (pri mym najezdu 15tis km rocne by neco vydrzelo) nebo bych si priplatil za novy.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Kúp origo z vrakača ak bude bez vôle rýchlo ber, druhá možnosť kúp nový uzel turba to je komplet zostavený a uz aj vyvážený vnútro turba len obal ostane tvoj, a variabilita, do 80 eur max zozenieš. Repas nedavaj nepoznám firmu ktorá by kvalitne repasovala, a ich repas spočíva skor v tom co si urobíš aj ty doma, len ti treba nový stred kúpiť.
Ps: mám overených cca 7 firiem dve v CZ a vždy turbo do roka exlo alebo začalo pistat
Ps: mám overených cca 7 firiem dve v CZ a vždy turbo do roka exlo alebo začalo pistat
Po svých hodně záporných zkušenostech s jetým origem i repasem od nejmenované firmy
, už kupuju jen nové original od prověřeného prodejce a to samé bych si dovolil doporučit i ostatním , kteří váhají jestli koupit ojetý sráč z bazoše o kterém neví co se s ním v minulosti dělo a který "odborník" se v něm hrabal , nebo repas, který může fungovat nebo taky nemusí a nebo se po 20tis km rozletí , nebo zvolit jistotu a jít pouze do nového kusu .
Jistě , existují i dobrá ojetá turba, ale ta se do veřejné inzerce nedávají, z 90% putují mezi mechaniky a jejich známé
Ještě poznámka - zvlášť tuneři kteří chtějí jít s výkonem nahoru , by si měli uvědomit, že na brzdě je naprosto vidět jak se turbo chová , jak reguluje atd. Takže když si koupí sráč který nefunguje, tak je to hned vidět a s výkonem se můžou rozloučit , nebo ladič auto rovnou odváže a pošle je domů turbo vyměnit




Jistě , existují i dobrá ojetá turba, ale ta se do veřejné inzerce nedávají, z 90% putují mezi mechaniky a jejich známé

Ještě poznámka - zvlášť tuneři kteří chtějí jít s výkonem nahoru , by si měli uvědomit, že na brzdě je naprosto vidět jak se turbo chová , jak reguluje atd. Takže když si koupí sráč který nefunguje, tak je to hned vidět a s výkonem se můžou rozloučit , nebo ladič auto rovnou odváže a pošle je domů turbo vyměnit


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A