Stránka 2 z 2
Napsal: 28 zář 2017, 20:55
od octaviask
specialturbo.cz jediny autorizovany repas na OE dieloch..vsetko ostatne je lepsia/horsia cina.
Napsal: 28 zář 2017, 20:59
od Tomas.cz
Kolega od nich dával turba na Lagunu 2.2dci i 1.9dci a pak svého Sharana AFN kde si jeté turbo lidi cenili na 4 000kč a spokojenost, já mám z jara zkušenost na Focusu 1.6TDCi, sice měli mírně přesazenou výfukovou část takže se posílalo zpět, ale to chápu že se stane, nicméně turbo tiché a náběh slušný šofér si ho jen pochvaluje.
Strejda dával na Kangoo 1.5dci tam sice plní pěkně, ale mírně píská při náběhu, ale těžkou soudit kde je problém, strýc původní turbo oddělal nevýměnama oleje a použitím 20w50, motor byl podle mě plný sraček to vyřešil proplachem na hydraulický olej a podobně
Faktem je, že i zde na fóru byla na ně negativní reklamace ale těžkou soudit. Taky jsem na firemní BMW 3er a 5er v dobré víře koupil značkové prvky od TRW nebo Lemforder a do půl roku v jednom případě a do roka v druhém případě šly ven na reklamaci.
Napsal: 28 zář 2017, 21:07
od octaviask
jedine specialturbo.cz ti vie dat original diely do turba...(pretoze inde ich proste garet nedodá) ..pokial niekto niečo zle zloží u nich, tak sa stane...všetci sme ludia...
no ako som uz povedal, vsetky ostatne repasy kadetake sú pri štastí mellet, alebo teda KODE...pripadne ina cina.
Napsal: 28 zář 2017, 21:08
od Nebstr
Tomas.cz píše:Kolega od nich dával turba na Lagunu 2.2dci i 1.9dci a pak svého Sharana AFN kde si jeté turbo lidi cenili na 4 000kč a spokojenost, já mám z jara zkušenost na Focusu 1.6TDCi, sice měli mírně přesazenou výfukovou část takže se posílalo zpět, ale to chápu že se stane, nicméně turbo tiché a náběh slušný šofér si ho jen pochvaluje.
Strejda dával na Kangoo 1.5dci tam sice plní pěkně, ale mírně píská při náběhu, ale těžkou soudit kde je problém, strýc původní turbo oddělal nevýměnama oleje a použitím 20w50, motor byl podle mě plný sraček to vyřešil proplachem na hydraulický olej a podobně
Faktem je, že i zde na fóru byla na ně negativní reklamace ale těžkou soudit. Taky jsem na firemní BMW 3er a 5er v dobré víře koupil značkové prvky od TRW nebo Lemforder a do půl roku v jednom případě a do roka v druhém případě šly ven na reklamaci.
Myslíš to specialturbo ?:)
Napsal: 28 zář 2017, 21:10
od Tomas.cz
Ne, ta firma z tvého odkazu, než jsem příspěvek dopsal tak tam skočil další.
Napsal: 28 zář 2017, 21:34
od favo
Na cenu sice nekoukáš přesto napíšeš že 16000,- za sériový turbo nedáš.
16000,- za nový GT 1749 VB je krásná cena a repas je v 90% případů jen vyhazování peněz spojený se spoustou problémů a výslednou cenou, než auto jede jak má, vyšší než je nový turbo.
Napsal: 29 zář 2017, 10:58
od sCitem
Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci.... a turba obzvlášť....
Napsal: 30 zář 2017, 12:58
od jericho-3
No já to mám obráceně, rád dám málo peněz za použité origo..Je to vyzkoušené a pokud nemá osekané lopatky a bez vůle, jdu do toho..

Napsal: 30 zář 2017, 19:51
od venca.6
S janouskem jsem mel problemy a ver ze dnes bych koupil bud slusny jety (pri mym najezdu 15tis km rocne by neco vydrzelo) nebo bych si priplatil za novy.
Napsal: 16 kvě 2018, 08:11
od dist01
hlavně honeywell (garrett) má nově program REMAN což je nové turbo ve strarých skříních a tyká se to tureb starších 7 let. tzn ARL turbo za 14tis.
taky je autorizak specialturbo.cz
Napsal: 16 kvě 2018, 08:37
od Fenix9555
Kúp origo z vrakača ak bude bez vôle rýchlo ber, druhá možnosť kúp nový uzel turba to je komplet zostavený a uz aj vyvážený vnútro turba len obal ostane tvoj, a variabilita, do 80 eur max zozenieš. Repas nedavaj nepoznám firmu ktorá by kvalitne repasovala, a ich repas spočíva skor v tom co si urobíš aj ty doma, len ti treba nový stred kúpiť.
Ps: mám overených cca 7 firiem dve v CZ a vždy turbo do roka exlo alebo začalo pistat
Napsal: 16 kvě 2018, 11:09
od jericho-3
Já to dělám jako ty a zatím jsem měl štěstí, origo je prostě origo..

Napsal: 16 kvě 2018, 20:25
od cin
Po svých hodně záporných zkušenostech s jetým origem i repasem od nejmenované firmy

, už kupuju jen nové original od prověřeného prodejce a to samé bych si dovolil doporučit i ostatním , kteří váhají jestli koupit ojetý sráč z bazoše o kterém neví co se s ním v minulosti dělo a který "odborník" se v něm hrabal , nebo repas, který může fungovat nebo taky nemusí a nebo se po 20tis km rozletí , nebo zvolit jistotu a jít pouze do nového kusu .
Jistě , existují i dobrá ojetá turba, ale ta se do veřejné inzerce nedávají, z 90% putují mezi mechaniky a jejich známé
Ještě poznámka - zvlášť tuneři kteří chtějí jít s výkonem nahoru , by si měli uvědomit, že na brzdě je naprosto vidět jak se turbo chová , jak reguluje atd. Takže když si koupí sráč který nefunguje, tak je to hned vidět a s výkonem se můžou rozloučit , nebo ladič auto rovnou odváže a pošle je domů turbo vyměnit
