A ta ASZ a BKD jaké mají zprevodovani? Popřípadě 6ty kvalt jak točí, respektive jak je dlouhý? A co osazení za originál, jsou potřeba úpravy?Biimbo píše:V porovnání s EWT je origo šestikvalt z ASZ nebe a dudy. Sám jsem kdysi před pomalu deseti lety předělával. Dnes než předělávat tak bych radši rovnou vzal ASZ. Nebo v případě OII BKD. Výhoda OII je že ještě před pár lety se vyráběla a když budeš chtít sehnat kloudnou skříň, tak z nějakýho posledního comonraila je velká šance se trefit do solidního dílu. Takže prestavba z 5kvaltu bude aspoň při výběru dílů snazší.
Delší převodovku na 1.9 TDI 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Pája
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
cca stejný,už si nepamatuji. S BKD jsem dlouho nejel takhle svižně. Ale u OI při 180 tam bylo 3000ot, předělával jsem tehdy během 3 let celkem tři auta a u každýho to přemeřovalo víc než normálně. Takže reálna podle GPS byla asi 167kmh při 3000ot.Pavel85252 píše:A ta ASZ a BKD jaké mají zprevodovani? Popřípadě 6ty kvalt jak točí, respektive jak je dlouhý? A co osazení za originál, jsou potřeba úpravy?Biimbo píše:V porovnání s EWT je origo šestikvalt z ASZ nebe a dudy. Sám jsem kdysi před pomalu deseti lety předělával. Dnes než předělávat tak bych radši rovnou vzal ASZ. Nebo v případě OII BKD. Výhoda OII je že ještě před pár lety se vyráběla a když budeš chtít sehnat kloudnou skříň, tak z nějakýho posledního comonraila je velká šance se trefit do solidního dílu. Takže prestavba z 5kvaltu bude aspoň při výběru dílů snazší.
Auto má furt segra, tuhle jsem s tím jel z vídně z letište a i když to výkon má, tak EWT bych tam nikdy nedal už jen kvůli komfortu jednohmoty a tomu že ty kvalty jsou fakt daleko od sebe. Jel jsem s tím jednou a nesedělo mi to ani trochu.
Akorát koupit celý set v takovým stavu abys nemusel řešit ložisko v přípdadě FMH(ERF je lepší, ta drží víc), dvouhmotu stejně musíš dát novou,stejně jako spojku s ložiskem, rozkrájet servohadici z 6q a 5q a udělat z toho hybrida, silentblok motoru,starter, poloosy, spojkový vedení s násobičem tlaku,když to budeš hodně řešit tak lanovody (mužou se nechat i 5q) a plech mezi motor a převodovku, ale funguje to i s 5Q.
Je toho hodně. A pokud to nekoupíš v setu ,tak to bude palba.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
No když to tak čtu, tak nejlepší asi bude sehnat delší 5ty kvalt a vyměnit ho za stávající
Předělat na 6ti kvalt by bylo dle popisu nejspíš moc složitý a hodně nákladný...
Co se týče změny pátého kvaltu, tak nastane velký propad mezi 4° a 5°.. Dá se to nějak pořešit? Nebo by bylo lepší sehnat rovnou převodovku z té Fabie 74 kW a dát jí tam? Jde mi z toho už hlava kolem

Co se týče změny pátého kvaltu, tak nastane velký propad mezi 4° a 5°.. Dá se to nějak pořešit? Nebo by bylo lepší sehnat rovnou převodovku z té Fabie 74 kW a dát jí tam? Jde mi z toho už hlava kolem

Pája