Stránka 2 z 2

Napsal: 20 lis 2017, 17:19
od dhfool
Obrázek Obrázek

Napsal: 20 lis 2017, 17:27
od Rayx
No, to bych tam moc dlouho nenechával, z čeho to ti šmejdi dělaj ... Ten pravej palec na vačce se podle fotky začíná loupat taky, to je snad jen povrchově chromovaný ... Jasně, kecám ale výsledek je jakej je.

Napsal: 20 lis 2017, 18:05
od octaviask
Takto Vám to poviem, už od dôb 2.5 tdi kde šli FEBI vačky na dračku..sme vedeli že druhovýroba nikdy nepôjde....

všetok ten bordel máte v oleji, to sa podpisuje na opotrebení vlastne všetkých mechanických komponentov v motore...

čo s tým... vyhodiť do šrotu a dat OE.

Napsal: 20 lis 2017, 18:20
od dhfool
Rayx píše:No, to bych tam moc dlouho nenechával, z čeho to ti šmejdi dělaj ... Ten pravej palec na vačce se podle fotky začíná loupat taky, to je snad jen povrchově chromovaný ... Jasně, kecám ale výsledek je jakej je.
Přeskočil řemen a borci to šli "roztahovat". Ten palec je od ohnutého/zadřeného ventilu, jak se to snažil zmáčknout prolomil DLC hydro... Takže do poslední chvíle bych řekl, že tam to bylo OK...

Napsal: 20 lis 2017, 18:42
od Rayx
Já nevím, ale mě se to ET prostě nezdá ... A nevěřím, že je to kvalitativně stejný jak díl od KS, to se jen snaží vytvořit takovej dojem, že ET je něco lepšího, ale to co vidím, to je čína jak vyšitá. ET nemá s KS nic společnýho ... No a FEBI to je kapitola sama pro sebe, spolu se SWAGem.

https://www.ms-motorservice.com/en/company/our-brands/

https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/8

Sfotil bys líp detail toho palce, je to na sacím ventilu? No nevypadá to na celou šírku palce, tak nevím, každopádně prodřenej hydroštos mu teda nepomohl :( No a ten stav vačky pro vstřikovače, to jsou na tom všechny stejně? To je podle mě opravdu strašná bída, souhlasím, tohle všechno pak lítá v oleji po celým motoru a spěje to víte kam ...

Napsal: 20 lis 2017, 19:44
od octaviask
nova vacka stoji 800€ + -. Ked to niekto predava za 1/4 nebude to len o menšej marži.

Napsal: 20 lis 2017, 20:43
od Rayx
No ta ceno tvorba je taky divadlo, to že si někdo řekne o balík není vždy záruka kvality dílu ...

Paradoxně, na tyhle 1,4 maj být dva typy podle kodu motoru, podle ETKA
pro BNM, BNV je hřídel 045109101C za cca 445€ = cca 11400Kč
pro BWB, BMS je hřídel 045109101J za cca 445€ = cca 11400Kč

no a v aftermarketu si dohledejte, KS J pod 50007633 teprve začíná nabízet ...

http://www.vanep.cz/article-list/search ... 045109101C
http://www.vanep.cz/article-list/search ... g=50006388

http://www.vanep.cz/article-list/search ... 045109101J
http://www.vanep.cz/article-list/search ... g=50007633

Napsal: 21 lis 2017, 07:37
od Tomas6
Tak dlouhodobě zkušenosti nemám. Na svým autě ji mám cca 20 tis km. Chystám se ji vyměnit za origo ocelovku, kterou jsem vyšetřil z lehlého bxe. Tak pak podám reference. Jak jsem psal,tak problém s výkonem nebo tak jsem nepocítil ale od té doby motor klepe. Řešil jsem kvůli tomu spoustu jiných věcí,nic nepomohlo. Ale taky má najeto přes půl míle tak je možné že se toho už nezbavím. Jiné motory co jsme dělali začaly klepat taky ikdyz těžko říct jestli neklepaly už předtím. Všechno zatím jezdí. Všechno nájezd mezi 300 až 600 tis km